C5 3.0 HDi by ExOduS442xb

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Znači baterija je zalemljena... Kako se senzor rastavlja, pretpostavljam da je skroz zaliven ili barem zavaren po rubovima?
Da, baterija je zalemljena i posebna (za visoki tlak i temperature).
Senzor se rastavlja mesarski - moraš raskopati taj dio silikonske gume da bi došao do baterije. Ja sam svoj nakon zamjene zakrpao običnim silikonom…
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Diagbox 9.91 koristim i ja i to za auto iz 2015. s naknadno ugrađenom NAC navigacijom iz 2018. Taj Diagbox definitivno "čita" i tvoj C5 i RT6 (RNEG10). Bez obzira što ti kaže da Ecu not recognised (to je zato jer nije originalna telematika, nego novija), samo klikni na Telematic unit (RTx) i odaberi RNEG10. Onda Diagbox nakon ručnog odabira uspostavi komunikaciju s njim i možeš telekodirati što treba (kao što već jesi)...

Taj mikrofon me zbunjuje! Vidi upravo u RNEG10 User Configuration ima li tamo nečeg čudnog / isključenog glede mikrofona. Ako je radio tvornički ugrđeni mikrofon, onda bi morao i s ovim RT6 radiom normalno raditi (ne treba dodavati drugi)...
Očitaj grešeke za taj RNEG10 (ako već nisi) i pobriši što god možeš pa vidi onda ima li promjene...

Ona "Zone not mapped" poruka stoji samo na malom displayu, između okretomjera i brzinomjera (tamo gdje je upozorenje za probušenu gumu)? Pokazuje li onu strelicu prije skretanja? Ako da, onda bi trebao znati da je u mapiranoj zoni...
Ako pak ne pokazuje strelicu onda mislim da znam u čemu je problem...

Glede te "probušene" gume; pogledaj u DSG Ecu Standard parameters koje vrijednosti očitavaju senzori. Moguće da taj jedan senzor ima mrtvu bateriju pa ne očitava nikakav tlak i onda pokazuje probušenu gumu?
Baterija u senzoru se može promijeniti (mislim da ima 2 viška, baš za taj model)...
Pozdrav Slavko, pokušati ću očitati sve greške za RNEG2010 i prekontrolirati 'User Configuration', moguce je da nešto nije aktivno.

Došao sam na ideju, originalni senzori iz auta su izvađeni, rastavili smo ih da vidimo kako izgleda jer sam ih mislio možda pokusati popraviti. Sad znam da 2 senzora nisu uopce ni radila jer jos uvijek imaju originalnu voltažu, što me dovodi do zaključka da su sva 4 senzora radila, ali zadnja 2 nisu bila aktivirana iz nekog razloga...
Sada je gotovo, što je tu je, ali s obzirom da 2 (originalna) senzora imaj dobru voltažu, možda bih mogao pokušati nabaviti silikon pa ih zatvoriti i taj jedan ubaciti u desni točak?
Gdje bi se mogle batarije nabaviti?

Ali definitivno cu pokusati vidjeti sto ce DSG ECU reći.

A za navi, da, "Zone not mapped" se nalazi u malom display-u, unutar brzinomjera u C5, to je to.
Ne pokazuje ni strelicu, ni nadmorsku visinu ni kompas.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Pozdrav Slavko, pokušati ću očitati sve greške za RNEG2010 i prekontrolirati 'User Configuration', moguce je da nešto nije aktivno.

Došao sam na ideju, originalni senzori iz auta su izvađeni, rastavili smo ih da vidimo kako izgleda jer sam ih mislio možda pokusati popraviti. Sad znam da 2 senzora nisu uopce ni radila jer jos uvijek imaju originalnu voltažu, što me dovodi do zaključka da su sva 4 senzora radila, ali zadnja 2 nisu bila aktivirana iz nekog razloga...
Sada je gotovo, što je tu je, ali s obzirom da 2 (originalna) senzora imaj dobru voltažu, možda bih mogao pokušati nabaviti silikon pa ih zatvoriti i taj jedan ubaciti u desni točak?
Gdje bi se mogle batarije nabaviti?

Ali definitivno cu pokusati vidjeti sto ce DSG ECU reći.

A za navi, da, "Zone not mapped" se nalazi u malom display-u, unutar brzinomjera u C5, to je to.
Ne pokazuje ni strelicu, ni nadmorsku visinu ni kompas.
Da, ako je baterija puna, onda bi trebali raditi. Samo ga zakrpaj silikonom, ubaci u felgu i Diagboxom upiši njegov ID u DSG Ecu. Trebao bi raditi.
Sad kad si otvorio jedan, onda vidi što ti piše na bateriji. Ako je ova kao na slici - ne trebaš kupovati. Lako ti pošaljem jer meni ne treba (naručio krivo) budući da kod mene ide manja dimenzija...

