C4 VTS, blindiranje PCV-a

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav

Dakle, OCC ne funckionira baš najbolje, klapna se i dalje masti.
Plan je začepiti rupu na usisu, a u catch canu staviti breather na izlaz. Tako će usis biti odvojen od PCV-a, a PCV(karter) će biti spojen na OCC. Preko breathera će moći izjednačavati tlak u OCC sa atmosferskim.
E, problem je što ne znam gdje što nabaviti.
Znači, trebam nekakav kondom za usis i trebam pamučni filter zraka.
Trebam ovo sa slika.

Kondom, samo bih ga nabio na pipak koji viri iz usisa i stegnuo šelnom
1614726059147.png

I breather, ista stvar
1614726083905.png


Jel ima netko ideju gdje to nabaviti, a da nije aliexpress, radi čekanja?
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Pozdrav

Dakle, OCC ne funckionira baš najbolje, klapna se i dalje masti.
Plan je začepiti rupu na usisu, a u catch canu staviti breather na izlaz. Tako će usis biti odvojen od PCV-a, a PCV(karter) će biti spojen na OCC. Preko breathera će moći izjednačavati tlak u OCC sa atmosferskim.
E, problem je što ne znam gdje što nabaviti.
Znači, trebam nekakav kondom za usis i trebam pamučni filter zraka.
Trebam ovo sa slika.

Kondom, samo bih ga nabio na pipak koji viri iz usisa i stegnuo šelnom
Pogledajte privitak 2999

I breather, ista stvar
Pogledajte privitak 3000


Jel ima netko ideju gdje to nabaviti, a da nije aliexpress, radi čekanja?
Mislio sam da je to samo za turbo motore problem
Jednom sam našao ovo na internetu (pa sam spremio lokalno - tako da nemam pravi URL)

How the PCV system works

All engines with pistons always have a small quantity of exhaust gas that goes through the piston rings and reaches the crankshaft case.
We call that blow-by gas. When the engine is being driven at low load, with no pressure, the vacuum in the intake manifold forces blow-by gas and oil fumes into it.
This way they are burnt and not released into the atmosphere.
Going through the intake manifold means that they stick onto the intake valves.
And that is a major problem for all direct injection engines, as it leads to carbon build-up on the valves themselves, reducing the engine’s performance.
You can see in the article linked just how badly the engine performs when the valves become clogged with carbon.

Advantages: The bonus of this modification is that exhaust gas blowby and oil fumes are eliminated from the intake system. They will never reach the intake manifold again.
Disadvantages: Some engines do not like it very much and as a result, oil consumption increases. A lot of people claim that the modification increases crankcase pressure which is the reason why that happens. On built engines no increase in oil consumption is usually noticed. Stock engines – mixed results.
Parts you will need

Peugeot – Citroen: 0361.S4 (cap)

Ovaj cap možeš maći npr na Pretraživanje po šifri | P.A.d.o.o. | Autodijelovi za Vaš Peugeot, Citroen i DS (pa-dijelovi.hr)

upišeš 0361S4 te dobiješ da to košta 24 kn

BTW mislim da sam gornji text pronašao na site-u Technical Files – eTuners (pun k... textova o THP-ovima)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Onakav kondom bi mogao Pasarić možda složiti, a breather bi potražio među djelovima za kosilice, skutere... za njih ima takvih gljiva, jedini da nisu prevelike
 

Cutac

Prèkaroš
Colnago, hvala na trudu! No, taj mod je za Prince motore, moj je srećom dijametralna suprotnost njima :)
Ali ne bih nikada htio odušak kartera začepiti, recept za probijene brtve.
Inače, PCV je jako prost sistem. Posuda sa visokim tlakom - rupa za odzračivanje. E, problem je što se zbog ekologije ta rupa spojila na usis i tako se zamašćuje ono što ne bi trebalo biti masno.
Stari auti su imali crijevo koje je visilo ispod motora i pare su izlazile na cestu.
Napravio bih isto to, ali ne želim da se dogodi da smeće uđe u karter, zato tražim breather.

Ivane, svaka čast za kosilice!! To ću sada ići potražiti i lokalnoj trgovini.
Pasarić bi mogao biti skup, za prvu ruku ću u postojeće(aftermarket, ne originalno) crijevo zašarafiti šaraf i staviti šelnu, bitno samo da dihta. Čep ću ipak iz Kine, a kad stigne, stigne.

A breather mora biti pamučni jer bi se papirnati vjerojatno raspao.
 

Cutac

Prèkaroš
Imam OCC, ali dovoljno pare prođe do usisa da brljavi klapnu i da jebe sa lerom.
A i ne treba mi topli zrak iz kartera u usisu.
 

Ruske

Active member
nadoplati brzi siping na aliju pa nece dolazit 3mj nego 3tj, a ako ti je i to presporo, mozes nadoplatiti dhl pa dode za tj dana max, ako ne i prije
 

Ruske

Active member
ja ni ebay ni paypal vise ne koristim...kupujem preko alija zadnjih god i nesto, jedno 30x sam kupio i nikad nikakav problem, 2x nesto nije doslo, pa su vratili pare lijepo uredno...roba ista, a nes jeftinija od ebaya...
 

dinko1981

Well-known member
Aliex definitivno ima veci izbor, bolje cijene i masu robe mozes narucit sa skladista iu eu. A sta se tice komentara kupaca njih treba uzet sa debelom rezervom i probrat zito od kukolja jer najbolji su mi komentari od navodnih kupaca iz Amerike koji kao kupuju neke stvari za citroen c4
 

Cutac

Prèkaroš
Imam problem. Kapica košta 600 kuna za izraditi.

Budem frendu poslao model da isprinta, pa ću ga napuniti brtvilom za karter i nabiti cijev unutra da se sve zalijepi.
 
Na vrh