C4 Picasso 1.6 vti engine fault/repair needed

Bodra

New member
Ima Monk :D
OK! Hvala poslati ću mu privatnu poruku i zamoliti ga da pročita postove sa ove teme i pomogne ako je u mogućnosti

Ah! Sada tek vidim da nije bio aktivan na forumu zadnjih 6 mjeseci. Ima li kakva druga ideja? Logirao sam se na C4owners.org i postavio isto pitanje pa ćemo vidjeti
 
Posljednje uređivanje:

Monk

Different Spirit
Eh, ništa bez mene...
Kod tebe bi problem mogao biti u grijaču uljnih para, nalazi se na cijevi koja se nalazi sa stražnje strane usisne grane i do nje se može doći samo sa donje strane vozla.
Rješenje - odspojiti konektor sa grijača i promijeniti osigurač. ;)
 

Bodra

New member
Eh, ništa bez mene...
Kod tebe bi problem mogao biti u grijaču uljnih para, nalazi se na cijevi koja se nalazi sa stražnje strane usisne grane i do nje se može doći samo sa donje strane vozla.
Rješenje - odspojiti konektor sa grijača i promijeniti osigurač. ;)
Svaka čast! Naravno, ja sam živac i skinuo sam sa torrenta 16GB SEDAR i Citroen Backup, pa sam gledao sheme i potrošio 3 do 4 dana, da pregledam sve. Nisam ni mehaničar, a sa strujom sam se prestao baviti prije 14 godina. Lambda sonde, dva ventila i taj grijač uljnih para dijele istu masu. Do svega ostaloga sam uspio doći i odspojiti, a grijač je i dalje pregarao. Ostao je još samo grijač uljnih para. Danas je kod mehaničara da ga dignu i izvade taj dio (u shemi 1273) i probaju promijeniti osigurač. Dugo je trebalo jer sam auto u međuvremenu vozio, a servisirao samo kada ga nisam koristio. Javim danas nakon ovog pokušaja kakvi su rezultati. Inače, svaka čast svima vama na pomoći, pa ako se mogu kako odužiti nekome dok imam instalirane ove programe, samo recite. Kada riješim problem, ovo brišem s računala (iako je trebalo 2 dana za download i jedan cijeli za instalaciju).
Krajnji rezultat cijele priče je puno izgubljenog vremena i veliki gubitak povjerenja u ovlašteni servis. Lik se nije potrudio ni sekunde, a siguran sam da sam išao po njegovom da bi mi prvo naplatio dvije lambde i promjenu, a kasnije još i taj grijač i ceh bi bio puno veći. Teško podnosim ljude koji ne obavljaju svoj posao onako kako bi to trebalo biti po PS-u.
 

Bodra

New member
Eto ga. Grijač odspojen i osigurač ne iskače, te više nema žute lampice niti engine faulta. Naravno problem nije riješen, samo je privremeno ušutkan dok ne nabavim dio. Osim toga zamjena je prilično mučna jer se mora skinuti usisna grana, što znači cijeli dan posla za montažu i demontažu.
Da nevolja nikada ne dolazi sama dokazuje i nastavak priče. Kada su prvi put skinuli donji poklopac motora u AH našli su lokvu ulja. Ulje curi negdje oko usisne grane, sa stražnje strane motora, tj. prema kabini. E, to je sada tek problem jer tome pristupiti je nemoguća misija. Èini se da će motor ići izvan auta.
Pozdrav svima i hvala na pomoći!
 

Konrad

New member
Monk to se u biti u kampanji otpaja i stavlja se blinda na konektor koliko sam cuo :D

jer se ti grijaci ne koriste kao u hladnijim zemljama a takoder su uocene neispravnosti na tim grijacima
 
Na vrh