Glede "Zone not mapped"; sad kad to opisuješ sjetih se da sam imao jedan Harman Beckerov RNEG koji sam htio ugraditi u svoj P407. Kupio ga iz Italije, ali je bio iz nekog C5. Mislio sam da je to sve isto i da se razlike riješe telekodiranjem postavki i opcija u Diagboxu. No, nikako ga nisam mogao natjerati da mi prikazuje strelicu skretanja (to je sve što od navigacije prikazuje centralni MFD u P407). Nigdje u Diagboxu nisam našao opciju gdje se to može podesiti. Jednostavno taj RNEG to nije poklazivao, a prethodni i potonji jesu.
U C5 je taj display veći pa stane više informacija. No ako je RT6 iz vozila koje nema taj (ili toliki) MFD, bojim se da neće biti moguće natjerati ga da ti pokazuje ta tri podatka koji sad nedostaju...

Ja sam na tome proveo nekih mjesec dana s Diagboxom, te investirao po sat-dva telekodiranja u dva ovl. servisa. I nije pomoglo!
Na kraju sam prodao taj RNEG kao poluispravan (iako je sve radilo, ali "nije bacao strijele"), te sam onda iz UK kupio drugi, baš iz P407 i taj je pokazivao sve normalno iz prve. Doista je bio Plug&Play!
Nadam se da kod tebe neće biti takav scenarij, ali eto prenosim svoja iskustva...

EDIT: možda bi se to moglo riješiti kalibracijskim file-om koji je ručno generiran (automatski ne možeš jer Diagbox povlači postavke prema tvom VINu, a to onda nisu postavke za naknadno ugrađeni RT6). Problem je što ja to ne znam raditi, niti znam ikoga u RH tko to radi...
Ima jedan lik u UK na FB DS5 forumu koji ljudima oradi manualnu kalibraciju RT6 uređaja (obično kad je problem Bluetooth eho kod sugovornika nakon upgrejda softwera), ali ne znam bi li ovo znao/htio riješiti...

Ove bateije ti lako pošaljem ako takve idu u tvoje senzore (a mislim da idu). Samo mi napiši svoju adresu u PP...
 

Prilozi

gambler072

C5 enthusiast
Ne bih proturijecio MacSlavko MacSlavko jer je po meni def najveci expert na forumu za multimediu, ali mi negdje u glavi zvoni isti problem sa frenchcarforuma za zone not mapped, i problem je bio u telekodiranju. Laicki gledajuci, to je samo "tjeranje" softwarea da prikaze nesto na hardwareu koji to podrzava. Zakopat cu se da nadjem tu temu, i nadam se da ces rijesiti problem.
 

szahtila

Well-known member
: možda bi se to moglo riješiti kalibracijskim file-om koji je ručno generiran (automatski ne možeš jer Diagbox povlači postavke prema tvom VINu, a to onda nisu postavke za naknadno ugrađeni RT6)
I kod NAC Wave uređaja treba upisati kalibracijski fajl ako nije iz istog modela auta, vjerojatno je i ovdje tako. Pretpostavljam da se taj fajl može izvući iz odgovarajućeg modela i upisati u ovaj i za pretpostaviti je da neko to zna i može izvesti, samo ga treba pronaći
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Naravno. Moj NAC je iz P Experta, a prodavatelj ga je telekodirao za DS5 pomoću Arduina, Diagboxa i kalibracijske datoteke.
Ovdje bi bilo idealno naći kalibracijski file iz C5 koji ima RT6...
 

szahtila

Well-known member
Naravno. Moj NAC je iz P Experta, a prodavatelj ga je telekodirao za DS5 pomoću Arduina, Diagboxa i kalibracijske datoteke.
Ovdje bi bilo idealno naći kalibracijski file iz C5 koji ima RT6...
https://mhhauto.com/Thread-SOLVED-Citroen-C5-2010-RT6-problem
Možda pomogne....
EDIT: I fixed the above as well (having the screen show me when car doors are open, pop-up messages, etc. This is more complicated. You need to download the original MiraScripts (this is where the Deactivation of Activation Code files come from) for the RT6. You run this on a USB stick and select an option that saves your RT6's entire configuration on to it. This USB stick is then plugged into a computer with the program DatExplorer that allows you to edit specific RT6 settings one by one. This is where you find and enable the pop-up messages on the RT6. You can customise a lot more here too. Once you save changes, you plug in the USB stick back into the car and instead of saving the configuration, you replace it with your modified one. A reboot of the RT6 and it's done. The RT6 MiraScripts and DatExplorer are all available through here: http://mira308sw.altervista.org/en/
If anyone needs any help doing this, I'm happy to guide you.

