Citroen C4 II 1.6 HDI 90 HP, turiranje

Josipp944

Member
Pozdrav ekipa,
Evo pricao sam sa mehanicarom vezano za kvacilo
Ovako on kaze da bi preporuka bila osim kvacila mjenjati klizac potisnog,vilicu potisnog,ulje getribe i semeringe poluosovina, da li se ste vi imali slicnih iskustva da su vama tako preporucili ili mislite da me zeli oderati?
I cijena bi me za to sve sa rukama ispala 440 eura
 

Josipp944

Member
Malo kasnim sa objavom, ali kvacilo je promjenjeno i sada nema turiranja 😁

ali eto danas drugi problem, javila se greska danas, da nedostaje aditiva
Trenutno sam u Rijeci i idem u ovlasteni servis da mi to nadopune (iako ne znaju po sasiji koji aditiv ide unutra nego moraju pogledati koji je cep) i ne znaju da li imaju tog aditiva uopce, a meho je rekao odi najbolje u ovlasteni
 

Kele

PSA Fan
Malo kasnim sa objavom, ali kvacilo je promjenjeno i sada nema turiranja 😁

ali eto danas drugi problem, javila se greska danas, da nedostaje aditiva
Trenutno sam u Rijeci i idem u ovlasteni servis da mi to nadopune (iako ne znaju po sasiji koji aditiv ide unutra nego moraju pogledati koji je cep) i ne znaju da li imaju tog aditiva uopce, a meho je rekao odi najbolje u ovlasteni
Koliko se ja sećam, na 1.6 HDI ide Eolys 76 aditiv.Mislim da je 3 litre količina.Desi se da u rezervoaru bude aditiva ali računar prijavi da ga nema.To je iz razloga što računar broji broj regeneracija DPF-a i broj ubrizgavanja aditiva pa po tome proračunava koliko je preostalo aditiva u rezervoaru.Uglavnom desi se da pogreši u proračunu.
Svakako je najbolje proveriti,dopuniti i resetovati.
 
Posljednje uređivanje:

Josipp944

Member
Koliko se ja sećam, na 1.6 HDI ide Eolys 76 aditiv.Mislim da je 3 litre količina.Desi se da u rezervoaru bude aditiva ali računar prijavi da ga nema.To je iz razloga što računar broji broj regeneracija DPF-a i broj ubrizgavanja aditiva pa po tome proračunava koliko je preostalo aditiva u rezervoaru.Uglavnom desi se da pogreši u proračunu.
Svakako je najbolje proveriti,dopuniti i resetovati.
Bio sam u ovlaštenom, pogledali su i rekli da ima jos oko 1 deci aditiva i da bi ovo bilo prvo punjenje (auto ima 221 tisucu)
Nazalost tamo nisu imali taj aditiv i rekli su da im tek dolazi nakon Uskrsa :/
Sad trazim dalje tko ce mi to sloziti.
A sta se tice aditiva ne znam koji ide, gledao sam i meni izbacuje neki Walker plave boje je pakiranje (u moj ide taj plavi jer mi je plavi cep) pa sad ne znam di ds to provjerim i saznam
Koliko se ja sećam, na 1.6 HDI ide Eolys 76 aditiv.Mislim da je 3 litre količina.Desi se da u rezervoaru bude aditiva ali računar prijavi da ga nema.To je iz razloga što računar broji broj regeneracija DPF-a i broj ubrizgavanja aditiva pa po tome proračunava koliko je preostalo aditiva u rezervoaru.Uglavnom desi se da pogreši u proračunu.
Svakako je najbolje proveriti,dopuniti i resetovati.
WhatsApp Image 2023-03-28 at 19.26.13.jpeg

Da li je to ovaj aditiv? i da li je to original ili?
 
Posljednje uređivanje:

Timi0111

New member
Pozdrav ljudi,

Prvi puta pišem ovdje, pa ako sam na krivom mjestu sorry.

Vozim C4 1.6 Hdi 68kw 2014g.

