C5 3.0 HDi by ExOduS442xb

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Obucite siceve u presvlake, ima stvarno vrhunskih tipskih, da se jedva kuži da su gore... ima i solidnih Aliexspress komada...
 

ExOduS442xb

Racing
Čekaj, auto u onakvom stanju u kakvom si ga opisao, i još ga lik pristane spustiti za 25%, i ti ga kupiš? Ti ili si ludo hrabar, ili ti je tih 5500 EUR višak, ili ga se nadaš dotjerati i preprodati.
I kakve veze ima što lik ima farmu krava s blatom (ajd još mirisom nekako jer može smrditi nadaleko)? Šta je auto parkirao unutar farme? Nema uređen prilaz do kuće pa se vozi po blatu? Citroen C5 3.0 V6 Hdi? Nešto meni smrdi u toj priči (a nisu krave :) )
Ali u svakom slučaju, sretno s autom (y)
U originalnom postu sam napisao da je auto karoserijski u super stanju, da motor i mjenjač rade bez greške, te 3 stavke su bile presudne za kupnu. Sve drugo se može lakše i jeftinije sredit, ipak je to kozmetika, mehanika je bitna. Auto je bio garažiran. E sad, iznutra ga treba malo treba srediti, nije drastično, ima izgrebanih stvari, poderana je gumena brtva od vrata, moram srediti i što malo viri stropno svjetlo u kabini, sjedala možda većini i nebi smetala, ali me živcira što se vidi spužva, budem to poslikao. Neki fiks cu morat smislit, vj cu otići do majstora po drugo mišljenje a i presvlake postoje (thnx Ivane!, pogledat cu ima li štogod kvaliteno). Ti Ljudi ne žive na farmi, samo rade na njoj, i po priči sina prijašnjeg vlasnika auto je prolazio cestom preko koje prolaze traktori i eto odakle tog blata, samo što se nitko nije sjetio oprati auto od ispod, možda čak nikad. Nema sređivanja za prodaju, jer mi to nije namera, ne bavim se preprodajom, malo ću ga utegnuti i bit će mi za svaki dan, sada sam nazad na starom C5 mk1 dok mi ne stignu amortizeri, jedan je procurio a drugi malo slini tako da ću oba odmah zamjeniti.


Čudi me da takav auto i još nax oprema nema hidrauliku...mislio sam da je ona sastavni dio exclusive paketa
Auto ima hidrauliku ofkors, što bi procurilo onda:D? Ako se ne varam 3.0 hdi (exclusive) i nije dolazio u drugoj opciji?
 

ExOduS442xb

Racing
Ovako je to izgledalo kad sam ga pruzeo, jadnik, sad je barem sve čisto.
Skinio sam poklopac od elektronike. Mislim da ću sve skidat i na čišćenje. Otkaciti akumulator, poskidat što se da a ostalo na mjestu. Imam još dobru količinu isopropil alkohola za čišćenje elektronike pa ću probati sa time. Na autu smo već u početku napravili servis, i maf senzore sam očistio sa CRC MAF Cleanerom.
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Jedna iz novog Mad Max-a

Btw, ima skidali branik da možemo staviti ledice u DRL jer je jedna žarulja pregorila, usput stavili ledice na osvjetljenje tablica. Stavio i nove gumene tepihe po mjeri, uzeo i kadicu za gepek.
Stigli prednji amortizeri (na slici je samo jedan) khm cilindri :D
Lakše je reći amortizer jer svaki put moraš ljudima objašnjavati kakav cilindar a ne opruge. Mislim da to svi već znaju na forumu, da to nije amortizer ali da to svi i dalje tako zovu.
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Imam jedan čudan zvuk koji me prati otkad sam uzeo auto. Čuje se pri otvaranju vrata i nismo ga nikako mogli locirati, mislio sam da je nesto nebitno vezano uz elektroniku i mislim si rijesit cu to kasnije. Stari kupio "mehaničarski" stetoskop i malo po malo pratili zvuk i locirali problem. Koliko sam skuzio radi se o 'Turbo actuatoru' (ventil za ispuštanje viška pritiska?). Ovo potencijalno može biti veliki problem. Uspio sam to i snimiti. A to pištanje koje se čuje je nekakav proces 'predpaljenja' priprema za paljenje, usporedili smo to na 2.7hdi međutim na njemu zvuk pištanja počinje tek kada se da kontakt dok su na 3.0 to malo izmjenili ali ugl pištanje je identično ali ono što nije je zvuk tog Actuatora. Na 2.7 se jako brzo čuje tik-tik-tik i mislim da se tako mora čuti i na 3.0. Kako se vama čini? Dobro smo se namučili dok nismo otkrili što je to.
 
Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Nastavljam sa radovima, prosli vikend sam zamjenio ulje u kočnicama, bilo je skoro na svakom tocku zraka. I dalje mi nešto lupka kada se malo jače kreće ili koči. Mislio sam da je mozda spona jer nisam mogao dokučiti odakle dolazi zvuk, mislio sam da se cuje lupkanje kada se pređe preko rupe itd i onda narucio i zamjenio obe spone balans štange, ali i dalje je isto, sada sam se usmjerio prema nosačima motora. Ima jedan iza, vrlo nedostupan 'Anti-Torque Link' (broj dijela 180676). Čini mi se da je on zadužen za ublažavnje kretanja/kočenja - anti-torque? Oko 1500kn u HR pa ga trazim vani, ali se nalazi iza motora, na vrlo nedostupnom mjestu, mora se svašta skidat da bi se došlo do njega. Da nije nešto drugo u pitanju, ne znam što još prekontrolirati.
 

