CITROEN C5 2.2 HDI 2011 Pregrijavanje motora

LUKA1996

New member
Pozdrav,imam problem sa pregrijavanjem motora,radi se o temperaturi vode,znači dali vozio na uzbrdici ili na ravnom djelu,dali bilo toplo ili hladno vrijeme temperatura vode se diže,neki dan sam išo za osjek i na okretajima preko 2500,diže skroz do kraja temp vode.U tom trenutku sam ugasio klimu i upalio grijanje na 30 stupnjeva i onda je pala,ali čim povećam brzinu ono opet digne temperaturu.Ventilatori hladnjaka rade,vode tekućine ima dovoljno,jedino što sam primjetio da mi stalno se magli vjetrobrasnko staklo,a i tekućina antifriza kad dignem haubu,kao da je nema,međutim kada otvorim čep od vode tekućina se digne do nivoa koji treba biti,kao da je u nekakvom vakumu?? Dali netko možda zna što bi to moglo biti?
 

Cutac

Prèkaroš
jedino što sam primjetio da mi stalno se magli vjetrobrasnko staklo
Curi kiler u kabini vjerojatno ili ti stalno pali-gasi klimu jer se pregrijava.
međutim kada otvorim čep od vode tekućina se digne do nivoa koji treba biti,kao da je u nekakvom vakumu
Imaš zraka u sistemu.

Ajde budi 100% siguran da je sve dobro odzračeno pa vidi ponovno.
 

LUKA1996

New member
Curi kiler u kabini vjerojatno ili ti stalno pali-gasi klimu jer se pregrijava.

Imaš zraka u sistemu.

Ajde budi 100% siguran da je sve dobro odzračeno pa vidi ponovno.
Bila je izmjena antifriza, jer je curio hladanjak, pa je to rješeno, sada nema nigdje tragova curenja, još ću vidit dali je sve dobro odzračeno,pa javim situaciju, a najgore od svega što dok se vozim temperatura stalno se diže pa padne i tako stalno
Si proverio termostat? Vakum u posudi antifriza je normalna stvar. Proveri nivo kad je motor hladan
Nisam provjeravo termostat, što bi trebao napraviti na njemu?
Ako je sa unutrašnje strane onda pušta radijator . Da li magli kada klima radi ili nema veze ?
Pa mislim da je sa vanjske, jer kad upalim brisače to se makne, ugl.cijeli mi taj sustav hlađenja motora a i sama klima čudno sve radi, kada mi se temp motora vode digne, ja ugasim klimu i on odmag padne i onda upalim klimu i onda se desi period da 10ak min se vozim i sve bude savršeno dok temp vode opet nepoludi
 

Cutac

Prèkaroš
Ovo što si se vani skuplja kondenzacija je normalno jer klima puše u staklo.

Također bi bilo dobro zamijeniti termostat. Prvo odzrači sustav kako spada (ako ne znaš sam, odvezi majstoru, ali ne onom koji ti je radio hladnjak; ako si sam mijenjao, jbg, naučit ćeš). Nači ne znam napamet kako se na 2.2 odzračuje, ali vidi na crijevima prema kabini jel ima ventil i potencijalno ima na termostatu.
Također ne bi bila loša ideja promijeniti termostat na kraju balade jer mu pregrijavanje škodi.
 

LUKA1996

New member
Ovo što si se vani skuplja kondenzacija je normalno jer klima puše u staklo.

Također bi bilo dobro zamijeniti termostat. Prvo odzrači sustav kako spada (ako ne znaš sam, odvezi majstoru, ali ne onom koji ti je radio hladnjak; ako si sam mijenjao, jbg, naučit ćeš). Nači ne znam napamet kako se na 2.2 odzračuje, ali vidi na crijevima prema kabini jel ima ventil i potencijalno ima na termostatu.
Također ne bi bila loša ideja promijeniti termostat na kraju balade jer mu pregrijavanje škodi.
Probat ću zamjenit termostat,pa vidjeti kako će bit,jer auto se već dosta puno pregrijo,pa je možda teromstat otišao...a za odzračivanje ću voziti majstoru auto,al očito nekom drugom da jer ovaj koji mi je popravljao hladnjak nije odzračio kako treba...ugl. hvala na savjetima,svakako javim rezultate nako izmjene termostata i odzračivanja sustava
 

Mrki5

Well-known member
Posljednje uređivanje:

LUKA1996

New member
Pozdrav, evo da se nadovežem na ovu temu sa novim problem mog citroena C5 2.2HDI 2011.
Auto u vožnji bez pravila dali bili visoki ili niski okretaji, jednostavno prestane vući, okretaji se popnu na 2800 okretaja sa papučicom skorz do kraja stisnutom i neće da ubrza, upali mi se engine repair needed al ta greška nestane odmah... I automatski se klima ugasi tj.. Prestane hladit, i onda se vozim al moram polako stiskat papučicu gasa da on normalno šalta brzine, i onda kada bi trebao ubrzati on neće, obrtaji se dignu a on neubrzava, i kad popustim papučicu gasa, onda prebaci u višu brzinu i lagano ubrzava... Radi se o automatiku.
Dali netko zna što bi moglo biti.
Auto je bio na dijagnostici, nema nikakve greške.
 

LUKA1996

New member
Zvuči kao da lamela proklizava
A onda kada stanem sa strane ibugasim auto i ponovno ga upalim, jedno vrijeme nekih pola sata bude sve normalno dok neizbaci ponovnontu grešku čim tu grešku izbaci, to se počne dešavat da nevuče i klima prestane hladit
 

La Marche

Iskreni optimist
Po iskustvu s mog c5, nisam siguran nije li ti i dalje stari problem u pitanju.
Kad mi je bio kvar na sklopu termostata, to je bila cijela plastična kutijetina od 300€, prije zamjene auto se točno tako kao što si opisao ponašao, do detalja.
Zamjena cijelog sklopa, prije jedno četiri godine, riješila problem zauvijek (auto i danas kod novog vlasnika radi dvije pune godine bez greške - bit će da sam ja sve popravio... )

Ne znam ti savjetovati, ali sličnost s mojim kvarom je velika.

Uopće, na tom autu, nijedan parcijalni popravak meni nije na dulji rok uspijevao, samo zamjena prema uputi koju servis dobije, dakle zamjena za novi, je rješavala problem.
 
Posljednje uređivanje:

LUKA1996

New member
Po iskustvu s mog c5, nisam siguran nije li ti i dalje stari problem u pitanju.
Kad mi je bio kvar na sklopu termostata, to je bila cijela plastična kutijetina od 300€, prije zamjene auto se točno tako kao što si opisao ponašao, do detalja.
Zamjena cijelog sklopa, prije jedno četiri godine, riješila problem zauvijek (auto i danas kod novog vlasnika radi dvije pune godine bez greške - bit će da sam ja sve popravio... )

Ne znam ti savjetovati, ali sličnost s mojim kvarom je velika.

Uopće, na tom autu, nijedan parcijalni popravak meni nije na dulji rok uspijevao, samo zamjena prema uputi koju servis dobije, dakle zamjena za novi, je rješavala problem.
Hvala na odgovoru prije svega
Ma prvo sam provjerio da nije dihtung brtve glave, al nije defintivno... I cijelo vrijeme sumnjam na taj termostat, e sad, dali znaš koji točno dio si zamjenio?
 
Na vrh