Prije mjesec dana mi se dogodio pomalo neobjašnjiv "defekt". Prilikom kretanja sa semafora i ubrzavanja, kad sam promijenio u 3 brzinu, motor prilikom dodavanja gasa počinje lupati, vibrirati/trzati bez ubrzavanja (okretaji nisu otisli gore ko kad lamela ode), nakon pola sata je i u leru ful nemirno radio motor i onda kao da nista nije bilo. 2 tjedna se ništa nije dogodilo, i onda opet tu i tamo sad prilikom vožnje se opet javi. Znači kad god bi promijenio u 3 naviše prilikom puštanja papučice kvačila i dodavanja gasa se malo zatrese motor i onda ako nastavi tresti/lupati spriječim trešnju/lupanje na način da pustim gas ili stavim u ler pa vratim u brzinu, dojam mi je kao da trese dok ne ulovi nešto kod kvačila.
Dodatno, ručica mjenjača prilikom dodavanja/puštanja gasa pomiče se gore dole, da li je to normalno?
Imali ko kakvu ideju što bi to moglo biti, dali je do mjenjača ili kvačila?
 

Timi0111

New member
A mislim, može radi getribe, ali teško da bi dva tjedna bio miran onda i da bi vozio.

Da
Jos jedan faktor. Probao sam kod mijenjanja brzina drzati rucicu mjenjaca kad recimo stavljam u 4 i drzim rucicu mjenjaca da ne trzne kad pustam kuplung i tada puno glađe auto odradi prijenos nego kad stavim u 4 maknem ruku s rucice i pustim kuplung, i na ostalim brzinama je isto.
Da li to nesto znaci?
 

Cutac

Prèkaroš
Znači da se nešto klima vezano za mjenjač i sajlama prenosi na ručicu.

Imaš opciju da se klima cijelo zvono mjenjača jer ne valja nosač, a imaš opciju da ti se klimaju osovine u mjenjaču. U tom slučaju bi 20 minuta drobilo i ružilo i više ne bi vozio.
Kažem ti, provjeri sve nosače motora, tj. budi siguran da se motor i mjenjač ne miču. Ako se ne miču, getriba je pokojna. Ali nema boga da ti voziš sa getribom koja se raspala.

Iako je čudno ovo što pišeš da motor skače dok ubrzavaš. Kad sjedneš na gas trebalo bi ga napeti i bilo bi glasno, ali ne bi trebala skakati ručica.

Ne znam iskreno, ovo treba vidjeti uživo netko tko se razumije.
 

Timi0111

New member
Znači da se nešto klima vezano za mjenjač i sajlama prenosi na ručicu.

Imaš opciju da se klima cijelo zvono mjenjača jer ne valja nosač, a imaš opciju da ti se klimaju osovine u mjenjaču. U tom slučaju bi 20 minuta drobilo i ružilo i više ne bi vozio.
Kažem ti, provjeri sve nosače motora, tj. budi siguran da se motor i mjenjač ne miču. Ako se ne miču, getriba je pokojna. Ali nema boga da ti voziš sa getribom koja se raspala.

Iako je čudno ovo što pišeš da motor skače dok ubrzavaš. Kad sjedneš na gas trebalo bi ga napeti i bilo bi glasno, ali ne bi trebala skakati ručica.

Ne znam iskreno, ovo treba vidjeti uživo netko tko se razumije.
Što se tiće
Znači da se nešto klima vezano za mjenjač i sajlama prenosi na ručicu.

Imaš opciju da se klima cijelo zvono mjenjača jer ne valja nosač, a imaš opciju da ti se klimaju osovine u mjenjaču. U tom slučaju bi 20 minuta drobilo i ružilo i više ne bi vozio.
Kažem ti, provjeri sve nosače motora, tj. budi siguran da se motor i mjenjač ne miču. Ako se ne miču, getriba je pokojna. Ali nema boga da ti voziš sa getribom koja se raspala.

Iako je čudno ovo što pišeš da motor skače dok ubrzavaš. Kad sjedneš na gas trebalo bi ga napeti i bilo bi glasno, ali ne bi trebala skakati ručica.

Ne znam iskreno, ovo treba vidjeti uživo netko tko se razumije.
Ja se već tako vozim barem 2 godine, da se ručica mjenjača miče kod ubrzavanja i usporavanja, najviše se osjeti u 1. brzini, kad dam malo gasa i pustim, auto uspori ko da se ukopa i jako zaljulja naprijed nazad, tad se najjače ručica mjenjača pomakne.
 
Na vrh