Citroen Spacetourer

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Početkom mjeseca je najavljen nasljednik Jumpya, zajedno sa Toyotinom i Pugovom verzijom, i svi će se proizvodit u Francuskoj. Jučer su objavljeni rezultati sa NCAP testa, a ostalih bitnijih detalja nema, sve do predstavljanja u Ženevi sljedeće godine.







Straga mi je isti VW Transporter... Evo i NCAP, odličan rezultat:



 
Posljednje uređivanje:

HAL9000

New member
Nije ovo klasa za experimente, korektan dizajn, meni nije zanimljiv ali za tu klasu je ok, napred i s boka Berlingo na steroidima, otraga liči na fau ve .
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Slažem se. Nabildani Berlingo. Nisu mogli preveć pogrešiti s proverenim i funkcionalnim receptom. Da mi treba, razmotrio bi kupnju.
Samo Citroen je sklon sitnim zaebima. Npr. mi smo odustali od Ds3 jer je čak i manuelna klima pod "dodatnom opremom" u takozvanom "osnovnom modelu". Odustali smo iz čistog principa. Sam da i tu ne bu takvih gluposti koje odbijaju kupce. :angel:

Ps. Hvala Ivanu kaj nas redovno obavještava.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kad neće nitko drugi :D

Klima...smješno je da dolazi kompletno bez klime, ali recimo ja ju gotovo nikad ne koristim, obično puhanje ili prozor mi bude dovoljno u većini slučajeva. Èisto radi estetike preferiram aut. klimu, da bude tipkica i ekrančića :angel: Kad bi napravili digitalne komande obične ventilacije bez klime, ja bih bio zadovoljan.
Nego, na stranu ukusi, u Europi se tek oko trećine automobila proda privatnim licima, i te osnovne opreme nisu niti rađene za ''nas''. One su rađene prema potrebama taxia, renta, javnih službi, firmi - tržišta od kojeg proizvođači žive. A njima treba motor, volan i kotači za što manje para. DS3 je recimo jako popularan kao rentacar. Ali nije tu Citroen jedini nešto ''zaebao'', svi masovni proizvođači imaju osnovne verzije. Još uvijek se može dobit VW bez daljinskog, BMW sa ručnom klimom i plastičnim volanom, Škoda bez el. podizača stakala...

''Civilni'' iliti opremljeni modeli imaju svoju cijenu, oblikovanu prema namjenjenom segmentu kupaca. Samo što to ne spriječava trgovce da reklamiraju najnižu cijenu baznih modela koji u biti nisu niti namjenjeni raji. Kao i sa potrošnjom, treba dodat 20ak % na reklamirane brojke da bi se došlo do nečeg realnog.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jesi...al si mogao spomenut pogon na sva četri i nastavak suradnje oko ovog modela sa firmom Dangel koja se bavi 4x4 pogonom te ga je prethodno ugrađivala na Citroenove kombije. A gazda firme je sve započeo kad je na svoju ruku preradio Puga 504 na 4x4 pogon i prezentirao ga Pugu.
Šteta da ta suradnja nije na malo višoj razini, tj da se provukla i do ostalih modela. Al eto :D

Inače, i za običnu izvedbu je izašlo više detalja:
-EMP2 platforma sa međusovinskim od 4.6, 4.95 i 5.3m(od 2000 do skoro 3000l prostora)
-civilna verzija za do 9 ljudi, u dvije razine opreme: Feel i Business
-motori isključivo dizelaši, od 95 do 180ks
-hrpa opreme, kamere, senzori, tableti, interesantna su bočna električna vrata koja se otvaraju mahanjem noge ispod praga.















U full opremi to jako dobro izgleda...zajedno sa 180ks čini jedan vrlo interesantan autič :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da s time neće biti ništa više problema nego sa recimo prosječnim parking senzorima, pošto je tehnologija više manje ista. Ja kontam kako bi to sebi u citraća ubacio :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koncepti se vrte, a auta nigdje. Taman me C1 sjetio na ovog... ista sudbina što se nas tiče. Ni čut ni vidit.
Civilnu verziju kolio vidim naši ni ne u voze... gospodarska je tu, ali ih nema na cesti. U cijeloj EU ne uspjevaju prodati preko bjednih 500 komada mjesečno.

Al ako ih već nema na cesti, pojave se tu i tamo na netu..
U ženevu dolazi koncept 4x4 E.
Nači pogon na sve, 2.0 dizel, 60mm dodatne visine.



Ima i šavove u boji Francuske zastave...

 
Na vrh