C4 Picasso II problem s kvačilom

Vladimir

New member
Pozdrav,

imam problem sa kvačilom na c4 picasso, 1,6 HDI, ručni mjenjač, 2015 god.
Naime, kupili smo 1,5 god star auto sa 40-ak tkm. I mislim da je kvačilo od početka imalo kao "dva stupnja". Drugim riječima, do pola se kvačilo stisne izuzetno lako, i onda od pola kao da tek počne "odvajati". Hvatalo je relativno nisko. Odjednom je kvačilo počelo zapinjati na tom koraku. Znači, pustim kvačilo, ono se vrati samo do pola i onda, sa zadrškom se vrati u normalan položaj. S vremenom, prestalo se vračati nego je ostajalo na pola pa se nogom moralo povuči u gornji položaj. U principu, nije bio problem jer je hvatalo nisko pa je taj gornji dio svejedno bio "u prazno". I jednog dana, uslijed gradske vožnje, kvačilo propadne. Dijagnoza - pukao je neki cilindar (u kabini?!). Kaže mehaničar to je jako čudno jer oni obično ne pucaju, osim kad je npr kvačilo izuzetno tvrdo (ovo nije). I promjene oni taj cilindar (normalno, postoji samo originalni - 2000 kn), ali kvačilo opet ima ta dva stupnja. I kaže mehaničar to je meni sumnjivo i vozite ga ako hoćete, ali ja bi promjenio najbolje cijelo kvačilo. Uz napomenu da to ide samo u kompletu - kvačilo, zamašnjak, dva radna dana itd... (cca 10 000 kn). I sada... Vozimo se tako cijelo vrijeme i osim tog osjećaja "dva stupnja", sve funkcionira, ne zapinje papučica. Iako i dalje hvata nisko. Ali non stop se vozim u strahu da se ne dogodi opet. Tražeći po netu, našao sam da je to čest problem tog modela (nisam tehnički potkovan da baš razumijem sve) i iznenadio sam se što nism našao tu temu tu na forumu. I tražeći cijene kvačila, našao sam da zapravo postoje setovi kvačila za taj model tipa za 200 EUR... Znači daleko ot tipa 1000 EUR za set sa zamašnjakom.

Nakon ovog dugog posta imam dva pitanja:
1) da li me ta "dva stupnja" trebaju i dalje brinuti ili je sada sve ok
2) da li je istina ovo da se samo komplet sa zamašnjakom treba mijenjati jer ako je odgovor na prov pitanje da se trebam brinuti, radije ću platiti 200 EUR za kvačilo i 100 EUR mehaničaru da ga zamjeni nego živjeti u strahu.

Hvala na odgovorima.

:palac-gore:
 

Cutac

Prèkaroš
Da je moj auto, ja bih nabavio novo kvačilo(Valeo) u nekoj trgovini i vidio u kakvom je stanju zamašnjak. Ako je dobar(koliko ima km?), stavio bih novo kvačilo na njega i vidio kako bi se ponašao auto.

10 tisuća kuna je puno previše, imaš 500 kuna ruke, cca 1500(ali manje vjerojatno) kuna kvačilo i nije ti zamašnjak 8000, plafon 2500. I to dobri dijelovi, ne neki čikinando.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
kvačilo, zamašnjak, dva radna dana itd... (cca 10 000 kn).
Dva radna dana? Jedan dan radi, drugi odmara? :) Dobar je.

Iz kojeg si dijela grada? Mogu ti preporučiti mehaničara koji meni održava auto. Korektan, pedantan. Mislim da ćeš biti zadovoljan.
 

Vladimir

New member
Hvala svima na odgovorima. U centru sam, ali tu svejedno nemam mehaničara pa mi je u principu svejedno gdje je. Auto ima sada 60 000 km i nekako očekujem da bi zamašnjak trebao biti ok. Doduše zvao sam "svog" (300 km udaljenog) mehaničara koji radi perfektno i on mi kaže da ima tu 7-8 sati posla.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Pretpostavljam da nešto otežava posao, ali što?
Ako se dobro sićan, na planet citroen san davno čita, tj. vidija slike, da se triba na Picassu cili prednji most skinit i po prednjeg kraja rastavit da bi se skinija dvomaseni. Ne znan šta bit točno sad gugla na francuskom za to naći.
Ja kad sam minja na svojemu to bilo tri ure posla i to pomalo uz pivu. :)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Moze se da se most ne skida ali je za:cenzura::cenzura::cenzura:ancija velika. Ima posla 7 sati minimalno i to dobro da se zapne. Svakakk je bolje most skinut.
 