sa češkog peugeot foruma
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
https://mhhauto.com/Thread-SOLVED-Citroen-C5-2010-RT6-problem

Možda pomogne....
EDIT: I fixed the above as well (having the screen show me when car doors are open, pop-up messages, etc. This is more complicated. You need to download the original MiraScripts (this is where the Deactivation of Activation Code files come from) for the RT6. You run this on a USB stick and select an option that saves your RT6's entire configuration on to it. This USB stick is then plugged into a computer with the program DatExplorer that allows you to edit specific RT6 settings one by one. This is where you find and enable the pop-up messages on the RT6. You can customise a lot more here too. Once you save changes, you plug in the USB stick back into the car and instead of saving the configuration, you replace it with your modified one. A reboot of the RT6 and it's done. The RT6 MiraScripts and DatExplorer are all available through here: http://mira308sw.altervista.org/en/
If anyone needs any help doing this, I'm happy to guide you.

sa češkog peugeot foruma
Ovo je odlično!
Bravo S szahtila!
 

ExOduS442xb

Racing
Moram napisati poduži post pa nikako početi.

Prvo bih se htio zahvaliti MacSlavko MacSlavko S szahtila gambler072 gambler072 na korisnim savjetima, čini mi se a sam korak bliže rješavanju tog problema!

Prvo samo da spomenem TPMS senzore u gumama, naime proradili su, sva 4! Eh sad, 2 od 4 već poprilicno gube pritisak u gumama što nimalo nije dobro, ali barem znam da senzori rade. Za navedeni problem mislim da je kriv vulkanizer koji je stavljao senzore, mišljenja sam da ih je pretegnuo jer iako nisam gledao kako je radio (bila je guzva, a nisam htio smetati u radnom prostoru) vjerujem da ih je ručno dotegnuo tj da nije koristio moment ključ i da su se gumice deformirale/uništile uslijed pretezanja. Imam fix za to, no malo je nezgodno, prije nego što sam naručio senzore kupio sam kit za reparaciju senzora (nekih 150kn), u tom kitu su došle gumice i zamjenski dijelovi za 4 senzora, i sad dolazim u napast da skinem točak po točak, ispušem gumu, skinem senzor i zamjenim gumice.
Na to me motivirao ovaj video:TPMS Valve Slow Leak Replacement How to Fix

Stanje: WhatsApp Image 2022-12-11 at 19.49.22.jpeg

Drugo se tiče grijanja, zeza me grijanje pa smo napravili flushing sustava sa 'ABRO radiator flush' tekucinom. Prvo sa vodom, pustili iz pipe na jednu a onda samo gravitacijom. I pomoglo je, auto je poceo grijat, u pocetku sam mislio da nije imalo utjecaja jer je tekucina curila bez ikakvog problema i nije bilo nikakve prljavštine u lavoru. A nakon toga smo usipali smjesu s visine od oko metar destilirane vode i ABBRO cleanera te nakon toga očistili sustav sa 5L destilirane vode.

Sada, nakon malo vise vremena auto je poceo grijat, ali samo kada je A/C tj klima iskljucena. Tako da smo se odlucili sve ponoviti, malo kvalitetnije i ostaviti da duze cirkulira sustavom, da otopi necistoce ako ih ima. Ako ista, barem se ovu zimu vise necu smrzavati, rekao bih da je grijanje na nekih 50-60% funkcionalnosti.
WhatsApp Image 2022-12-07 at 11.23.33 (1).jpegWhatsApp Image 2022-12-07 at 11.23.42 (1).jpeg


Treće se tiče bluetooth handsfree-ija. Mislim da ipak nema fizickog spoja, naime izgleda da je pitanje bluetooth-a kod RD4 drugacije rijeseno. Čini mi se da postoji fizicka veza mikrofona do nekakvog adaptera ili modula koji se nalazi negdje iza pretinca kod suvozača.
WhatsApp Image 2022-12-11 at 22.07.24.jpeg

Po ovome, rekao bih da fizickog spoja na 3 i 9 definitivno nema:
WhatsApp Image 2022-12-07 at 11.24.11.jpeg


Četvrto se tiče 'Zone not mapped' - nisam baš stigao puno raditi na ovome problemu jer sam druge stvari rješavao, ali definitivno to želim riješiti, od svega je najmanji prioritet jer navi radi pa nisam baš bez uputa. Međutim sad se otvara prostora za to.
Imam pitanje, sa originalnim RD4 radijom je dosao je USB/AUDIO kabel koji se nalazio u naslonu/pretincu. Dali se isti kabel može koristiti sa RT6 ili mi je potreban novi? Čini mi se da bez tog USB kabela ne mogu ništa od gore navedenog.

