Citroen C4, NCII 2012, 1,6HDI nemiran rad motora u leru

Josipp944

Member
Meni je to preko ljeta drobilo ko nezdravo, otkad sam podmazao je zadnjih par godina tišina.
Tako je i meni
I evo danas problem, upalila mi se lampica od motora i javlja engine fault ali auto najnormalnije radi. Nista ne lupa, normalno gas lovi, pali bez problema
Znam da bez dijagnostike nista ali eto ako moze neka pretpostavka sta bi moglo biti

u priručniku pise neispravnost sustava pročišćavanja, sad ne znam jel to jer ga nisam dugo vozio po otvorenoj cesti pa se mozda malo zastopao
 
Posljednje uređivanje:

Josipp944

Member
Terja ako nema problema, ugasiće se sama . Kada upli tu lampicu, ona je za desetine kvarova.
Sad se nece voziti auto neko vrijeme, jer idem u svabiju ali cu nekog od svog zaduziti da ode do mehanicara na dijagnostiku jer imam registraciju 15.11 :/ pa se bojim da nece proci na tehnickom zbog lampice
 

Josipp944

Member
Proslo je dosta vremena od zadnjeg posta, ali evo kratak update
Bio kod majstora, ocitao gresku, izbacilo mu nesto vezano sa zrakom, ali parametri svi normalni. Ponistio gresku i sve bilo okej. Dosao u RH nazad uzeo auto i opet ista lampica se upalila i opet sve normalno radi. Isao kod majstora opet istu gresku pokazao resetirao lampicu, pa sad cekam sutra da ocuh odvede kod majstora auto da ga ovaj dobro pogleda.

i samo da napomenem da sam dan prije nego mi se upalila lampica mjenjao filter zraka, sve je islo glatko bez problema te nisam nikakve senzore otkapcao itd pa sad ne znam da li to moze biti uzrok problema?
 

Josipp944

Member
Idi u neki normalan servis, koji će znati sta je greška, i otklonice je.
Ma znam, zato sam i rekao ocuhu da ode u neki drugi servis jer ovaj tu mi od samog starta nije bio od povjerenja, ali kak je susjed ocuhu onda ga je tamo odvedo kod njega. Ocuh se danas vozio s njim zasad nema nikakve greske vidjet cemo sutra sta kaze majstor drugi
 

Mrki5

Well-known member
samo da napomenem da sam dan prije nego mi se upalila lampica mjenjao filter zraka, sve je islo glatko bez problema te nisam nikakve senzore otkapcao itd pa sad ne znam da li to moze biti uzrok problema?
Pominjao si grešku" zraka"? To je od MAF senzora a on je iza filtera vazduha. Ako si sam menjao vidi da li si sve dobro složioi pritegao da nema falš vazduha.
 

Josipp944

Member
Pominjao si grešku" zraka"? To je od MAF senzora a on je iza filtera vazduha. Ako si sam menjao vidi da li si sve dobro složioi pritegao da nema falš vazduha.
Pozdrav,
Gledao sam vec bio da li sam sve dobro slozio i koliko vidim da je, sad nazalost ne mogu opet provjeriti jer sam u Njemackoj. Ocuh danas ide kod mehanicara pa ce pogledati sve
Pozdrav,
Gledao sam vec bio da li sam sve dobro slozio i koliko vidim da je, sad nazalost ne mogu opet provjeriti jer sam u Njemackoj. Ocuh danas ide kod mehanicara pa ce pogledati sve
Pozdrav,
Gledao sam vec bio da li sam sve dobro slozio i koliko vidim da je, sad nazalost ne mogu opet provjeriti jer sam u Njemackoj. Ocuh danas ide kod mehanicara pa ce pogledati sve
EDIT

Radi se o Citroenu C4 NII 2012
Pominjao si grešku" zraka"? To je od MAF senzora a on je iza filtera vazduha. Ako si sam menjao vidi da li si sve dobro složioi pritegao da nema falš vazduha.
Evo kao da si vidoviti
Bio ocuh kod mehanicara, nista sve je okej sa autom, kaze da filter nije dobro sjeo. A sve sam provjerio i stavio filter onako kako treba i ne znam kako sam to uspio zeznut xD uglavnom lazni alarm
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
U zadnje vrijeme moj DS5 (2.0 BlueHDi) nemirno radi u leru.
I to kad se već malo zagrije pa nadalje. Dok je hladan, kad ga tek upalim, radi glatko i ravnomjerno. Ali već nekoliko minuta poslije počme raditi nemirno. Toliko da se nekakvo zanošenje osjeti i na sjedalu u kabini??

