Pankoz
Active member
Na korak sam od toga da mu presudim 
No da se vratimo koji dan unazad...
Nakon redovnog periodičnog dopunjavanja akumulatora (Exide AGM 70 Ah) ustanovim da posle ciklusa punjenja (CTEK-ovim punjačem) napon na akumulatoru bude 12.6 V,a pre toga uvek je bio malo iznad 13 V (13,1-13.2 V).Mislim se taman mu istekla garancija pa počeo krepavati lagano.No pronađem u dokumentaciji da je akumulatoru garancija 40 meseci i da je ostalo još nekih 50-ak dana do isteka garantnog roka.Odem u predstavništvo Exide-a i tamo mi njihov zaposleni reče da moram da izvadim akumulator kako bi ga oni testirali minimum 24h.Zamenski (naravno) AGM nemaju,malo je reći da sam baš burno reagovo na to jer to je tog momenta značilo da ću biti minimum 2 dana bez automobila.No šta je tu je,odem nazad kući,podsetim se još jednom preko YT-a procedure demontaže i odradim to bez nekih većih problema.Striktno sam se držao procedure i nisamm napravio nikakav previd.
Odnesem im akumulator ženomobilom i ostavim ga.Bio je Ponedeljak oko 11h u tom momentu.Kaže taj radnik da dođem u Sredu ujutro i da ili ću odmah dobiti novi akumulator ili će mi vratiti stari ako bude sve ok sa njim.Dođem u Sredu testiraju akumulator predamnom i ispadne da mu je opala startna snaga za nekih 15-20 % ali da je to sve normalno jer je bio u eksploataciji 3 godine.popizdim,vidim da muljaju ali nemoćan sam,odlazim kući da ga ubacim u Picassa.
Ispoštujem proceduru prilikom montaže i onda kreće agonija
.Uđem u auto da podesim sat i da startujem motor kad ono "šipak".Na pritisak na dugme start,ništa se ne dešava.Upalim radio,on svira,svetli sve je ok sa njim.Pokušam da startujem motor opet ništa se ne dešava.Aktiviram ručnu da mi ne pišti zujalica kada su mi vrata otvorena (tu se opasno zajebem).Izađem,uđem pokušam više puta,nema nikakvog napretka.Skinem plus klemu,sačekam 3 min ponovo spojim na akumulator,opet sve isto. U međuvremenu ode komjuter ili šta već u onaj čuveni economy mod iz kojeg se izlazi jedino startovanjem motora.Naravno,kod mene to ne prolazi jer jednostavno nešto nije u redu jer ni ne dolazi do anlasovanja.Malo je reći da polako moje raspoloženje dolazi do tačke ključanja...
Odem na internet,nađem proceduru za reset BSI-ja i krenem u realizaciju.Tu naravno udarim odmah onom muškom stvari u ledinu,i to više puta.
Prozor na vozačevim vratima kao prvu stavku ne mogu da spustim jer komanda ne reaguje.Druga stvar koja je pravila muku je hands free ključ.U međuvremenu kako god da pokrenem proceduru,kada dođem do toga da dam kontakt samo bez startovanja motora na taj potez se ništa ne dešava i ne mogu da završim proceduru.U međuvremenu skontam da me zeza taj hands free ključ koji se nalazi u kabini i komunicira sa kompjuterom...cirkus je slaba reč.
Zaboravih napomenuti da svo vreme u kolima sedi moja supruga jer vrata moraju biti zatvorena a ja skidam pa opet kačim + klemu na akumulator( nakon pauze po 3 min).Rešim i problem koji sam mislio da pravi ključ tako što rezervni ključ dam ženi u kabinu i izvadim bateriju iz njega prilikom početka procedure resetovanja BSI-ja pa onda vrati bateriju pokuša da da kontakt bi tu se opet ništa ne dešava.Elem,ode tu pola dana u zajebanciji a nismo mrdnuli od početka.
U međuvremenu ponovo kačim punjač da dopunim akumulator misleći da će izaći iz tog economy moda,međutim ništa od te priče.
Uveče pred spavanje raskačim + klemu sa akumulatora misleći da će do ujutru sam od sebe da se odglupi.Naravno,od te priče nema ništa.Silovanje mene se nastavlja
.
