evo dojmovi nakon prvih 1,000 km - VTI 120ks
1. 95% gradske vožnje, normalno razradjivanje sa mjenjanjem brzina na 2500 okretaja ili 2000 okretaja na hladan motor. (kao i sto sugerira BC)
2. Udobnost - na visokom nivou i bez zamjerke. prošli auto mi je bio P-307 i ne vidim skoro nikakvu razliku. oduvijek se govorilo da su citroeni udobniji, ali kao sto neki testovi govore, izgleda da je ovjes otvrdnut, ali i dalje daleko iznad ostalih. niko se nije bunio ni na zadnjoj klupi.
3. Vozne osobine - dobre. volan nije toliko izravan kao kod nekih drugih marki, ali vise nego dovoljan za veliku vecinu
4. Potrosnja - 9.3 lit/100 km grad, polu otvorena cesta (do trogira i nazad) 8.2 lit/100 km. manual kaze da potrosnja pada jos nakon 5,000 km. prosli auto sa 90KS mi je trosio 11 lit/100 km, tako da mi je ovo ok. ocekujem da se to kasnije stabilizira na 8.8 grad i ne vjerujem da moze manje. naredni mjesec me ocekuju 3 duza putovanja, pa cu postati i potrosnju na otvorenoj cesti
5. razna elektronika - usb, bluetooth,.... - sve ok
6. Kočnice - izvrsne. (gume su michelin energy saver 205-55-16)
7. Mjenjač - iskreno, nije na visini auta. isti kao i na p-307 iz 2001. šteta što nisu poradili na tome. precizan je, ali hodovi 1-2-3 su predugi i ima malo zapinjanja, posebno iz 3. u 2. i iz 1. u 2.
8. Ostalo- sve 5. nikavih lupkanja, cvrcaka, ostecenja, znakova habanja, trzanja brzinomjera...
jedina mana - plastika ispod volana je skalu dolje u kvaliteti usporedjujuci sa vrhom instrument ploce i oblogama vrata. ima dosta pukotina kroz koje se vide razni kabeli i nije bas cvrsta, ali nije to nista strasno
ajde pitajte sto vas zanima, ako sam sto propustio
1. 95% gradske vožnje, normalno razradjivanje sa mjenjanjem brzina na 2500 okretaja ili 2000 okretaja na hladan motor. (kao i sto sugerira BC)
2. Udobnost - na visokom nivou i bez zamjerke. prošli auto mi je bio P-307 i ne vidim skoro nikakvu razliku. oduvijek se govorilo da su citroeni udobniji, ali kao sto neki testovi govore, izgleda da je ovjes otvrdnut, ali i dalje daleko iznad ostalih. niko se nije bunio ni na zadnjoj klupi.
3. Vozne osobine - dobre. volan nije toliko izravan kao kod nekih drugih marki, ali vise nego dovoljan za veliku vecinu
4. Potrosnja - 9.3 lit/100 km grad, polu otvorena cesta (do trogira i nazad) 8.2 lit/100 km. manual kaze da potrosnja pada jos nakon 5,000 km. prosli auto sa 90KS mi je trosio 11 lit/100 km, tako da mi je ovo ok. ocekujem da se to kasnije stabilizira na 8.8 grad i ne vjerujem da moze manje. naredni mjesec me ocekuju 3 duza putovanja, pa cu postati i potrosnju na otvorenoj cesti
5. razna elektronika - usb, bluetooth,.... - sve ok
6. Kočnice - izvrsne. (gume su michelin energy saver 205-55-16)
7. Mjenjač - iskreno, nije na visini auta. isti kao i na p-307 iz 2001. šteta što nisu poradili na tome. precizan je, ali hodovi 1-2-3 su predugi i ima malo zapinjanja, posebno iz 3. u 2. i iz 1. u 2.
8. Ostalo- sve 5. nikavih lupkanja, cvrcaka, ostecenja, znakova habanja, trzanja brzinomjera...
jedina mana - plastika ispod volana je skalu dolje u kvaliteti usporedjujuci sa vrhom instrument ploce i oblogama vrata. ima dosta pukotina kroz koje se vide razni kabeli i nije bas cvrsta, ali nije to nista strasno
ajde pitajte sto vas zanima, ako sam sto propustio