citroen c8 dizel 2.0 automatik, neće da upali na niskim temperaturama

culibrkd

New member
kupio sam ovaj automobil u proljeće 2021 godine, i prvo što mi je rečeno da trebam zamjeniti akumulator, što sam i uradio. nisam imao nikakvih problema dok se nije primakla zima, i pale temperature u blizinu 0 stepeni, tada su počeli problemi, sa palenjem. naime on vergla bez problema ali neće da sastavi, dok malo otopli iz prve pali. ni jedna lampica se ne pali za pokazivanje kvara, sve je normalno, ali jeli hladno nema upaliti, bio je kod autoelektričara i ništa nije rješeno, da li postoji koji senzor koji sprečava palenje na minus temperaturama ili da li neko može da pomogne savjetom kakvim.--zaboravio sam napisati da je 2004 godište
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Imas grejače koji greju gorivo pre paljenja, no, i kad ne rade moze se upaliti ako nije -20 i više. Takodje, kad je hladno, vidi se stvarno stanje akumulatora.
 

Mrki5

Well-known member
kupio sam ovaj automobil u proljeće 2021 godine, i prvo što mi je rečeno da trebam zamjeniti akumulator, što sam i uradio. nisam imao nikakvih problema dok se nije primakla zima, i pale temperature u blizinu 0 stepeni, tada su počeli problemi, sa palenjem. naime on vergla bez problema ali neće da sastavi, dok malo otopli iz prve pali. ni jedna lampica se ne pali za pokazivanje kvara, sve je normalno, ali jeli hladno nema upaliti, bio je kod autoelektričara i ništa nije rješeno, da li postoji koji senzor koji sprečava palenje na minus temperaturama ili da li neko može da pomogne savjetom kakvim.--zaboravio sam napisati da je 2004 godište
Nekoliko takvih problema je bilo i sve je rešavano sa reparacijom ili zamenom motornog računara,( što ne mora da znači da je kod tebe to). Znali su oni za to, zato su i rekli da kupiš nov akumulator.
 

gambler072

C5 enthusiast
Kod mene je bio slican slucaj prije nekoliko dana, po toplijem vremenu palio normalno, nakon nekoliko noci provedenih na niskim temp, ujutro vergla min 15ak sekundi, dok ne sastavi. Ispostavilo se da je do grijaca, kod mene 2 nisu radila, jer to je dio koji rijetko ko preventivno mijenja, u mom slucaju su bili originalni, tj. stari koliko i auto. Po mom misljenju, da je akumulator slab, to bi osjetio na verglanju. Krenuo bih od grijaca, tj. od releja grijaca, da se provjeri dolazi li uopste struja na njih, ako dolazi, onda treba ispitati grijace. Ja sam usput uradio i remont anlasera, nije bio neispravan, ali je def malo slabije okretao nego prije odredjenog vremena. Ugl. nakon zamjene grijaca nemam apsolutno nikakvih problema sa paljenjem bez obzira na vanjsku temp. Koliko sam upoznat, grijaci se pale i kada se ne pokaze njihov simbol na instrument tabli
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
I ja sam pre godinu dana menjao grejace, mislim da je samo jedan radio. Isto originalni(fabrički) su bili, jedino je malo teze ih zameniti jer se nalaze u zadnjem delu motora. Ja sam uzeo Denso(japanske), nisam zeleo Bosch
 

Mrki5

Well-known member
Kod mene je bio slican slucaj prije nekoliko dana, po toplijem vremenu palio normalno, nakon nekoliko noci provedenih na niskim temp, ujutro vergla min 15ak sekundi, dok ne sastavi. Ispostavilo se da je do grijaca, kod mene 2 nisu radila, jer to je dio koji rijetko ko preventivno mijenja, u mom slucaju su bili originalni, tj. stari koliko i auto. Po mom misljenju, da je akumulator slab, to bi osjetio na verglanju. Krenuo bih od grijaca, tj. od releja grijaca, da se provjeri dolazi li uopste struja na njih, ako dolazi, onda treba ispitati grijace. Ja sam usput uradio i remont anlasera, nije bio neispravan, ali je def malo slabije okretao nego prije odredjenog vremena. Ugl. nakon zamjene grijaca nemam apsolutno nikakvih problema sa paljenjem bez obzira na vanjsku temp. Koliko sam upoznat, grijaci se pale i kada se ne pokaze njihov simbol na instrument tabli
C5 mora da upali bez grejača ako je drugo ispravno , pogotovo na 0 stepeni pa i -5 . Ovo je isti motor. Napisao je da mu ne pali ni jednu grešku , ako su grejači, onda će dijagnostika da vidi, za to ne pali grešku na instrumen tabli. Kod je P1352 može obični mali ELM 327 da to dijagnostikuje.
 
Posljednje uređivanje:

gambler072

C5 enthusiast
Meni je odb2 prijavio p1351, ali nista osim grijaca nije radjeno, i na istim uslovima sada pali. Do -5 je tesko palio, na -15 nije nikako.
 

culibrkd

New member
problem je što ne pali ni jednu grešku ponaša se sasvim normalno, samo mu fali da upali kad je hladno, trenutno je odvezen majstoru i boravkom u njegovoj garaži nakon jedan sat upalio je iz prve.
 

sir.Oliver

Well-known member
uzmi ohm metar i premeri grijače.... tek nakon toga možemo krenuti dalje ... bez toga možemo samo naklapati ... ovo je , ono je , to je .....
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Senzor radilice ili bregaste? Nedavno sam imao sličan problem. Verglao dugo, nije mogao da upali. Mada mi je izbacio bio grešku menjača. Posle se više nije javljala greška.
 

Scorpyo

Active member
Probaj staru foru od kamiondžija. Daj kontakt da upališ grijače. Kada se lampica grijača ugasi isključi kontakt i ponovi doživljaj još jednom. Dizelaši pale i po najjačoj zimi u našim krajevima.
 

sir.Oliver

Well-known member
nemora ... današnji dizelaši greju i kada se ugasi kontrolna lampica ..... tako da ponavljanjem postupka ( ponovno paljenje lampice ) u suštini ništa ne postiže . grijači ionako griju , iako je lampica ugašena ....
 
Na vrh