C4 Picasso, za početnika

diegos

Well-known member
Jos jedno ptanje:

Panorama krov jel peporucljivo izbjegavat? Ne znam ima li kakvih poznatih problema s tim dijelom?
Jel staklo fiksno ili se otvara?
Evo kako na drugom autu (P3008, bez otvaranja) imam panoramu, ja ću odgovoriti da je jako beskorisna i osobno bih radije imao normalni krov. Ljeti više štete nego koristi, kad je staklo prljavo onda nije neka fora gledat kroz njega, a i 95% vremena je roleta zatvorena... Plus je što ako nešto prevoziš na krovu možeš vidjeti jel ti teret još gore :D :D U slučaju klasičnog šibera s otvaranjem... E to je onda druga priča :D
 

szahtila

Well-known member
Jel staklo fiksno ili se otvara?
Evo kako na drugom autu (P3008, bez otvaranja) imam panoramu, ja ću odgovoriti da je jako beskorisna i osobno bih radije imao normalni krov. Ljeti više štete nego koristi, kad je staklo prljavo onda nije neka fora gledat kroz njega, a i 95% vremena je roleta zatvorena... Plus je što ako nešto prevoziš na krovu možeš vidjeti jel ti teret još gore :D :D U slučaju klasičnog šibera s otvaranjem... E to je onda druga priča :D
Ista stvar kid mene na Peugeot-206, potpuno beskorisna stvar, ljeti grije ko ludo a gledanje u nevo i nije nešto
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Šiber je dobra stvar koja je sve rjeđe u ponudi. ;) Na daljinski supustiš stakla i otvoriš šiber, vrući zrak ode iz auta kao kroz dimnjak. :)
 

track

Active member
Jel staklo fiksno ili se otvara?
Evo kako na drugom autu (P3008, bez otvaranja) imam panoramu, ja ću odgovoriti da je jako beskorisna i osobno bih radije imao normalni krov. Ljeti više štete nego koristi, kad je staklo prljavo onda nije neka fora gledat kroz njega, a i 95% vremena je roleta zatvorena... Plus je što ako nešto prevoziš na krovu možeš vidjeti jel ti teret još gore :D :D U slučaju klasičnog šibera s otvaranjem... E to je onda druga priča :D
Ne znam uopce jer pitam generalno. Racunam ako mi naleti model koji mi po svemu odgovara a ima taj panoramski krov da znam ocu izbjegavat ili ne. Ja osobno preferiram normalni krov bez ikakvih komplikacija.
Šiber je dobra stvar koja je sve rjeđe u ponudi. ;) Na daljinski supustiš stakla i otvoriš šiber, vrući zrak ode iz auta kao kroz dimnjak. :)
Ubacis grill jos, dimnjak sve vuce. :D :D :D
 

thenoise

Member
Da ne otvaram novu temu, iako je ova otvorena za noviji model, ali...

Elem, Picasso 2009.godina, 1.6 motor.

Već drugi put mijenjam onaj veliki nosač motora sa desne strane ispred suvozača, i izgleda da potraje nekoliko dana i opet se sjebe.
Doduše, već duže vremena na većoj uzbrdici kad krećem, osjetim da mi nešto ne valja na toj desnoj strani, kao da se čuje kinetički zglob, ali na dizalici se ispostavi da je kinetički OK, kao i cijeli ovjes. Ali nešto nije OK. I ja se opet vratim kod majstora, drugog, trećeg da mi je nešto na desnoj strani sumnjivo, ali oni kažu ništa. Letva volana OK, ne curi, nigdje lufta, ali nešto je definitivno u defektu.
I primijetio sam da je motor dosta bučan na većim obrtajima, što povezujem sa nekim nosačima.
Pretpostavljam da je neki drugi nosač u pitanju, veza sa gitribom, ili šta je već znam, pa bih vas molio da mi malo pomognete. Da nisu možda prednji amortizeri rika, iako ja ne primjećujem u vožnji da lupaju.

Ako netko ima radioničku sliku lokacija svih nosača motora, gitribe, neki popis sa originalnim šiframa tih nosača, iskustva sa ovakvim sranjem ili bilo šta jako bi mi pomogao.
 

Mrki5

Well-known member
Postavio sam od 1,6 110 ks, jer ima dosta motora 1,6 .Da li se čuje kada namotaš na jednu ili drugu stranu pa malo daš gas ? Možda je nosač desne poluosovine i motora ? Čudno da majstori ne znaju tako nešto da otkriju? Da ti ne uvale falš deo? 00000669.jpgScreenshot 2021-07-14 at 15-39-00 C4 PICASSO - 0560 01 348052A - UČVRŠĆENJE POLUMOTORA.png
 
Posljednje uređivanje:

thenoise

Member
Hvala ti za skicu druže!

Motor je 1.6 80 KW.

Ma nije falš dio, namjerno sam uzeo polovan, originalni nosač. I to 2 puta. Ali neki je rastur naprijed i to na desnoj strani se osjeti, ali ne mogu to riješiti. Natežu pajserima, tresu, ali slabo da nađu šta je. Kada smotam desno i krećem polako kucka mlao, a i sto tako kada idem nizbrdo u desnu krivinu i kočim, osjetim da kucka nešto.

Pošto je auto bučno u kabini na 2500 i više obrtaja, pretpostavljam da su neki nosači u pitanju, seleni, gumeni dijelovi.
 
Na vrh