Citroen C4 II 1.6 HDI 92 hp 2012

Josipp944

Member
Pozdrav ekipa,

jedno pitanje imam
Naime putovao sam danas za Rijeku i kao sta svi znate dosta snjega pada, hladno je itd
Da skrarim pricu, u voznji mi se upalio engine fault i slabije je auto vukao i stao sam na odmoriste. Vidio sam da je prednja maska bila puna snjega odnosno leda bila, to sam ocistio te sam takoder kiler ocistio jer je i on bio pun leda (ventilator se nije mogao okretati od leda)
Polio sam kiler i ventilator mlakom vodom kako bi mogao lakse skinuti taj led i kad sam to napravio greska se ugasila i auto je normalno vukao.

sretno sam stigao u Rijeku i onda se opet upalila lampica i auto slabije vuce. Sparkirao sam se ispred zgrade i vidio da se jos malo leda nahvatalo pa ne znam da li bi moglo biti od toga ili nesto drugo? Pa ako ima nekakav savjet ili nesto bio bi mu zahvalan.
Cisto da znam da li mogu voziti na posao ili bolje da ga ne vozim
 

Cutac

Prèkaroš
Treba skenirati grešku.
Sad se može razvlačiti teorije zavjere, ali hladnjak se ne bi morao moći smrznuti u vožni autocestom. Neka je 1.6 dizel, ali nema šanse da se smrzne. Tj. meni je to jako čudno.

Vozio sam svašta po svakakvim mećavama i nikad mi se hladnjak nije zaledio.
VTS je jednom imao par centimetara leda na sebi naprijed (jedva vidiš svjetlo iz farova) i hladnjak je bio čist.
 

Josipp944

Member
Treba skenirati grešku.
Sad se može razvlačiti teorije zavjere, ali hladnjak se ne bi morao moći smrznuti u vožni autocestom. Neka je 1.6 dizel, ali nema šanse da se smrzne. Tj. meni je to jako čudno.

Vozio sam svašta po svakakvim mećavama i nikad mi se hladnjak nije zaledio.
VTS je jednom imao par centimetara leda na sebi naprijed (jedva vidiš svjetlo iz farova) i hladnjak je bio čist.
Ma nije se cijeli smrznuo nego je sa prednje strane bilo sve u ledu i moja pretpostavka je da nije mogao prolazit zrak kroz killer ali da treba pogledati
Ne znam gde mu je crevo usisa, da nije sneg usao tu? Pa nije dovoljno vazduha ulazilo u motor.
To je i meni palo na pamet
Morat cu to malo pogledati
Sinoc je bilo kasno
Ma nije se cijeli smrznuo nego je sa prednje strane bilo sve u ledu i moja pretpostavka je da nije mogao prolazit zrak kroz killer ali da treba pogledati

To je i meni palo na pamet
Morat cu to malo pogledati
Sinoc je bilo kasno
#EDIT
Evo sada sam provjerio usis zraka, nije bilo leda niti je mokro a i na takvom je mjestu usis da tesko da bi uhvatilo leda unutra

killer se sav otopio i upalio sam auto i vozio gadva kruga po kvartu nikakav fault se nije upalio
E sad pricekat cu dok cu ici na posao (imam 8 km do posla) pa cu onda vidjet sta ce reci.
Svakako ga imam u planu odvest kod mehanicara da ga pogleda tj da vidi sta je
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam jednom prao auto na laserskoj perionici, dok je radio motor. Kolicina vode je bila nenormalna koju ta perionica ispusta. Tukla je vodu direktno na prednju masku. Nakon pranja posle jedno 10 min mi se pojavila greska pregrevanja motora. Verovatno se pokvasio dzek od ventilatora pa je prijavljivao grešku. Kontrolisao sam temperaturu motora, no, bila je na granici normale. Uzmi onu jeftinu bluetooth dijagnostiku sto se poveze sa telefonom. Preko nje mozes videti osnovne greške. Takodje i parametre motora.
 

Josipp944

Member
Ja sam jednom prao auto na laserskoj perionici, dok je radio motor. Kolicina vode je bila nenormalna koju ta perionica ispusta. Tukla je vodu direktno na prednju masku. Nakon pranja posle jedno 10 min mi se pojavila greska pregrevanja motora. Verovatno se pokvasio dzek od ventilatora pa je prijavljivao grešku. Kontrolisao sam temperaturu motora, no, bila je na granici normale. Uzmi onu jeftinu bluetooth dijagnostiku sto se poveze sa telefonom. Preko nje mozes videti osnovne greške. Takodje i parametre motora.
Mislio sam svakako pitat nekoga ga preporuku za Mehaničara u Rijeci jer ja sam poslom u Rijeci, a inace iz Zagreba. Pa cisto da ga baci na sken da vidimo
 

Cutac

Prèkaroš
moja pretpostavka je da nije mogao prolazit zrak kroz killer ali da treba pogledati
Onda bi se pregrijao. Tj. hladnjak nikad neće biti na 0°C, pogotovo ne na autocesti, osim ako rashladna ne cirkulira.

