Citroen C4, NCII 2012, 1,6HDI nemiran rad motora u leru

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Moram ih prvo locirati…
😎
EDIT:
Nešto sam kao čistio. Ova dva senzora označena na slici.
Ovaj kod filtera zraka je bio potpuno čist, a ovaj drugi neznatno prvljav.
Situacija nakon toga je nepromijenjena; motor prvih 5 minuta radi mirno, a nakon toga nemirno kao i prije.
PS: natočen je novi spremnik goriva, ovog puta na INI (bez ikakvih aditiva).

What's next to do?
:unsure:
Bio jutros kod lokalnog majstora. Sumnja na remenicu alternatora...
Naručen za 23.01.2024. pa budemo videli!
:cool:
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
EDIT:
Bio jutros kod lokalnog majstora. Sumnja na remenicu alternatora...
Naručen za 23.01.2024. pa budemo videli!
Da ne bi bilo “nijesno znali”; postoji li odvojena remenica alternatora pa se može samo nju zamijeniti, ili je ona sastavni dio alternatora (koji inače radi ispravno) pa se mora i njega mijenjati - samo zbog potrošene remenice?

Ostavio danas auto u servisu (sutra ujutro će ga raditi) pa me zbunila djelatnica na prijemu vozila i narudžbi dijelova; navodno ne može naručiti samo remenicu za taj motor, nego samo u kompletu s alternatorom (što je višestruko skuplja opcija)?

Na Internetu lagano nalazim samo remenicu za PSA 2.0 BlueHDi motor.

Uglavnom, sutra ga majstor pogleda pa će me zvati…
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Da ne bi bilo “nijesno znali”; postoji li odvojena remenica alternatora pa se može samo nju zamijeniti, ili je ona sastavni dio alternatora (koji inače radi ispravno) pa se mora i njega mijenjati - samo zbog potrošene remenice?
Samo remenica. Svaka remenica se skida. lažu te! Samo što ima tz. plivajuća i fiksna, plivajući je nešto skuplja od fiksne. https://alvadi.rs/rezervni-delovi/citroen/c4-la-lc-2004/remenica-alternator/550132-citroen-c4-i-lc-1-6-hdi-80kw-diesel-2004-2011
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Hvala! Tako sam i mislio! :cool:
Plivajuća mi treba, tj. ona s promjenjivom brzinom vrtnje. Samo ne znam koji je OEM kataloški broj?
Na onoj alternativnoj ServiceBox stranici se uopće ne navodi remenica kao zasebni dio.
A kad gledam po raznim dobavljačima onda su i različiti ref. brojevi.
Nabadajući tako po Internetu izgleda da je OEM broj 09949632, ali nisam siguran...
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Majstor kaže da je remenica alternatora u redu.
Sumnja na oba zatezača pomoćnog remena. Conti & INA set (s remenom) i 2h rada = 280€.
Iako mi je to malo čudno jer je sve to mijenjano prije 37.000 km, na zadnjem servisu u ovl. u Njemačkoj (dobio ispise tih računa). No, očito previše skakuće i ne radi kako treba pa će se valjda smiriti kad se to zamijeni…

Uglavnom; nastavak (ili rasplet) sage je za 10 dana. Stay tuned!
😎
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Glavni mehaničar u Posedelu je pogledao onu snimku. Rekao je da je po njemu to jedan od natezača pomoćnog remena…
Pa je jučer kod lokalnog mehaničara zamijenjen cijeli set; remen i oba narezača. Izgleda da je onaj gornji (koji se vidi na snimci) doista bio prosvirao.
Novi natezači su INA, a remen je Conti.
Sad motor ujednačeno i mirno radi i na leru, ne trese se a natezač tek minimalno vibrira.
Milina za čuti!

Ono što je čudno jest da je skinuti remen bio skoro nov (kao da se doista vrtio samo 37.000 km, kako stoji na tačunu iz Njemačke). Ne vjerujem da bi tako izgledao da nikad do sad nije bio mijenjan (156.000 km). Također, oba skinuta natezača su OEM dijelovi (PSA žigovi na njima i odgovarajuće referentne oznake), ali jedan je očito prosvirao prije vremena…

Remenice alternatora i radilice su u redu.
Idemo dalje!
😎
 

Brruno

Well-known member
Ne treba se čuditi ničemu. Ja sam stavio razvikani Conti set kad sam radio veliki servis,zajedno s pumpom,pa na kraju pumpa koja je dosla sa setom propustila nakon 6 mjeseci,stavio meho po drugoj preporuci Dayco ili kako već i sve je tip top i antfriz je na istoj razini vec dugo vremena. Tesko je danas znati sta ce ti doci neispravno ili slabije kvalitete nego inače. Nazalost,cesto ispasta kupac jer na sve imas garanciju samo do godine dana,pa čak i npr original klima kompresor koji npr kosta 800€ plus ruke,plus diag,plus ovo plus ono 1200€. Ja sam stavio rabljeni kod Damira za cca 270€ s rukama i plinom prije par godina i jos radi,a ujak kod ovlastenog platio punu cijenu novog i nakon 2 godine crklo i naravno nema garancije. Nema pravila.
 
Na vrh