C5 2.2 HDi 16v negdje kaplje ulje

R C5

New member
2003g. ima tipku SPORT između onih strelica pa pretpostavljam da je 3+

kako se jednostavno rješava? samo taj snopić od 3 crijeva košta 2400kn!
 

Konrad

New member
Opet jel se odnosi na hidroaktiv 3 ili hidroaktiv 3+ pošto su drugačija crijeva napajanja, bar se to jednostavno rješava, sta kada procuri amortizer na 20000km nikom ništa, sestri na fiesti riknula oba zadnja amortizera na 50000km i nikom ništa, ali da ode kugla ili neko crijevo odmah problem do neba iako je jeftiniji i jednostavniji popravak
cure na zadnjoj liniji c5 prednji amortizeri na 5000km

Opet jel se odnosi na hidroaktiv 3 ili hidroaktiv 3+ pošto su drugačija crijeva napajanja, bar se to jednostavno rješava, sta kada procuri amortizer na 20000km nikom ništa, sestri na fiesti riknula oba zadnja amortizera na 50000km i nikom ništa, ali da ode kugla ili neko crijevo odmah problem do neba iako je jeftiniji i jednostavniji popravak
moj post sa crijevima se odnosio na H+
kat broj 5270.RN, cijena 2370 novaca
 

R C5

New member
točno to: 00005270RN - 2.377,54 kn (snop: dva manja/uža i jedno veće/šire crijevo)

možda je to na H3 jednostavnije i drukčije nego na H3+, ne znam, nemam iskustva.
 

jurapz

New member
cure na zadnjoj liniji c5 prednji amortizeri na 5000km



moj post sa crijevima se odnosio na H+
kat broj 5270.RN, cijena 2370 novaca

Da to sam čuo, vjerovatno će se u garanciji ispraviti takva pogreška, što se tiće crijeva davno smo mi na xm-u našli rješenje za problematicna hidroaktiv crijeva, 200kn crijeva + 2h zamjena , moraju ta cijeva ići 200kkm bezproblema, naravno kod običnih hidroaktiv 3 nema takvih problema, takvih ima i najviše.

Koliko vidim samo problematicno crijevo problem može nastati samo na spoju guma-metal , i gdje procuri ubaci se nova guma i upresa sve, jeftin popravak na kraju. Ovo je već provjereno na xm-u pošto oni isto imaju takve probleme nakon 15-tak godina uporabe, više nema za kupiti novo pa se moraš snalaziti
 

ccccxm

New member
Jedna mi stvar ne ide u glavu nikako,ja da mislim da je moj xm "problem" radi tri crijeva koja moraju nakon dvadest godina prokapat da ga je.. onda bi kupio auto bez hidraulike i točka.Ljudi stalno pričaju ovo ono nisam vozio te nove ali to mi ide na k.. ako je na starim citrama hidraulika gurala po dvadeset i više godina, kako onda mogu dopustiti da nakon 5000 km prokaplje na c5.
Priča mi frend koji radi u Citro servisu Zadar c5 prve generacije od nekog direktora stalno na autoputu auto ima 500 000 nikada greške jedino što mu oni mjenjaju ulje svako malo i to je to.Pa sad ti budi pametan.Usput Jure lova bi trebala doći oko 15 pa se čujemo za kugle.
 

R C5

New member
Da to sam čuo, vjerovatno će se u garanciji ispraviti takva pogreška, što se tiće crijeva davno smo mi na xm-u našli rješenje za problematicna hidroaktiv crijeva, 200kn crijeva + 2h zamjena , moraju ta cijeva ići 200kkm bezproblema, naravno kod običnih hidroaktiv 3 nema takvih problema, takvih ima i najviše.

Koliko vidim samo problematicno crijevo problem može nastati samo na spoju guma-metal , i gdje procuri ubaci se nova guma i upresa sve, jeftin popravak na kraju. Ovo je već provjereno na xm-u pošto oni isto imaju takve probleme nakon 15-tak godina uporabe, više nema za kupiti novo pa se moraš snalaziti
to sam i ja htio napraviti, skinuti i odnijeti uzorak ljudima koji su mi radili za drugi auto neka crijeva i crijeva za kočnice, ali su me majstori odgovorili da nije pouzdano jer navodno procure u roku par tjedana i to čak i na npr. crijevu od serva na pug-u 206 :confused: ...i da je to onda previše vremena i posla (novaca također) za isprobavanje te da treba uzeti original.
 

jurapz

New member
to sam i ja htio napraviti, skinuti i odnijeti uzorak ljudima koji su mi radili za drugi auto neka crijeva i crijeva za kočnice, ali su me majstori odgovorili da nije pouzdano jer navodno procure u roku par tjedana i to čak i na npr. crijevu od serva na pug-u 206 :confused: ...i da je to onda previše vremena i posla (novaca također) za isprobavanje te da treba uzeti original.
Sve zavisi od majstora koji ti radi, nisu tu neki strašni tlakovi, oni to rade za bagere i strojeve gdje su ti puno viši tlakovi, temperatre, ako valja na njima mora i na autu, već neko vrijeme imam na xm-u takvo rješenje






 

scarabeus

New member
Potpisujem napisano...
Stavi na papir eventualno sređivanje nedostataka - stavi najskuplju pretpostavku i s tim ideš na posljedenje vijećanje i na spuštanje cijene! Sretno!
Auto kupljen,
- ulje kaplje na plasticnom dijelu koji se nalazi iznad anlasera, ne znam tacno
kako se zove,
- crijeva od hidraulike su mijenjana na 90 Tkm 2006. godine i ok su.

Za vikend sam presao 1000 km, auto ide odlicno dok ne predje u safe mod. Fali mu aditiv za FAP, kompjuter ispise da se FAP moze regenerirati, trebaju se mijenjati silanti na lafeti, sve ostalo je za 10.

Sve vas puno pozdravljam i puno hvala.
(nije zbogom, samo je zahvala za sve savjete u ovoj temi)
 

scarabeus

New member
Anlaser očisti i teraj.
Nego, da li ti se auto "potpisuje" uljem na beton?
Ne, toliko ne kaplje. Samo kad se stavi prst ispod siroke plasticne cevi oseti se kap ulja. Nije nista strasno. U servisu, kad su ga pregledali, napravili su od komarca, slona.
 

Mrèela

New member
Obecao sam fotografije na kojima se vidi gdje kaplje ulje.

http://s9.postimage.org/pcgyavbbz/Ulje11.jpg

http://s9.postimage.org/q39ogndpb/Ulje22.jpg

Kaplje na tom sirokom plasticnom dijelu. Mora li se kompletan zamijeniti, ili se problem moze rijesiti zamjanom dihtunga? Pozdrav
Ovo kod mene izgleda kao novo!
Uradite kako su Vam već sugerisali i očistite to da se sija,i meni je anlaser bio mastan pa sam ga očistio navukao onaj plastični kabal,na one žice i sve ok.To povremeno očistite i što kolege rekoše,samo teraj.:whistling:Da dodam ,može da kapa samo na dva mesta: cev od EGR ~a koja se spaja sa usisnom granom i na ta dva ventila koji regulišu rad klapni sa tih creva od turba.
 
Na vrh