ako je ovo kao kod mene, nece raditi kada spojis na akumulator jer unutar motora je napravljen prekid.
unutar motora ventilatora se to nalazi. Samo su napravili tako da se motor ne moze otvoriti, nema sarafe, vec one metalne kao jezicke koje moras "razglaviti"
Ahaa sad kuzim
Dobro hvala ti budem vidio sutra sta ce biti
Ako nece radit sa otpornikom onda ce biti slucaj kao i kod tebe
Evo samo da javim da je kvar otklonjen ali ne tako lako
Promjenio mehanicar otpornik i opet 0 bodova. Ventilator ne vrti, ja sam vec mislio gotovo, pregorio je ventilator i mozes se ****t…
Isptiuje mehanicar probirstiftom da vidi dal ima struje u džeku od ventilatora, nema nista 0 bodova.
I na kraju ispostavi se da je vrisnuo osigurac. Promjenio osigurac i radi sve normalno. I sad ono sta mene zanima, kada taj optornik ode, da li se fizicki vidi po njemu da je otisao?( opruga puknuta ili tako nesto slicno)
Jer ja se nekako ne mogu otet dojmu da sam ugradio novi otpornik za đabe i da je problem samo bio u osiguracu
Evo samo da javim da je kvar otklonjen ali ne tako lako
Promjenio mehanicar otpornik i opet 0 bodova. Ventilator ne vrti, ja sam vec mislio gotovo, pregorio je ventilator i mozes se ****t…
Isptiuje mehanicar probirstiftom da vidi dal ima struje u džeku od ventilatora, nema nista 0 bodova.
I na kraju ispostavi se da je vrisnuo osigurac. Promjenio osigurac i radi sve normalno. I sad ono sta mene zanima, kada taj optornik ode, da li se fizicki vidi po njemu da je otisao?( opruga puknuta ili tako nesto slicno)
Jer ja se nekako ne mogu otet dojmu da sam ugradio novi otpornik za đabe i da je problem samo bio u osiguracu
ako je ovo kao kod mene, nece raditi kada spojis na akumulator jer unutar motora je napravljen prekid.
unutar motora ventilatora se to nalazi. Samo su napravili tako da se motor ne moze otvoriti, nema sarafe, vec one metalne kao jezicke koje moras "razglaviti"
Evo samo da javim da je kvar otklonjen ali ne tako lako
Promjenio mehanicar otpornik i opet 0 bodova. Ventilator ne vrti, ja sam vec mislio gotovo, pregorio je ventilator i mozes se ****t…
Isptiuje mehanicar probirstiftom da vidi dal ima struje u džeku od ventilatora, nema nista 0 bodova.
I na kraju ispostavi se da je vrisnuo osigurac. Promjenio osigurac i radi sve normalno. I sad ono sta mene zanima, kada taj optornik ode, da li se fizicki vidi po njemu da je otisao?( opruga puknuta ili tako nesto slicno)
Jer ja se nekako ne mogu otet dojmu da sam ugradio novi otpornik za đabe i da je problem samo bio u osiguracu