Jedna, možda korisna stvar, MacSlavko MacSlavko je napisao u jednom postu da auto sa kojeg je RT6 skinut vjerojatno nije imao ekan za upute i mislim da je to točno. Prije nego što sam kodirao RT6 na svoj auto, slikao sam broj šasije auta koji je bio kodiran. Provjerio sam na netu i po toj stranici RT6 se nalazio u C3 Picassu. To bi značilo da je pretpostavka točna.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
TPMS: moja dva kotača su polako puštala zrak. Potopili kotač u kadu i pokazo je mjehuriće oko ventila, na (potrošenoj) gumici.
To se lako zamijeni, ali treba skidati gumu i vjerojatno raditi novo balansiranje (osim ako ju precizno označiš i još preciznije vratiš na to isto mjesto)...
Meni je vulkanizer to sredio tankim premzaom tekuće gume oko sjedišta ventila i za sad je sve 5!

MIC: moj RD4 nije niti imao mikrofon, tako da sam s ugradnjom RNEGa odmah povukao i originalni mikrofon gore u strop i spojio ga na pinove 3 i 9 B dijela Quadlock konektora. Ako otvoriš panel svjetla iznad retrovizora na stropu, vjerojatno ćeš naći neki mikrofon (kažeš da ti radi na DR4, ali ne i na RT6). Možeš vidjeti koje su to žice u sadašnjem ožičenju koje spajaš na RD4/RT6 pa onda te dvije žice odvesti na pinove 3 i 9. Morao bi raditi (gad)! Također, slobodno spoji i taj bijeli Aux konektor u Quadlock (sve kao na RD4). Onaj "Telephone Interface Unit" br. 28 mislim da se odnosi na tzv. Nomad jedinicu koja omogućuje bežično spajanje telefona na RD4 (rani modeli nisu imali ugrađeni BT modul, nego dodatno ovaj vanjski). Moguće je da imaš i to - vidi u Diagboxu... To bi čak moglo objasniti situaciju da s RD4 radi mikrofon (sojen u Nomada), a s RT6 ne radi (Nomad radi samo s RD4), no to treba provjeriti (da ne nagađam)...

Ako baš neće, ja bih se zainatio i odveo mu kompletno novi mikrofon, te ga opet spojio na 3 i 9. Definitovno su to pinovi za mikrofon.
Kaže to i Mark (alias GiveMeABreake) s FrenchCars Foruma koji o PSA duhovima zna puno više od mene.
Tu ti je i jedan hint kako Diagboxom namjestiti prikaz navigacije na nali display ispred vozača, pa probaj kad stigneš...

PS: Bravo za sve do sad učinjeno!
Ali nismo još gotovi...
A budući radimo prema načelu "što bolje - to bolje" onda lagano idemo dalje!
:cool: 🥃
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Pozdrav svima,

Po pitanju senzora uzeo sam jos 4 komada za oko 300kn koje cu staviti u ljetni set, sami senzori dobro rade, međutim 3 drže relativno ok tlak, ali jedan pušta pa ih nebi skodilo reparirati (zamjeniti gumice samostalno), ali to je krivica vulkanizera. Navi jos nisam zavrsio, nadao sam se da ću Uskrsa sve stići, međutim neke druge stvarno moram riješiti.

Otišao mi je ležaj na lijevom točku, uzeo sam SKF-ov, međutim, nije samo ležaj, otišao je i onaj nosivi/vodeći zglob. Kad to već moram zamjeniti zamjeniti ću i onu kuglu ispod, isprike na stručnoj terminologiji 😅

Brojevi dijelova su:
364069
364074

U ponudi ima puno proizvođača različitih cijena.
Za većinu znam, ove najjeftinije ni ne gledam, kakva su vam iskustva sa Lemforderom, Mayle, Delphi, Febi Bilsten, NK, TRW, Monroe?

