C5 Break 2.0 HDI Exclusive

gudelj

Member
meni bi u mom 2.0 sa 140 ks dobro došlo još 30ak ks.....baš mu ponekad fali daha. ne znam kakav je dpf, do sada se još nije oglasio niti stvarao probleme. imho, 1.6 je malo preslab za takvu limuzinu koje je poprilično bucmasta :)
Lako digneš malo mapu :)
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
meni bi u mom 2.0 sa 140 ks dobro došlo još 30ak ks.....baš mu ponekad fali daha. ne znam kakav je dpf, do sada se još nije oglasio niti stvarao probleme. imho, 1.6 je malo preslab za takvu limuzinu koje je poprilično bucmasta :)
X7 je cca 100-120kg teži, kotači su veći i teži od C5 I i II a motori su ostali iz isti, prijenosi su zbog ekologije ostali vjerojatno tu negdje, tako da se ta masa mora osjetiti. Mislim da je za X7 dobar motor 2.2 biturbo 175 (takav X7 je čitavih 230kg teži od C5 2.0 prve generacije!) ili onaj kasniji 2.0hdi 165 (teži svega 65kg). Naravno, ide on i sa 1.6hdi, ali 2.0 je pravi omjer performansi, potrošnje, troškova odražavanja.
Meni je to samo dokaz da je X7 solidnije složen od C5 I i II. Vele neki da je to najsolidniji Citroen svih vremena. Viđao sam ih redovito sa preko 500.000km. A to nije bio tako čest slučaj za C5 I i II.
Lako digneš malo mapu :)
Negdje sam vidio da bez nekih problema ide do 180ks.
 

Hrvoje Marin

Active member
Meni je to samo dokaz da je X7 solidnije složen od C5 I i II. Vele neki da je to najsolidniji Citroen svih vremena. Viđao sam ih redovito sa preko 500.000km. A to nije bio tako čest slučaj za C5 I i II.
X7 je lošije složen od X4, X4 sa 500.000 imaš koliko god hoćeš u FR u oglasniku, a kome su ikad procurili npr prednjeg ovjesa stupovi.

da ne spominjem koliko je skuplji ovjes za održavanje na X7, kao A6 i BMW 5, a veće cijene.
 

Danko

Member
evo me opet, pišem kampanjski :p uglw, 20.9. naručen na remap i uklanjanje dpf-a...baš me zanima razlika. u zadnje vrijeme smo malo češće bili na dužim relacijama i fali mu daha na autoputu.lijepo drži putnu brzinu, ali ništa više od toga. i opet neki selen, sada na lijevoj strani. žvače ih k'o žvakaće gume :p samo križam u startu si zadane ciljeve. za sada je na popisu ostalo još ugraditi neki aktivni subwooferić i sve više naginjem 2 din OEM navigaciji i nabaciti 18ice...da dodatno otežam selenima :D a onaj se*onja od C5 I ide i nikako da se raspadne....na 360000 je a motor radi uglađenije od ovog...
 

Danko

Member
ide na remap kod e-tuners. a mjerenje rade sa nekim uređajem na cesti. jbg, zaboravio sam kako se zove. što se tiče selena, nemam pojma...kada meho kaže da je gotov, dođem po njega, pokaže mi što je zamijenio i dalje ne pitam detalje :confused:
 

Danko

Member
Sunce mu kalajsano....redovni servis (sva ulja i filter), zadnje pločice, selen rukavica i distanceri ručne kočnice+remap. Puno para, ali isplatilo se 😁 mislio sam dpf skidati, ali rekao meho da nema potreba ako sve radi bez problema...a radi....za sada. Nego, remap +25ks...što reći, ne zalijepi za sic već ravnomjerno razvija snagu, osjeti se definitivno veći moment, sve nekako uglađenije odrađuje, uvjerljivije. Kad ga poklopim, prije bi znao baciti oblak crnog dima, sada začuđujuće, ne toliko. Uglw, ja jako zadovoljan...ne znam do čega je, prije bi u gradskoj vožnji uz minimalno dodavanje i otpuštanje gasa nekako nervozno reagiramo, sa ponekim cukanjem... Sada više ne....software?!
I sada je odluka da idemo sa 2 din navigacijom, najviše me privlači plavozubo streamamje muzike...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moguće da je pedala gasa resetirana/rekalibrirana zajedno sa remapom… tako mi bar zvuči po opisu. Glavno da je riješeno ;)
 
Na vrh