Uspem da dogovorim da dođe majstor do mene sa dijagnostikom u nadi da ima neka greška koju će on obrisati i time rešiti sve probleme.Opet ćorak jer ne možemo da damo kontakt i tako omogućimo da se dijagnostika poveže sa ECU računarom auta ili čime već.Pokušao više puta bez uspeha...
Kaže mi da tražim nekog elektroničara,jer to je definitivno posao za njega...
Izvinite na malo dužem postu jer sam opisao hronološki situaciju kako bi svi razumeli šta se tu sve izdešavalo.
Ima li neko ideju šta je činiti?
U čemu je problem?
No da se vratimo koji dan unazad...
Nakon redovnog periodičnog dopunjavanja akumulatora (Exide AGM 70 Ah) ustanovim da posle ciklusa punjenja (CTEK-ovim punjačem) napon na akumulatoru bude 12.6 V,a pre toga uvek je bio malo iznad 13 V (13,1-13.2 V).Mislim se taman mu istekla garancija pa počeo krepavati lagano.No pronađem u dokumentaciji da je akumulatoru garancija 40 meseci i da je ostalo još nekih 50-ak dana do isteka garantnog roka.Odem u predstavništvo Exide-a i tamo mi njihov zaposleni reče da moram da izvadim akumulator kako bi ga oni testirali minimum 24h.Zamenski (naravno) AGM nemaju,malo je reći da sam baš burno reagovo na to jer to je tog momenta značilo da ću biti minimum 2 dana bez automobila.No šta je tu je,odem nazad kući,podsetim se još jednom preko YT-a procedure demontaže i odradim to bez nekih većih problema.Striktno sam se držao procedure i nisamm napravio nikakav previd.
Odnesem im akumulator ženomobilom i ostavim ga.Bio je Ponedeljak oko 11h u tom momentu.Kaže taj radnik da dođem u Sredu ujutro i da ili ću odmah dobiti novi akumulator ili će mi vratiti stari ako bude sve ok sa njim.Dođem u Sredu testiraju akumulator predamnom i ispadne da mu je opala startna snaga za nekih 15-20 % ali da je to sve normalno jer je bio u eksploataciji 3 godine.popizdim,vidim da muljaju ali nemoćan sam,odlazim kući da ga ubacim u Picassa.
Ispoštujem proceduru prilikom montaže i onda kreće agonija
Odem na internet,nađem proceduru za reset BSI-ja i krenem u realizaciju.Tu naravno udarim odmah onom muškom stvari u ledinu,i to više puta.
Prozor na vozačevim vratima kao prvu stavku ne mogu da spustim jer komanda ne reaguje.Druga stvar koja je pravila muku je hands free ključ.U međuvremenu kako god da pokrenem proceduru,kada dođem do toga da dam kontakt samo bez startovanja motora na taj potez se ništa ne dešava i ne mogu da završim proceduru.U međuvremenu skontam da me zeza taj hands free ključ koji se nalazi u kabini i komunicira sa kompjuterom...cirkus je slaba reč.
Zaboravih napomenuti da svo vreme u kolima sedi moja supruga jer vrata moraju biti zatvorena a ja skidam pa opet kačim + klemu na akumulator( nakon pauze po 3 min).Rešim i problem koji sam mislio da pravi ključ tako što rezervni ključ dam ženi u kabinu i izvadim bateriju iz njega prilikom početka procedure resetovanja BSI-ja pa onda vrati bateriju pokuša da da kontakt bi tu se opet ništa ne dešava.Elem,ode tu pola dana u zajebanciji a nismo mrdnuli od početka.
U međuvremenu ponovo kačim punjač da dopunim akumulator misleći da će izaći iz tog economy moda,međutim ništa od te priče.
Uveče pred spavanje raskačim + klemu sa akumulatora misleći da će do ujutru sam od sebe da se odglupi.Naravno,od te priče nema ništa.Silovanje mene se nastavlja
Uspem da dogovorim da dođe majstor do mene sa dijagnostikom u nadi da ima neka greška koju će on obrisati i time rešiti sve probleme.Opet ćorak jer ne možemo da damo kontakt i tako omogućimo da se dijagnostika poveže sa ECU računarom auta ili čime već.Pokušao više puta bez uspeha...
Kaže mi da tražim nekog elektroničara,jer to je definitivno posao za njega...
Izvinite na malo dužem postu jer sam opisao hronološki situaciju kako bi svi razumeli šta se tu sve izdešavalo.
Ima li neko ideju šta je činiti?
U čemu je problem?