Razlike u cijeni su osjetne a posao je velik, nazafrkavali smo se dobrano dok smo to skinuli i nebi to htio ponavljati za 10-15t km. Da ne kazem jos da nismo uspjeli lezaj izvaditi do kraja, ostao je jedan prsten unutra, to će biti zafrknuto, otac je napravio presu (alat) koja je to dosta dobro odradila, ali moramo jos taj prsten izvaditi.

Npr TRW dio je 51 euro (Impex dijelovi) dok je Leforder 75 eura, a koliko znam ZF je vlasnik oba brenda?
Na internetu sam svašta pročitao, od dobrih do losih komentara za sve gore navede, i uopce nisam pametan što kupiti, koja su vaša iskustva i sugestije?
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Hvala, uzeo sam TRW (oba dijela), oko 500kn/65eura. Iskreno, ne znam, mislim da je ležaj otišao dosta ranije, ali da to nisam primjetio, zvuk se postepeno mijenjao a ja sam se očito naviknuo na to dok nije postao jako izrazen. Otac je odmah primjetio kada je sjeo u moj auto, nekad je dobro malo zamjeniti aute. Inače sam alergičan na svaki čudan zvuk. Čudno mi je da je i taj nosivi "zglob" otišao, ništa nije lupalo, ne znam jel nešto moglo povući drugo.
 

ExOduS442xb

Racing
U subotu navečer mi je doletio kamenčić iz točka jedne Škode (bio je ispred mene i prestrojavao se iz lijeve u desnu traku), bio je pljusak pa nisam 100% da je to taj auto te mi napravio oštećenje na šoferšajbi. Zvao sam jednu firmu iz Osijeka (AutoGlass), popravak je 30tak eura, međutim kažu da se to nikad ne može popraviti da se ne vidi.

Ima li netko iskustva sa time, dali je netko popravljao? Volio bih to riješiti da se ne proširi l jer ću u protivnom morati mjenjati cijelu šajbu.
 

Prilozi

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ovo će se širit, čim je pustilo korjenje, nažalost.
No kit za popravak je jeftin, nije velika šteta probati....
 

ExOduS442xb

Racing
Trebam malu pomoć.

Uhvatili smo se da završimo navigaciju do kraja, moram telekodirati neke tipke sa volana, ali to cu ostaviti za kraj, kao i "Zone not mapped problem".
Odlučio sam kupiti više manje sve što mi treba da mogu završiti sve što sada planiram na autu.

Ali da se vratim na problem.
Pokušavam spojiti USB i mikrofon koristeći već postojeće dijelove. Moj auto je dosao sa RD4 radiom, i USB i mikrofon (barem mislim) su išli preko tog "Nomada". Izvadili smo cijeli pretinac i došli do njega, iskopčali 2 kabla, jedan kabel je od USB-a i čini mi se da ću ga moći direkt uštekati u RT6 (moram samo dignuti plastiku oko mjenjaca da to pospajamo, ostavili smo kabel) a mislio sam da je drugi kabel od mikrofona, a sada mi se čini da nije. Iskreno, sada mi se čini da je to usb i bluetooth modul i da mikrofon sa time nema fizičke veze?

Tj...gdje je kvragu kabel od mikrofona? U nešto je morao biti spojen? Jer sve je radilo sa RD4 normalno, a fale mi žice, znači da je u nešto drugo spojen?
Malo update, sve smo raskopali, kabel od USB-a je spojen u nekakav produžni i jedan dio se kod suvozačkog pretinca za rukavice, probao sam ga spojiti u RT6 i sjeda kako treba tako da mislim da ce raditi, spojio sam nazad USB i AUX kabel te sve vratio na svoje mjesto u pretincu. Uhvatio sam se mikrofona i tu stvar postaje malo kompliciranija, naime mikrofon se spaja u nekakav bijeli set kablova sto podsjeca na stare ata kablove, samo puno uže.

Skinuo sam bocnu zaštitu od A stupa, tamo se nalazi bunt kablova, i ima brdo tih "ata" kablova i puknio mi je jedan nosač, (valjda će na kraju dobro sjest), ali iz tog bunta uopce ne znam koji pripada mikrofonu?

Staviti cu jednu svoju lošu sliku (bez skidanja tog krovne plastike) i jednu od našeg bivšeg kolege vborovica.
Pretpostavljam da taj bijeli kabel na kraju bude uštekan u nekakav prekidač i da iz njega idu žice za mikrofon?

Također, pronašao sam nekakav mali prekidač sa dvije žice (negdje iza radia/ekrana) koji nije spojen u ništa, nemam pojma od čega je, dolazim u napast da ih spojim direkt na mjesto mikrofona u RT6 😅
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh