Citroen c5 problem sa hidraulikom prednji kraj

filip91

New member
Pozdrav ekipa imam problem sa prednjim krajem na svom citroenu C5 2006 godište.
Ovako radi se kanalizacija u mom mijestu i jadni moj citraš ima 9 miseci se voza po makadami i svakakvim rupama. ima par tjedana propa mi je pridnji kraj i mehaničar je ustanovija da mi je bomba oša. prominio sam obe nove i auto radi normalno. Ali u zadnji vrime ne svaki put kada ugasim auto pridnji kraj počne propadati i čuje se šištanje neko na suvozačevom prednjem kolu. Sad na moju veliku sreću to se samo događa kada ja vozim auto. Kad ga odvezem u mehaničara ne duši ništa. Evo sad je auto kod mene ima tri dana i sinoć se opet to dogodilo. Jutros radi sve normalno. Ulja ima u sistemu i orginal diagnostika ne izbaciva nikakvu grešku. Sustav je zatvoren ne gubim ulje od hidraulike. U privitku ću stavit link za video di sam to uspio snimiti. Pa forumaši moji ako iko ima ikakav savjet bio bih zahvalan 20220714_070909.mp4
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Nisam još imao takav slučaj...
Uglavnom, kada je otišla bomba prednji kraj se trebao jaaaako otvrdnuti, a ne propasti.

Moguće da imaš nešto što se zove unutarnje curenje i da ti je zapravo otišao cilindar (izgleda kao amortizer na kotaču).
Na tvom videu se čini kao da je auto u najvišem položaju. I čini se da teško održava tu visinu jer se pumpa uključi.
Prema tome bih rekao da je puklo nešto u cilindru i on ne uspijeva održavati pritisak i šišti a auto zbog toga pada.
 

filip91

New member
Nisam još imao takav slučaj...
Uglavnom, kada je otišla bomba prednji kraj se trebao jaaaako otvrdnuti, a ne propasti.

Moguće da imaš nešto što se zove unutarnje curenje i da ti je zapravo otišao cilindar (izgleda kao amortizer na kotaču).
Na tvom videu se čini kao da je auto u najvišem položaju. I čini se da teško održava tu visinu jer se pumpa uključi.
Prema tome bih rekao da je puklo nešto u cilindru i on ne uspijeva održavati pritisak i šišti a auto zbog toga pada.
Znači po tome svemu trebalo bi promjeniti amortizere prednje. Sada drugo pitanje gdje ih mogu naći za ovu generaciju i da li ima novih?
Nisam još imao takav slučaj...
Uglavnom, kada je otišla bomba prednji kraj se trebao jaaaako otvrdnuti, a ne propasti.

Moguće da imaš nešto što se zove unutarnje curenje i da ti je zapravo otišao cilindar (izgleda kao amortizer na kotaču).
Na tvom videu se čini kao da je auto u najvišem položaju. I čini se da teško održava tu visinu jer se pumpa uključi.
Prema tome bih rekao da je puklo nešto u cilindru i on ne uspijeva održavati pritisak i šišti a auto zbog toga pada.
i da odigao sam ga na postavku do 40kmh drugu navišu. Kada je auto spustano u najnižu postavku ne duši ništa i održaje visinu u svim drugim postavkama počne propadati prednji kraj. Da li je moguće da duši na crijevu za po rat ulja u posudu?
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Znači po tome svemu trebalo bi promjeniti amortizere prednje. Sada drugo pitanje gdje ih mogu naći za ovu generaciju i da li ima novih?
Jedino rabljeni. I nisu amortizeri već cilindri.
Kao test možeš ostaviti auto preko noći. Na svakom kotaču otpoji onu malu cjevčicu šta se vraća iz cilindra i stavi da se cijedi u bocu od 0.5l. Ona boca koja je punija taj cilindar je otkazao.

Ima još jedna stvar a to je elektomagnetski ventil na H nosaču. Ako je u njemu zapelo nečistoće i ne zatvori do kraja onda se vraća ulje pod visokim tlakom. Zato je šištanje.
i da odigao sam ga na postavku do 40kmh drugu navišu. Kada je auto spustano u najnižu postavku ne duši ništa i održaje visinu u svim drugim postavkama počne propadati prednji kraj. Da li je moguće da duši na crijevu za po rat ulja u posudu?
ta cijev povrata je pod niskim tlakom. Da kroz nju probija visoki tlak odmah bi izletila.

Naravno da se na čuje ništa u najnižim postavkama jer ima najmanje ulja u sistemu u tom položaju.

Probaj na dijagnostici uključivati/isključivati taj elektromagnetski ventil. Iako ne znam nikoga da mu je otkazao. Jer je baš napravljen za te visoke tlakove 180bar.
 

filip91

New member
Jedino rabljeni. I nisu amortizeri već cilindri.
Kao test možeš ostaviti auto preko noći. Na svakom kotaču otpoji onu malu cjevčicu šta se vraća iz cilindra i stavi da se cijedi u bocu od 0.5l. Ona boca koja je punija taj cilindar je otkazao.

Ima još jedna stvar a to je elektomagnetski ventil na H nosaču. Ako je u njemu zapelo nečistoće i ne zatvori do kraja onda se vraća ulje pod visokim tlakom. Zato je šištanje.
ta cijev povrata je pod niskim tlakom. Da kroz nju probija visoki tlak odmah bi izletila.

Naravno da se na čuje ništa u najnižim postavkama jer ima najmanje ulja u sistemu u tom položaju.

Probaj na dijagnostici uključivati/isključivati taj elektromagnetski ventil. Iako ne znam nikoga da mu je otkazao. Jer je baš napravljen za te visoke tlakove 180bar.
Ok hvala ti puno na informaciji pokušati ću to šta si rekao
 

filip91

New member
Drago mi je da si riješio. Znači ipak je bio cilindar...
Da satralo ga ovih 7 miseci šta mi je grad bio raskopan i razrovan
Auto mi je imalo ulogu džipa doslovno. Jebiga hidraulika je namjenjena da bude udoban na asfaltu a ne da bude terenac šta je nažalost mora biti. Al eto sve je sada oke. Proša tehnički nikidan bez problema. Ima 360000km trenutno ja ga planiran vozit dok ne stane i ona uzet samo novijeg jer od svih auta šta san vozio niti jedno mi se ne može miriti s c5 u smislu udobnosti i guštanja vožnje 😁😁
 
Na vrh