Može biti milijun stvari, treba skenirati grešku.

Mislio sam svakako pitat nekoga ga preporuku za Mehaničara u Rijeci jer ja sam poslom u Rijeci, a inace iz Zagreba. Pa cisto da ga baci na sken da vidimo
Koliko znam, Kruna je hvaljena i ima neki Miljenko na Kozali, ali da me ubiješ, ne znam kako se zove. On je električar.

Citropolis iznad Kozale.
 

Josipp944

Member
Treba skenirati grešku.
Sad se može razvlačiti teorije zavjere, ali hladnjak se ne bi morao moći smrznuti u vožni autocestom. Neka je 1.6 dizel, ali nema šanse da se smrzne. Tj. meni je to jako čudno.

Vozio sam svašta po svakakvim mećavama i nikad mi se hladnjak nije zaledio.
VTS je jednom imao par centimetara leda na sebi naprijed (jedva vidiš svjetlo iz farova) i hladnjak je bio čist.
Znam da ne bi trebao smrznuti,ali je do negdje Bosiljeva padao mokri sn
Onda bi se pregrijao. Tj. hladnjak nikad neće biti na 0°C, pogotovo ne na autocesti, osim ako rashladna ne cirkulira.

Može biti milijun stvari, treba skenirati grešku.


Koliko znam, Kruna je hvaljena i ima neki Miljenko na Kozali, ali da me ubiješ, ne znam kako se zove. On je električar.

Citropolis iznad Kozale.
Zvao sam tog decka iz Citropolisa, u guzvi je pa ce vidjeti sutra ako de me moci ugurati

ma znam da bi pregrijao, ali padao je snijeg mokri i nahvatalo se na masku i onda je udario hladni vjetar i minus i to se sve smrznulo i valjda zato je javilo gresku

jer evo danas najnormalnije je auto vozio, bez ikakvih problema, greski itd. Ali svakako gledam da odem kod mehanicara da pogleda
 

Cutac

Prèkaroš
valjda zato je javilo gresku
Još ovoliko se nakupilo kasnije i nije bilo greške :)
1674496560832.png

Nema veze sa ledom, nešto ne valja, neki kontakt ili nešto, pa pali grešku. Kažem ti, ja sam svašta vozio po grdom snijegu i ledu i nikad nisam grešku dobio.

1674496808423.png
 

Josipp944

Member
Vidjet cemo sta ce reci dijagnostika, odvest cu ga majstoru da mi ga spoji i da vidi kakva ja greska bila u pitanju
Jer od kad se otopio, vozi normalno, nema greske nema nicega
i zanima me koja dijagnostika je najbolja za kupit? Mislim da li vi imate dijagnostiku? Ako da koju?
 

Josipp944

Member
Evo bio sam sad kod mehanicara, pogledao je preko dijagnostike
Bilo je ono sta sam i mislio ventilator se nije mogao okrenuti jer je bio zaleden a vozio sam se iza ralice pa je iavilo gresku
Narucio je novi otpornik jer ovaj je izgleda pregorio ili ga je led sje… pa ce mi to promjeniti pa cemo vidjeti hoce li vrtit ventilator sada jer preko dijagnostike nije htio vrtiti, a ni kad se klima palila
 

Josipp944

Member
Kad je ovako hladno, da li se ventilator uopšte pali?
Probali smo upaliti ventilator preko dijagnostike nije htio
Onda smo probali upaliti preko klime i isto nije htio upalit
Releji se cuju ali ventilator 0
Probali smo upaliti ventilator preko dijagnostike nije htio
Onda smo probali upaliti preko klime i isto nije htio upalit
Releji se cuju ali ventilator 0
A mehanicar mi je rekao da se treba upaliti nakon 10-ak sekundi nakon sta klimu upalis
 

Josipp944

Member
Isto se meni desilo prosle godine, cek da probam naci jesam pisao da ne kuckam sve opet

https://www.citroenforum.hr/threads/greška-p0943.9757/

evo moje teme, samo meni je izbacivalo drugu gresku ali scenario identican. rjesenje je na dnu prve strane
Koliko vidim tebi je pregorio motoric od ventilatora, a meni meho veli da je otpornik
Odnosno da ce probat sa otpornikom novin pa cemo vidjeti sta je
Sad sam u brizi da ce biti da je motor pregorio od ventilatora i to znaci da cu onda morat novi ventilator kupiti :/ ili si ti to uspio sloziti nazad?
 
Na vrh