Kod prošlog tankanja (na Petrolu) stavio sam onaj STP Injector Cleaner aditiv, jučer je motor odradio i regeneraciju FAPa, ali i dalje se jednako “zaletava” na leru. Već na 1000 okretaja se umiri i radi ravnomjerno, ali na leru (700-800) je ovako.

Remen alternatora je mijenjan na 119.000 km, a klinasti remen, pumpa vode i zatezač remena na 124.000 km.
Redoviti servis tj. zamjena ulja i svih filtara učinjena u ovl. servisu (Posedel) prije tri mjeseca na 154.000 km (sad ima 156.000 km).

Nema nikakvog upozorenja na displayu, niti Diagbox pokazuje ikakvu grešku motora, sustava usisa zraka niti sustava za pročišćavanje ispuha...
Oko injektora gore je sve suho - nema nekog curenja goriva...

Imate li kakvu ideju što bi mogao biti uzrok? Nervira me ovo, a može biti i početak nekog većeg problema...
🤔
PS: je li onih 1.648 g čađe u FAPu previše? Ili onih 49 g aditiva? Koliko bi toga (ne)trebalo biti?
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
U zadnje vrijeme moj DS5 (2.0 BlueHDi) nemirno radi u leru.
I to kad se već malo zagrije pa nadalje. Dok je hladan, kad ga tek upalim, radi glatko i ravnomjerno. Ali već nekoliko minuta poslije počme raditi nemirno. Toliko da se nekakvo zanošenje osjeti i na sjedalu u kabini??

Kod prošlog tankanja (na Petrolu) stavio sam onaj STP Injector Cleaner aditiv, jučer je motor odradio i regeneraciju FAPa, ali i dalje se jednako “zaletava” na leru. Već na 1000 okretaja se umiri i radi ravnomjerno, ali na leru (700-800) je ovako.

Remen alternatora je mijenjan na 119.000 km, a klinasti remen, pumpa vode i zatezač remena na 124.000 km.
Redoviti servis tj. zamjena ulja i svih filtara učinjena u ovl. servisu (Posedel) prije tri mjeseca na 154.000 km (sad ima 156.000 km).

Nema nikakvog upozorenja na displayu, niti Diagbox pokazuje ikakvu grešku motora, sustava usisa zraka niti sustava za pročišćavanje ispuha...
Oko injektora gore je sve suho - nema nekog curenja goriva...

Imate li kakvu ideju što bi mogao biti uzrok? Nervira me ovo, a može biti i početak nekog većeg problema...
🤔
PS: je li onih 1.648 g čađe u FAPu previše? Ili onih 49 g aditiva? Koliko bi toga (ne)trebalo biti?
Imaš uključenu klimu?Meni znaju varirati okretaji na minimumu sa uključenom klimom prvih minutu ili dok ne dodam gas.Usput šta je onaj dio koji se pomiče na videu?
 

bono

Active member
U zadnje vrijeme moj DS5 (2.0 BlueHDi) nemirno radi u leru.
I to kad se već malo zagrije pa nadalje. Dok je hladan, kad ga tek upalim, radi glatko i ravnomjerno. Ali već nekoliko minuta poslije počme raditi nemirno. Toliko da se nekakvo zanošenje osjeti i na sjedalu u kabini??

Kod prošlog tankanja (na Petrolu) stavio sam onaj STP Injector Cleaner aditiv, jučer je motor odradio i regeneraciju FAPa, ali i dalje se jednako “zaletava” na leru. Već na 1000 okretaja se umiri i radi ravnomjerno, ali na leru (700-800) je ovako.

Remen alternatora je mijenjan na 119.000 km, a klinasti remen, pumpa vode i zatezač remena na 124.000 km.
Redoviti servis tj. zamjena ulja i svih filtara učinjena u ovl. servisu (Posedel) prije tri mjeseca na 154.000 km (sad ima 156.000 km).

Nema nikakvog upozorenja na displayu, niti Diagbox pokazuje ikakvu grešku motora, sustava usisa zraka niti sustava za pročišćavanje ispuha...
Oko injektora gore je sve suho - nema nekog curenja goriva...

Imate li kakvu ideju što bi mogao biti uzrok? Nervira me ovo, a može biti i početak nekog većeg problema...
🤔
PS: je li onih 1.648 g čađe u FAPu previše? Ili onih 49 g aditiva? Koliko bi toga (ne)trebalo biti?
negdje na forumu sam pisao o tom STP aditivu (platio cca. 21€) i čudan rad motora ali u vožnji nakon cca 850km (put na godišnji). put autocestom 85% da se "pročisti sistem".

dakle bilo je ovako. u 2 i 3 brzini lagani gas, motor počeo da "trza" u sekundi 2-3 puta. broj okr/min "skakao" gore-dolje za jednu crticu (kako se vidi na DS-u. 1 crtica ili kockica prikazuje 250okr/min). i tako par puta u vožnji. nikakvu grešku nije izbacio. motor 1.6

što sam uradio natočio opet pun tank i "problem" riješen za 2-3 dana max. tjedan dana.

od tada je prošlo 4 god. i nije se ponovilo. tak da ne ulijevam više aditive u gorivo i ne mijenjam benzinsku.

spomenuo sam to jednom kod ovleštenog pri redovnom servisu kad me pitao ako sam primjetio što čudno. i opisao mu istu situaciju. poslije mi je rekao da se neka "veza/konekcija" izgubila između dva cilindra. i to je to.

možda i jesam pročistio "prašinu" kroz dizne 🫣

sretno!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Imaš uključenu klimu?Meni znaju varirati okretaji na minimumu sa uključenom klimom prvih minutu ili dok ne dodam gas.Usput šta je onaj dio koji se pomiče na videu?
Klima je većinom isključena zadnja dva mjeseca. Ukjučim je povremeno za odvlaživanje, ali motor je jednako nemiran i s klimom i bez nje (na leru).

Ono što se pomiče je vanjski kotač natezača remena. Negdje unutra je (koliko sam shvatio) opruga - varijabilni dio koji omogućuje ovo pomicanje.
Ne znam je li normalno da ovako skakuće. Vidio sam da tako oscilira i na jednom drugom 2.0 HDi motoru (koji pak normalno radi u leru)...
 

szahtila

Well-known member
Klima je većinom isključena zadnja dva mjeseca. Ukjučim je povremeno za odvlaživanje, ali motor je jednako nemiran i s klimom i bez nje (na leru).

Ono što se pomiče je vanjski kotač natezača remena. Negdje unutra je (koliko sam shvatio) opruga - varijabilni dio koji omogućuje ovo pomicanje.
Ne znam je li normalno da ovako skakuće. Vidio sam da tako oscilira i na jednom drugom 2.0 HDi motoru (koji pak normalno radi u leru)...
Meni ne izgleda normalno. Nisam mehaničar no još nisam vidio takav natezač.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Klima je većinom isključena zadnja dva mjeseca. Ukjučim je povremeno za odvlaživanje, ali motor je jednako nemiran i s klimom i bez nje (na leru).

Ono što se pomiče je vanjski kotač natezača remena. Negdje unutra je (koliko sam shvatio) opruga - varijabilni dio koji omogućuje ovo pomicanje.
Ne znam je li normalno da ovako skakuće. Vidio sam da tako oscilira i na jednom drugom 2.0 HDi motoru (koji pak normalno radi u leru)...
Nemam iskustva s tim motorom ali zatezač ne bi smio tako "skakutati" - prva pomisao da je neravnomjerno istrošen kolotur
 

Cutac

Prèkaroš
Ne bi trebao tako skakutati. Provjeri sve remenice jesu li ispravne.
A zaletava se vjerojatno radi izgaranja, ja bih prvo posumnjao na dizne.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Na dizne sam i ja prvo pomislio, ali ne znam ništa o njima, tj. ne znam koji parametri u Diagboxu su OK ili ne.
Bude to majstor pogledao…

A za onaj natezač; sad kad malo vrtim film unazad rekao bih da on tako skakuće otkad sam kupio auto (120.000 km)! Definitivno je tako skakutao i prije nego je nastupio ovaj nemiran rad na leru, no i to će mehaničar pogledati…
 

Cutac

Prèkaroš
Onda ne bi u tako kratkim "fazama" drhtao, nego bi imao duze prijelaze jer bi ECU mijenjao trimove.
Ovo meni više zvuči kao dizna koja ne baca idealnu maglu.

Naravno, moguće da sam u krivu.
 

szahtila

Well-known member
Onda ne bi u tako kratkim "fazama" drhtao, nego bi imao duze prijelaze jer bi ECU mijenjao trimove
Postoje tkz. STFT i LTFT trimovi. Short time fuel trim mijenja se praktično iz takta u takt i nema šanse da ga kao takvog primijetiš bez instrumenata ili diagnostike. Long time fuel trim se pak mijenja u dužem periodu, zapravo kompenzira opće stanje motora, u vremenskom smislu od par minuta na više. Mislim da su za sada otvorene sve opcije, pratim situaciju
 
Na vrh