Curenje rashladne tekucine

citroenbanjaluka

New member
Jel ima neko iskustva sta bi mogao da bude "vjerovatan" problem tj gdje curi sva ova tekucina? Cim upalim auto , par minuta poslje , nakon sto dam gasa, posuda se isprazni.. Veliki servis uradjen prije 3 dana. Koliko vremena treba da se popravi ako je problem lagan za pronaci, kontam da je curenje veliko cim se posuda isprazni nakon par minuta rada. Ne vidi se nista ispod auta , nema fleke, ima unutar auta da je vrazno kod remena od alternatora, sad ne znam da li je to ulje neko ili tu negdje curi.
0-02-0a-8cd8ebb1ab71292f848881adaa92d36450f8dc6ed940a072179389821caf5af2-244f160e.jpg
 

citroenbanjaluka

New member
Hmm , sta to znaci? Kako se to moze provjerit bez majstora? Znam da je rekao da ide da provoza auto da sistem povuce vodu, sad sta to znaci ne bih znao.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da izbaci zrak iz sistema rashlađivanja, makar mislim da se to može i bez vožnje.
Treba ponoviti odzračivanje i nadoliti koliko fali
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Mozda jednostavno nemas dovoljno rashladne. Kad radi on normalno povuce tečnost, sipaj kad je ugasen. Provetiti vodenu pumpu
 

citroenbanjaluka

New member
Mozda jednostavno nemas dovoljno rashladne. Kad radi on normalno povuce tečnost, sipaj kad je ugasen. Provetiti vodenu pumpu
Dolio sam pola litre mozda, nisam imao vise od toga, povuklo je mozda pola od toga sta sam dolio. Vodena pumpa je nova, stavljena prije 3 dana tokom v. servisa.
 

sir.Oliver

Well-known member
uključi grijanje na maximum , i pusti motor da se zagrije na radnu temperaturu , kako bi se otvorio termostat ..... i nemoj stegnuti čep posude , kako bi zrak mogao izlaziti .....
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
A posle čep dobro zategni, ali bas dobro. Meni na proslom autu izleteo jer ga nisam stegao bas bas dobro. Sva sreca našao ga ispod ventilatora na nekom delu karoserije upao.
 

citroenbanjaluka

New member
A posle čep dobro zategni, ali bas dobro. Meni na proslom autu izleteo jer ga nisam stegao bas bas dobro. Sva sreca našao ga ispod ventilatora na nekom delu karoserije upao.
Aha, hocu, sutra idem na putovanje od 70km , pa cu da vidim sta ce da bude, doljevat cu svakih 10km ako bude gutalo tecnost.. pa neka majstor pogleda u ponedeljak sta je, mozda su zeznuli nesto dok su radili servis..
 

citroenbanjaluka

New member
Najbolje kad kupujes auto da uzmes dizalicu i alat, pa onda auto da imas na cemu da popravljas kad ode...
Ja sam set zupčastog mijenjao dva puta u 5.000 km. Majstor niti čuti da je zeznuo i da nije odzračio. Pumpa je radila neko vrijeme očito na suho i otišla. Naravno da je frajer rekao da je to zato jer je pumpa loša. :)
Kako to da nemas garanciju na pumpu, meni su dali 100.000 km garancije na remen / pumpu i ostale dijelove sta idu sa zamjenom
 

Cutac

Prèkaroš
Ne treba voziti bez čepa, nego odzračiti sistem. Ili ako se ne zna odzračiti, onda voziti i nadolijevati kako podrigne, čep neka bude gore, zrak samo zamijeni mjesto sa tekućinom, ne bude pretlak pa da mora izlaziti nekamo.
Ako nema lokve nigdje, onda nije odzračeno.
Koji je motor u pitanju?
 

Franz

Well-known member
Kako to da nemas garanciju na pumpu, meni su dali 100.000 km garancije na remen / pumpu i ostale dijelove sta idu sa zamjenom
Što mi vrijedi garancija kad frajer nije odzračio sistem. :) To garancija ne pokriva. Ponovo uzeo isti set i promijenio majstora.
 

citroenbanjaluka

New member
Ne treba voziti bez čepa, nego odzračiti sistem. Ili ako se ne zna odzračiti, onda voziti i nadolijevati kako podrigne, čep neka bude gore, zrak samo zamijeni mjesto sa tekućinom, ne bude pretlak pa da mora izlaziti nekamo.
Ako nema lokve nigdje, onda nije odzračeno.
Koji je motor u pitanju?
1.6 eHDI, nema lokve nigdje, ispod auta je sasvim suho.. vozit cu sutra pa doljevat kako idem, ako nije odzraceno onda ce zrak morati izaci nekako negdje
Što mi vrijedi garancija kad frajer nije odzračio sistem. :) To garancija ne pokriva. Ponovo uzeo isti set i promijenio majstora.
Aha, meni su dali u servisu 100.000 na dijelove, sad ako je pumpa krepala losa sreca za njih ..
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ja sam set zupčastog mijenjao dva puta u 5.000 km. Majstor niti čuti da je zeznuo i da nije odzračio. Pumpa je radila neko vrijeme očito na suho i otišla. Naravno da je frajer rekao da je to zato jer je pumpa loša. :)
Zar se ne može samo pumpa promijeniti? Zašto cijeli set? Ne znam, pitam.
 
Na vrh