C4 zadnji trap, odgovara li od pezoa 307

Jaskooo

Member
Iz nekog razloga pukla je ona sipka sto prolazi kroz citav trap,valjda torzija. Rekose ne moze se zavariti,mora se citav trap mijenjati. Odgovara li zadnji trap od pezoa 307 slucajno, lakse mi ga pronaci nego za c4
 

Koko

Well-known member
to je barem lako ustanoviti .... kataloški brojevi moraju biti identični ..... ( pogledaj na catcar.info )
Mogu, a ne moraju. ;)
Kupovao ja selene zadnjeg trapa za BMW 316 u Njemackoj ( Minhen 1987. ) i prodavac kaze da nema za 316 vec samo za 318. Ja mu kazem da mi da te od 318 on da kaze ne odgovaraju, a ja znam za su isti za 316-318-320. Pitam ga kako kada su isti, a on mi kaze nisu isti nije isti kataloski broj?
Jedva sam ga nagovorio da mi proda te od 318 i da uzimam na svoju odgovornost. :D
 

Jaskooo

Member
Kat brojevi isti na c4 i 307 restyling, a i slike su iste koliko vidim na ovoj stranici, 5148.R9 je kat broj. Ima i za 307 prije restylinga ali je broj 5148.R8, a opet po slikama isto, svi pripadajuci dijelovi su isti
 

Cutac

Prèkaroš
Taman me ovo ponukalo da odem do limara i vidim jel može on skinuti, ispjeskariti i plastificirati zadnji most sa VTS-a jer ga nema za kupiti novog, a razlikuje se od svih ostalih.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Taman me ovo ponukalo da odem do limara i vidim jel može on skinuti, ispjeskariti i plastificirati zadnji most sa VTS-a jer ga nema za kupiti novog, a razlikuje se od svih ostalih.
Po čemu se razlikuje?
Znam da je kod 206 RC zadnja osovina sa SW-a tj. ona sa dodatnim ramenima.

Neki su za Saxo/106 napravili i pushrod zadnji most

Iako tu kao glavnu prednost vidim laganu promjenu postavki amortizera i federa za svaku stazu što kod torzije nije tako lagano...
 
Na vrh