CX 20 Pallas

deda

New member
Niko nema muda odvojit koju tisućicu za tak nekaj.CX je najljepši i najisplativiji oldi koji izaziva zazubice,a još uvjek se može nositi sa svakodnevom upotrebom.Sve ostalo je samo za ukras i ničem drugom ne služi.
 

emajan

New member
Pa u čemu je problem...jednom se živi. Ili uvezi neki krš pa sređivaj ili kupi nekog već sriktanog...

Trošak je kao za rabljeni Citroen star cca. 5 godina...
Sve je to puno lakše napisati nego ostvariti većini ljudi u ovim vremenima. Da si to za dušu mogu priuštiti radije bih uzeo CX-a nego 5 godina starog C5.
 

gule

Active member
Htio sam reći da nije nedostupno, no treba se odvažiti. A zašto ne prihvatiti Cx kao vozilo za svaki dan...ja npr. jesam. No ma kako mi ne htjeli to priznati sami sebi većina se ne želi odreći abs-a, esp-a, 8 zračnih jastuka i klime...iako i ovo zadnje cx može imati...

Pa se tako odluči na kupovinu nekog rabljenog plastikanera...
 

deda

New member
Ipak je plastikanera sigurnije kupiti i lakše je sa njim.Nisi li u nekom điru sa određenim autom,da sve znaš gdje kako popraviti,kako do dijelova,itd,postaje prava noćna mora,u tome je poanta.
 

ExOduS442xb

Racing
Istina, za primjer ja sam obišao nekoliko benzinskih pumpi u potrazi za LHM uljem, ni na Ini ga nemaju više, barem ne na ovima koje sam ja obišao. Uvijek dobro dodje imati nešto novije, čisto iz tog razloga što je praktičnije. Sa starim autom je sve problem, od mehaničara koji pojma nemaju do naručivanja dijelova iz poljske ili španjolske što traje 5 dana.:hm:
 

gule

Active member
Cx-om u planine

Prva stajanka...voda koja život znači...a ima i prepišaj...



Malo više i već ima snijega, a i sumaglice...



A do vrha stižu samo najbolji...



Moj je život Švicarska...



I vrh...



U mećavi pansion "Mećava"...



Èlanovi uže obitelji odlučili da me se otarase...



A ovako je i partizanima bilo...



Nakon šetnje na -10 na čistom planinskom zraku, dobro pašu Travnički ćevapi i Karlovačko...



I povratak u dolinu...



A i jedna putnička piva uz put...one ugostiteljske 0,3 kao kapi za oči...




I ovako je za kormilom Pallasa





Toliko od mene ovaj put iz Središnje Bosne...

Istina, za primjer ja sam obišao nekoliko benzinskih pumpi u potrazi za LHM uljem, ni na Ini ga nemaju više, barem ne na ovima koje sam ja obišao. Uvijek dobro dodje imati nešto novije, čisto iz tog razloga što je praktičnije. Sa starim autom je sve problem, od mehaničara koji pojma nemaju do naručivanja dijelova iz poljske ili španjolske što traje 5 dana.:hm:

Lhm nije problem, Ina ga još uvije radi, a i svaki Citroen servis ga ima u prodaji. Cijena originalnog cca.7-10 eur litar. Dijelovi nisu baš na svakom kiosku kao za golf dva, ali se nađe sve i to novo:

evo npr. ovdje...e sad neki dijelovi jesu papreni, ali nisu ništa skuplji nego na novom C5 npr...http://cx-basis.de/eshop/index.php?language=de

Pitanje mehaničara i nije pitanje...auto je sila jednostavan, samo traži majstora, koji zna i nešto popraviti, a ne samo mijenjati dijelove...
 

gule

Active member
Zbogom CD, MP3, USB i ostala čuda...

Izbacio sam moderni Alpine, jer se estetski nije uklapao...

Mali gumbi, drugačija boja displeja...nije to ta priča...

A ndomjestio ga je dobri stari Blaupunkt sa kasetom...sad sve svijetli narančasto ujednačeno...





 

gule

Active member
Jučer je Cx protegnuo hidrauliku do Slavonskog Broda...uvjeti zimski, a valja izbjegavati i rupe na kolniku...

Okolica Žepča...




Negdje kod Dervente...






U Doboju toknilo se i malo plina, 0,78 KM litar...

A danas malo u planine...

Bar je otvoren...



Neki su se i skijali...



A neki ručali...

 

gule

Active member
Prije svega pranje i sušenje...





Ugrađen dio ljetne opreme...lanci ostavljeni na tavan, a roletna ubačena na zadnje staklo...

Sve lijepo oprano i tretirano Sonaxom...vidi se razlika...





A malo i retrovizori...



 

gule

Active member
Ovdje odavno ništa nije bilo...pa da vidimo...rade li sve lampice...



Upali radio...



Provjeri klimu...



Baci pogled sa stražnjeg sjedišta...

 
Na vrh