Clio III, 2008, 1.2 55kW

Milosh

Test
Nikako da napišem šta sam na kraju zaključio..

Sjetio sam se da majstor uvijek kad sipa novo ulje na šipki provjerava nivo, što je i on potvrdio. Kad se ulijeva novo ulje stane oko 3.5 l ulja. Zamolio sam majstora da uhvati i izmjeri staro ulje prilikom ispuštanja, što je uradio, i bilo je oko 3 l ulja ukupno. Ja sam prethodno dosuo 2l, što znači da je motor (bez prigovora) radio sa malo više od 1 l ulja. Što je stvarno nevjerovatno.

Kad je ulje zamijenjeno i dosuto do pola šipke, senzor pokazuje 6/6. Prije zamjene je pokazivao 3/6 i ponekad 2/6.

Zaključak je da su i šipka i senzor nivoa ispravni, a Klićo troši ulje momački. Sad pratim potrošnju pa ćemo vidjeti.

Još jedna jako zanimljiva stvar. Od kupovine prije 5 godina, često je pri kretanju trzao. Nekad hladan nekad potpuno zagrijan, čak i na naplatnoj rampi nakon sat vremena vožnje po autoputu, nekad cijeli dan ne trza a onda odjednom trza, nema pravila. Prvo sam sumnjao na struju pa sam odmah na početku promijenio svjećice, pa kablove pa bobinu, i na kraju se to smanjilo možda 50% ali i dalje je dijelom ostalo. Zanimljivo je to da je uvijek trzao kad se kreće prvom, i bez obzira na količinu gasa. U rikverc nikada. Puno puta sam pokušavao da (kad počne trzati pri kretanju prvom) da stanem i krenem drugom, ali sa istim gasom (minimalan gas, samo da može krenuti a da se ne ugasi), i u drugoj nikad nije trznuo.

Uglavnom, uz mali servis je zamijenjeno kvačilo (potrošena lamela) i druk ležaj. Stara lamela je bila skroz istrošena i zveči kad se protrese. Od tada evo već preko 1000 km i mjesec dana, ni jednom više nije zatrzao.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Jao, šta uradi!? Sad će ti ići još 200.000 km!

Tako i moj Piaggio Fly iz 2007 - nikako da crkne (pa da “moram” kupiti nešto novo)…
 
Na vrh