C4 unplugged

Alkar75

New member
Pozdrav

Imam Citroen C4 1.6 16v 80 kW iz 2009. U vozilo je ugrađena i atestirana LPG instalacija (nije tvornička ugradnja). U zadnjih desetak dana je počeo zajebavat. Počelo je sa gašenjem klime u vožnji, otežavanjem serva na trenutke, gašenjem motora u vožnji. Pokušaji paljenja bezuspješni, kontakt ima, ali ne vergla. Priključen je na kompjuter, nikakve greške ne pokazuje. Punjenje tada uredno, pali i radi kao nov, da bi u vožnji opet prvo ugasio klimu, počeo trokirati i na kraju se ugasio. Nakon gašenja motora, čak i nakon vađenja ključa iz kontakt brave čuje se tuckanje u području stupa volana, brisači rade usporeno, znači ključ nije u bravi... Sad više ne puni dobro, tako mi je rečeno, da treba mijenjati alternator. Mislim da bi tu trebalo biti još nešto, ne vjerujem da je alternator krivac za sve nabrojano. Molim pomoć, hvala unaprijed, Josip
 

Cutac

Prèkaroš
Napuni akumulator i ostavi ga 12 sati i izmjeri napon. Pa ako je dobar, stavi ga u auto i izmjeri za 12 sati. Ako je dobar, provjeri napon kad auto radi. Ako je i to dobro, ja bih rekao da je BSM u kvaru.
 

Milosh

Test
Napuni akumulator i ostavi ga 12 sati i izmjeri napon. Pa ako je dobar, stavi ga u auto i izmjeri za 12 sati. Ako je dobar, provjeri napon kad auto radi. Ako je i to dobro, ja bih rekao da je BSM u kvaru.
To je ok ali na taj način se mjeri samo jedan aspekt zdravlja akumulatora. Drugi je provjera startne struje, a za provjeru toga treba posebna oprema (tester). Može aku odlično držati napon, al ako mu je startna struja oslabila, prilikom verglanja napon padne ispod donje granice za potrošače i tu se dešavaju greške.

Ja sam imao baš takav slučaj sa Volvom, napon nakon 12h cca 12.65V, a startna struja mu bila oko 45% od nazivne startne struje. Bilo zapisano oko 20 grešaka, sve zbog akumulatora.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Pa da, slab akumulator oce da napravi haos. Leti se i ne manifestuje toliko, a sad kad je zima, e to je opterecenje dodatno prilikom paljenja. Tu se vidi kakav je.
 

dinko1981

Well-known member
To je ok ali na taj način se mjeri samo jedan aspekt zdravlja akumulatora. Drugi je provjera startne struje, a za provjeru toga treba posebna oprema (tester). Može aku odlično držati napon, al ako mu je startna struja oslabila, prilikom verglanja napon padne ispod donje granice za potrošače i tu se dešavaju greške.

Ja sam imao baš takav slučaj sa Volvom, napon nakon 12h cca 12.65V, a startna struja mu bila oko 45% od nazivne startne struje. Bilo zapisano oko 20 grešaka, sve zbog akumulatora.
Slažem se, tako je i meni bilo sa puntom, napon na aku super a kad idem u jutro zaverglat sve se resetira...
 
Na vrh