Gorski
Member
Mijenjaj ti tog majstora, prijatelju. Ne zna napuniti sistem i odzračiti dočim tako kaže. Sistem se mora napuniti i odzračiti na mjestu, nema što ići na vožnju dok ne napuni i pravilno odzrači sistem i dok ventilator ne uključi i isključi. Dakle, motor se uključi nakon punjenja, otvori se grijanje u putničkom prostoru, otvore se odzračni čepovi (kod termostata vijak, na vodu prema putničkom prostoru, kod hladnjaka - treba znati gdje se sve nalaze) i prati se rad motora, razina rashladne tekućine u exp. posudi i odzračna mjesta.Hmm , sta to znaci? Kako se to moze provjerit bez majstora? Znam da je rekao da ide da provoza auto da sistem povuce vodu, sad sta to znaci ne bih znao.
Stalno kontrolirati razinu i nadoljevati da bude u sredini između minimuma i maximuma i pratiti na odzračnike kada će početi izlaziti tekućina konstantno. Tada ih treba zatvoriti.
Paralelno sa time već nakon nekog vremena otvoriti će se i termostat a to ćeš znati pipajući donju cijev koja ide na hladnjak rashl. tekućine (ako možeš do nje). Termostat se otvara na oko 90 stupnjeva Celzijevih a ubrzo bi i ventilator trebao proraditi budući će mu signal za rad dati senzor temperature rashladne tekućine ako je sistem ispravno odzračen. I čim ventilator proradi znači da je sistem dobro odzračen, uz to da je na sve otvore za odzračivanje prestalo "pućkanje" tekućine već se pojavio mlaz (kada ih treba zatvoriti). I to je onda odzračen sistem, i može stajati na mjestu ili voziti. Ventilator će se uključivati kada motor dostigne radnu temperaturu motora i to je to.