Stvar je u tome što je karter PVC i čep se samo zakreće na 90 stupnjeva. Nema navoja.Probaj stavit malo teflon trake na navoj
ja bih radije teflon konca namotao ispod O ringa . ili , u krajnjem slučaju namazao motornim silikonom da ne puštaProbaj stavit malo teflon trake na navoj
Bome i meni prvi glas!Još nisam čuo da je karter plastični.
Dobrodosli u eru stednje u autoindustrijiJoš nisam čuo da je karter plastični
Ne može brtva na brtvu.
tko kaže da ne može teflon konac ispod " O " ringa ?
Pokušao sam s ovim ranije, nije uspjelo, procurilo je ponovnoNažalost, zbog principa i uvjeta u kojima radi ta brtva, nema dugoročno tu sreće. Možeš ti nju "podlagati", stavljati deblju, itd... ali će se zbog tamp. "plastificirati" i izgubiti elastičnost a na tom principu brtvi. Ne znam da li se može nabaviti silikonska i bi li ona izdržala god, dana (od zamjene do zamjene ulja) ali ja osobno bi probao premazati gumicu ovim proizvodom (ovo sam stavio zbog specifikacija inače ima manje 100g pakiranje, npr. ovo)i obavezna zamjena kod mjenjanja ulja. U svakom slučaju, ne piše nam se dobro sa smjerom u kojem ide auto industrija.![]()
Evo čim pronađem čep - imam negdje u garažiaj mi napiši dimenzije . probat ću ti nabaviti teflonsku ...... imam punu kutiju kojekakvih gumica ( "O" ringova )
I na c4 treba biti osigurač tj. šplenta.Ne može brtva na brtvu.
Takav sličan je i na 3008 2.0 HDi. Plastični, ali ima metalni osigurač.
Jel imaš gdje sliku tog čepa s metalnom šplentom?I na c4 treba biti osigurač tj. šplenta.
Neki dan sam mjenjao ulje i zamjenio brtvu. Našao sam je među svim ostalim silikonskim britvama pa pretpostavljam da je standardnih dimenzija.
misliš reći fí 35 x 3,5 mm ?Jel imaš gdje sliku tog čepa s metalnom šplentom?
Da, i kod mene ide šplenta. Dimenzije brtve su 35x3.5mm