ExOduS442xb

Racing
mengela mengela izgleda da su svi seleni lafeta ok. Sve sam ih pregledao i svi izgledaju solidno. Vjerojatno ću napraviti redoslijed kontrole i krenuti redom od svih nosača i selena do kočnica i trećih stvari.

Ali danas sam imao prvi susret sa antipollution fault-om, mislim da sam pridonio problemu. Naime auto je bio na rezervi, inače se trudim da mi prva bijela crta bude imaginarna rezerva ali sam bio u gužvi i totalno smetnuo s uma da moram sipat gorivo. Na povratku kući, nakon skretanja auto je prestao primati gas, uspio je uhvatiti možda 15tak km/h, stao sam, ugasio i upali i bilo je sve ok. Bio sam blizu kući pa sam izvadio neke stvari i krenuo na pumpu (pisalo je da ima još za oko 85km goriva), napravio sam nekih 1.5km i stao na pješački semafor i kada se semafor ugasio stisnemo gas i auto se jedva kreće. Upalim sva 4 i stanem na ugibaliste, probam paljenje/gasenje nema koristi, tada se prvi put pojavila greška antipollution fault i ostala je check engine lampica raditi. Kako sam bio udaljen jedno 600m od benzinske odlučim se nekako odvesti, malo po malo dodjem do pumpe (auto ne može preci 1300 okretaja, negdje 15tak na sat). Dodjem na pumpu i sipam 250kn goriva, upalim auto i lampica i dalje svijetli i probam krenuti i sve normalno, auto normalno vuče i super ubrzava. Nadao sam se da je povukao mulj ili nekakve nečistoće i da je to uzrok. Spojio sam ga na lexiju i nađem (bar mislim) uzrok. Evo slika ispod. Probat cu sutra maknuti greške i vidjeti hoće li biti promjene, nakon sipanja goriva sve je bilo normalno.
 

Prilozi

Milosh

Test
Moguće da je samo zbog nedostatka goriva (tj. zbog premalo goriva, možda stvarno jeste povukao nešto), probaj obrisati greške pa vidi šta se dešava.
 

ExOduS442xb

Racing
Kada sam očistio BSI greška se maknula, nema više antipollution fualt i check engine lampice. Vidjet ćemo hoće li se pojaviti ponovno. Za sada je okej, provozao sam par km i bilo je ok. Mislim da je možda uzrok filter goriva, njega nisam uspio zamjeniti, kupio sam uložak ali je plastični spoj za dovod goriva slomljen pa sam nakratko odustao od zamjene dok ne nabavim novi dio. Sad se pitam dali je to uopće i mjenjano, ako je neki majstor ovo vidio moguće je da odustao od zamjene.
 

ExOduS442xb

Racing
Pronašli smo problem, ovaj selen se skroz raspao, klimao se u ležištu, bilo ga je zafrknuto za izvaditi, morali smo napraviti alat, jučer predvečer smo uspjeli zamjeniti. U petak smo kupili dio, u subotu skinuli stari i skuzili da su nam dali krivi, tako da smo cekali do pon i sreća imali su ga na lageru pa smo ga uspjeli zamjeniti, dobrano smo se zafrkavali (kad nemaš baš sav alat), ali zato smo ga dotegnuli moment ključem, samo sada imam novi problem, volan ne stoji ravno, moram ponovno na optiku, a bio prije 3mjeseca. Ali zato nema lupkanja.
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Imam jedan čudan zvuk koji me prati otkad sam uzeo auto. Čuje se pri otvaranju vrata i nismo ga nikako mogli locirati, mislio sam da je nesto nebitno vezano uz elektroniku i mislim si rijesit cu to kasnije. Stari kupio "mehaničarski" stetoskop i malo po malo pratili zvuk i locirali problem. Koliko sam skuzio radi se o 'Turbo actuatoru' (ventil za ispuštanje viška pritiska?). Ovo potencijalno može biti veliki problem. Uspio sam to i snimiti. A to pištanje koje se čuje je nekakav proces 'predpaljenja' priprema za paljenje, usporedili smo to na 2.7hdi međutim na njemu zvuk pištanja počinje tek kada se da kontakt dok su na 3.0 to malo izmjenili ali ugl pištanje je identično ali ono što nije je zvuk tog Actuatora. Na 2.7 se jako brzo čuje tik-tik-tik i mislim da se tako mora čuti i na 3.0. Kako se vama čini? Dobro smo se namučili dok nismo otkrili što je to.
Ukratko, dosta sam trazio po netu, i naletio na par C5 i C6-ica sa 3.0 hdi motorom i svi do jednog imaju ovaj zvuk prije startanja, izgleda da je to normalno a i nisam primjetio neke probleme. Mada sam procitao da se radi o identicnom actuatoru kao na 2.7, tamo ima nesto drugaciji zvuk, ispada da ipak ima neke razlike.
 

ExOduS442xb

Racing
Zaokružili smo 200.000 pa sam ga počastio novim metlicama Bosch Aerotwin, odlični su i tihi. Na autu su i dalje bili originalni brisači iz 2010.

Želim staviti prednje senzore za parking, na ebay sam pronašao za 100tinjak $ senzore i kablove ali su iz modela iz 2008 (x7). Kao što sam i očekivao na braniku već postoji predviđeno mjesto gdje se trebaju izbušiti rupe za senzore ali me zanima postoje li neke razlike ili je bitno da su samo sa C5? Trebam li još nešto?
 

Prilozi

Na vrh