Vidim i ja sad, jednom sam bio pristojan jer je bio led zimus na Ri-Zg pa sam bio na 100 po autoputu i bilo je oko 5, ali zahtjevni uvjeti eksploatacije nikako ne pogoduju malom motoru koliko god imao snage, jer realno ovaj ima dovoljno snage za sve uvjete ali......mali motor = velika potrošnja.pogotovo u gradu.
Sve zavisi za šta ti treba auto, dali za posao ili je to jedini auto u kući. Jednom godišnje na more ili skijanje gdje se zavrti nekih cca 1000km puta a 90% ostale vožnje spada pod gradsku definitivno netreba jači. Veća nabavna cijena, potrošnja, osiguranje, porez itd. a u biti tu razliku u snazi i kubikaži ne iskoristiš. Da mi je auto od firme i da služi za posao i da se tanka na karticu od firme :whistling: definitivno bi volio 2.0 hdi ali ovako za moje potrebe sa cca 12000km godišnje neisplativo.Vidim i ja sad, jednom sam bio pristojan jer je bio led zimus na Ri-Zg pa sam bio na 100 po autoputu i bilo je oko 5, ali zahtjevni uvjeti eksploatacije nikako ne pogoduju malom motoru koliko god imao snage, jer realno ovaj ima dovoljno snage za sve uvjete ali......
Poanta je sto 2.0 u koleginom 308 trosi u svim režimima manje od 1.6, osim nizbrdo u šestoj na 90 km/h, osiguranje je isto, nabavna cijena je smiješno malo veća, samo što moraš inzistirati na 2.o seduction a ne exclusive, jer ni ovaj moj nije bio sluzbeno dostupan u ovoj kombinaciji pa sam ga dobio bez puno pregovaranja, za firmu porez ne znaci nista, tako da 2.0 rules definitivno, a kad jednom sjednes u novi dizel sa 150 konja vjeruj mi i kao privatnom korisniku ti sve razlike brzo postanu nebitne, ja sam imao 156 1.9 jtd 115 i nakon nje 2.4 jtd 150 i razliku nisam osjetio u nijednom financijskom aspektu, osim litre ulja vise na servisu.Sve zavisi za šta ti treba auto, dali za posao ili je to jedini auto u kući. Jednom godišnje na more ili skijanje gdje se zavrti nekih cca 1000km puta a 90% ostale vožnje spada pod gradsku definitivno netreba jači. Veća nabavna cijena, potrošnja, osiguranje, porez itd. a u biti tu razliku u snazi i kubikaži ne iskoristiš. Da mi je auto od firme i da služi za posao i da se tanka na karticu od firme :whistling: definitivno bi volio 2.0 hdi ali ovako za moje potrebe sa cca 12000km godišnje neisplativo.
Zaključak je donesen po razmišljanju mase ljudi u mom okruženju i u neobaveznim razgovorima gdje su auti vječita tema. Svi bi da ima zvuk V8 benzinca, bar 300ks, 0-100 5-6 sec, gume 19",da pokazuju svoje vozačko umjeće gdje stignu ali da to netko drugi plaća i održava-jer naravno kad novac nebi bio problem.Pa tako i ja. Privatno voze od 1.2 punto, 1.4 hdi 206, audi 1.9 tdi, vectru 1.8 itd...a ja C4 1.6hdi koji je moj trenutni maximum i prezadovoljan sam s njim. Dali bi volio imati Porsche cayenne, A8 , neki Bmw ili neki drugi auto premium klase? Naravno da bi ali....Kad novac ne bi bio problem većina bi vozila V6 biturbo ili V8?
Otkud taj zaključak u ime većine?
Imao sam razne aute prije ovoga i turbo benzince i turbo dizelaše, atmosferce raznih marki i veličina tako da mi nisu nepoznate vozne osobine istih ali nekako više nemam potrebe za jačim. Na autoputu ionako ne prelazim 150km/h a i to je 2-3 puta godišnje ne duže od 350km u jednom pravcu a 90% gradske vožnje nemogu nabrati ni 80km/h. Meni je recimo razlika od cca 15-20000kn u cijeni vozila velika i jednostavno neiskoristiva. Ionako je sve to neki kredit uz 20-30% učešća ili leasing...:hm:
Opet ponavljam, svako ima svoje razloge i potrebe tako da po tome i kupuje auto.
Kad novac nebi bio problem večina nas bi vozila neki V6 biturbo ili V8 pa tako i ja ali....
Nitko sretniji od mene da mogu uopče razmišljat o takvim vozilima. To bi značilo da sam totalno financijski neovisan i da su mi prihodi astronomski ili neki iznenadni (tipa euromillions jackpot :grinPa, neka ti je sa srećom da ti sljedeći auto bude V12!