Cutac

Prèkaroš
I na VTS-u je most isao dolje, a ruke + dijelovi su bili 1400 kuna. I to izvrstan mehanicar i Valeo kvacilo.
A trajalo je 4 sata mozda.
 

Vladimir

New member
Evo mali "update"...
Javi mi se mehaničar da je Valeo kvačilo oko 3500 kn, zamašnjak 2500 (tako nekako).
Ali je zvao on prijatelja koji je radio u Citroenu i on mu je rekao da je C4 picasso II imao opoziv zbog glavnog cilindra kvačila. Ali da samo kvačilo bi trebalo biti ok i ako sam promjenio cilindar da bi trebalo biti sve ok. A jednostavno da razlog ta "dva stupnja" može biti i da se loše odzračilo kvačilo. :confused:
 

Vladimir

New member
Evo da zatovrim temu jer izgleda da je problem riješen.

Uglavnom, zvao sam Citroen u Kovinskoj i bez opisivanja problema s kvačilom samo sam rekao da želim provjeriti da li za moje (tj ženino) vozilo ima kakvih opoziva. Ispalo je da ima tri opoziva (tj kampanje kako oni kažu). Kažem da je garnacija istekla, kažu oni nema veze. Uglavnom trebalo je mijenjati papučicu kvačila, još nešto (oprugu?) i cilindar (jedna kampanja), zatim vijke na vilici (druga kampanja) i nešto oko španera remena (treća kampanja). Dijelove se čekalo dva tjedna (vijci vilice nikako nisu stizali). U subotu stigli dijelovi, u ponedjeljak auto složen. Jasno, ništa nije naplaćeno. Jučer pokupili auto i osjećaj na kvačilu je "normalan" pa se barem nadam da je to to.
 

Vladimir

New member
Pa ja sam se isto čudio, ali baš taj prijatelj mehaničar kojeg sam ranije kontaktirao mi je rekao da me ne treba čuditi zato jer to ne ide na njihov trošak, nego Citroen pokriva troškove i ovlašteni će se naplatiti od njih. Tako da zapravo nisu baš za džabe radili. Samo je platio netko drugi.
 

Motorbreath

New member
Evo meni je na Picassu 2014 god. na 55000 km propalo kvačilo, otišao cilindar kvačila i servis želi naplatiti 1700 kuna iako je postojala kampanja zamjene. 2017 automobil sam odvezao u servis zbog kampanje i promijenili su samo oprugu dok su cilindar i papučicu ostavili jer su "procjenili" da ne treba mijenjati. Upravo pišem mail Citroenu Francuska pa ćemo vidjeti što će reći.
Pitanje za druge forumaše, da li su vama mijenjali cilindar ili samo "pregledali" i "procijenili" da je sve OK i da ne treba mijenjati papučicu i cilindar iako postoji kampanja.
 

modrishark

New member
Pozdrav, vidim da pišete o cijenama dijelova i popravaka pa me zanimaju neke stvari za Citroen C4 Picasso 2015 1.6 BlueHDi 88 kW/120 KS, ručni mjenjač.

Kvačilo u vožnji je tvrdo i teško se mijenjaju brzine(prima po meni jako visoko). Navodno bi trebalo zamjeniti cijeli set kvačila (kaže jedan servis) a dok ovlašteni servis kaže samo da treba predajnik komande spojke? Koliko predajnik može doći? Koliko je set kvačila ako se kompletno mijenja?

I drugi problem je oko zamašnjaka. Ovlašteni servis kaže da nije problem u zamašnjaku i da ga ne treba mijenjati jer ne vide problem, dok drugi neovlašteni servis kaže da treba.
Kako se može "procjeniti" da li je zamašnjak ok? Rekli su mi da je otišao zamašnjak da bi mi se auto "tresao", što su pod tim mislili u vožnji ili općenito dok je auto u leru?
Koliko može doći Valeo a koliko LUK dvomaseni zamašnjak? Koji je po vama kvalitetniji?
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
modrishark modrishark za DMF ne znaš dok ne skineš. Ak ti je set gotov, nije ni zamašnjak daleko. Može se dogoditi da za 20.000km prokuca i kaj buš onda? Opet sve skidal dole i otvaral novčanik dvaput? Kad se skine vidi se koliko zamašnjak ima lufta i koliko je propal. Imaš i zamašnjaka kaj imaju po dva cm lufta u svaku stranu a ne kucaju. Zamašnjak za marku je teško reći. Imaš i tu iskustva po forumu da kupiš Valeo u kutiji, pa onda ispod negdje odljev loga od Sachsa ili obratno. :) Mislim da su sva tri vrlo dobra. Ak ne misliš vozit auto više od 100.000 km briga te, zemi najjeftiniji. Svaki bu izdural tolko.
 
Na vrh