Citroëni na ulicama - (ne)slučajni susreti

markan1000

Well-known member
Nikad neću razumjeti zagrebačke vozače.
nažalost svugdje je tako, ne samo u Zagrebu... vjerojatno bi se neke loše vozačke navike poput vožnje gas-kočnica u gužvi mogle izbjeći kad bi se u auto školama podučavale neke praktične stvari poput kako voziti u gužvama. Slično je i s kretanjem kad se upali zeleno na semaforu gdje se nitko niti ne trudi sinkronizirano krenuti, a što bi prilično ubrzalo protok vozila za vrijeme gužve. Recimo, koliko sam ja upoznat, u Italiji se u auto školama priličan značaj stavlja na takve "detalje".
 

Cutac

Prèkaroš
Šta ja znam, najviše to doživim u Zagrebu. Rijeka je recimo na prvu kaos na cesti, ali je sve uhodano. U ZG niš nije uhodano, svatko po svome i najviše to nabijanje po gasu.
I to što kažeš, kretanje na zeleno. Umjesto da svi krenu kao "zmija", ovaj ispred kasni, nabije gas ko kreten i onda imaš 10 metara rupu, u koju se netko ubaci s desne strane i onda moraš naglo kočiti jer naravno da kolona duga 200 metara nije stigla na zeleno za skretanje u lijevo.

Ali baš najviše to što vide da im je crveno na sljedećem semaforu (i to bilo je zeleno, pa se upalilo crveno, znači barem narednu minutu je crveno), ali ide gas u pod.
 

Franz

Well-known member
Ali baš najviše to što vide da im je crveno na sljedećem semaforu (i to bilo je zeleno, pa se upalilo crveno, znači barem narednu minutu je crveno), ali ide gas u pod.
Reko bi pokojni Ševa: Svak ima svoj sistem jednakosti :)
Nema tu puno filozofije. To je tako.
Ali u malu obranu ovih driftera, činjenica jest da na tom križanju Avenije Dubrovnik i Većeslava Holjevca, pogotovo kad je gužva i ako ne voziš tamo redovito, traka za skretnja lijevo dolazi prilično "iznenada" i vrlo je kratka. I onda se ljudi prestraše da će ostati u traci za ravno, pa nastaje drž'-ne-daj prestrojavanje.

Ujedno je i to problem gužvi, jer da bi skrenuo lijevo moraš kampirati u lijevo traci još tamo kod Velesajma. I onda je problem što i ovi koji idu ravno, misle da je čep, pa i oni čekaju. :) Raskrižje samo po sebi je dobro, ali je taj detalj onako ofrlji.

Tu se može bolje vidjeti problem:

adubrovnik.png
 
Posljednje uređivanje:

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
I obadvojica voze ko debili :ROFLMAO:

Nikad neću razumjeti zagrebačke vozače. Puni gas, nagla kočnica i čim vide nanometar prostora, ubacivanje, nevezano jel "bolje" ili nije. Ali taj dio u kolonama, umjesto da ga puste u prvoj i drugoj da gmizi, po gasu, pa po kočnici. Ili Jadranski most, smjer Selska. Pali se crveno na semaforu, nizbrdica, i umjesto da auti gmize, ne, gas i kočenje.
Ovako otprilike. :D

 

ironmladen

Member
Donator foruma
I obadvojica voze ko debili :ROFLMAO:

Nikad neću razumjeti zagrebačke vozače. Puni gas, nagla kočnica i čim vide nanometar prostora, ubacivanje, nevezano jel "bolje" ili nije. Ali taj dio u kolonama, umjesto da ga puste u prvoj i drugoj da gmizi, po gasu, pa po kočnici. Ili Jadranski most, smjer Selska. Pali se crveno na semaforu, nizbrdica, i umjesto da auti gmize, ne, gas i kočenje.
O stilovima vožnje po gradovima unutar HR (ili EU) bi mogla biti zasebna tema (jel itko vozio po Rimu? 😄)

Meni je ovo bilo simpatično (bratska ljubav 🙃 ), pa sam zato podijelio.

Sve dok polugoli obrijani snagator ne tuče druge vozače u prometu mislim da je sve u najboljem redu.
 

markan1000

Well-known member
Reko bi pokojni Ševa: Svak ima svoj sistem jednakosti :)
Nema tu puno filozofije. To je tako.
Ali u malu obranu ovih driftera, činjenica jest da na tom križanju Avenije Dubrovnik i Većeslava Holjevca, pogotovo kad je gužva i ako ne voziš tamo redovito, traka za skretnja lijevo dolazi prilično "iznenada" i vrlo je kratka. I onda se ljudi prestraše da će ostati u traci za ravno, pa nastaje drž'-ne-daj prestrojavanje.

Ujedno je i to problem gužvi, jer da bi skrenuo lijevo moraš kampirati u lijevo traci još tamo kod Velesajma. I onda je problem što i ovi koji idu ravno, misle da je čep, pa i oni čekaju. :) Raskrižje samo po sebi je dobro, ali je taj detalj onako ofrlji.

Tu se može bolje vidjeti problem:

Pogledajte privitak 5890
odlično da si objavio ovu sliku. svaki dan ovuda prolazim pa sam imao vremena razmišljati o ovom križanju. Došao sam do zaključka da bi se dobar dio problema riješio kad bi se duljina ovih dviju traka za skretanje ulijevo produžila za otprilike još toliko. Mjesta ima više nego dovoljno za to bezbolno napraviti, a nije ni da je pitanju neka šuma pa da će nastati velika ekološka šteta.
 

Franz

Well-known member
Meni je ovaj C4 novi baš OK. Netko će reći, slični na Nissana, na ovo, na ono... ;)
Ima ga kolega s posla već par mj. Što ga više gledam na prakingu to mi je bolji. Mislim, ne bih ga nikad kupio. Meni je to premali auto za troje djece, ali ovako za grad, je top. Povišen, pregledan, a opet nije preglomazan za ući npr. u garažu u Petrinjskoj ili još uže, na Langić.
 
Na vrh