C4 by NightSTALKER93

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Kako je krenulo da haha. Mada imam nešto novo u planu, ali treba sakupiti pare za to, a nisam siguran koliko mi je sad prioritet, mada bi volio. Vidjet ćemo.

Koliko bi uopće mogao dobiti sada za njega?
Kako ja vidim situaciju...
Plusevi:
-2014. nije downsizing, 2.0 HDi, pouzdan motor
-prosječna potrošnja 6,2L
-jeftino održavanje - ulje (5,5L), filteri ulja, kabine i zraka (to sam mijenjam), ostalo nema kaj puno, osim provjere razine tekućina
-klima nadopunjena 1-2 puta godišnje
-redovno servisiran (zupčasti kad sam kupio i nakon 5.god.)
-mehanički top
-dupli set felgi 17 i 18 (nove), novi setovi guma, po 1 sezona na svakom setu vožena za sad
-sad tu ima još par toga kaj obično novom valsniku rabljenog ne predstavlja ništa (novi zvučnici prednji i ta zvučna izolacija odrađena, Xenoni novi, metlice brisača itd.)

Minusevi:
-280tkm, potencijalno DPF pri kraju, jednom sam samo EOLYS novi zamijenio (ne znam jel ta vrećica mijenjana ili nadopunjena, ali odrađeno u ovlaštenom), vjv i toliko drži jer ga vozim 85% otvorene ceste
-imam par sitnica za srediti (npr. senzor mrtvog kuta moram zamijeniti, senzor na stražnjem sjedalu za pojas se javlja, francuz i elektronika...)
-limarija - okrhan na par strana, ništa značajno, ali opet generalno smanjuje vizualan dojam
-iznutra - najviše se vidi habanje volana bi rekao i sitno papučica, a novu glavu mjenjača sam stavio original prije god dvije, ona je top, ostalo kao novo, najćešće sam se ionako sam vozio, valjda 90% slučajeva
 

Cutac

Prèkaroš
-klima nadopunjena 1-2 puta godišnje
Kako je to plus, pobogu?
To ko da kažeš da je plus što ti ulje curi, ali ne tako brzo, pa ne moraš svaki mjesec nadolijevati.
Jebeni C4 i njihova klima od pekmeza, glavni razlog što mi je moj dopizdio...


limarija
Pogledaj si zadnji kraj, zaštita ko u kurve, meni je c4 sav truljav, treba limaru na dobro čišćenje i zaštitu.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Prvo sam mislio reći da 1 sam punio u 2 godine, ali kad se sjetim, zbilja sam 2 puta ove godine haha. Veli da
Hladnjak klime je svakako banana, veli moj klima-mali da im je loša pozicija, na udaru kamenčića predirektno naprijed, i razvale ga...mada koliko sam vidio po indikatoru, najgore je na spoju cijevi di je varen/spajan.
 

Cutac

Prèkaroš
Da nebi bilo da serem, ali imaš auto star 10 godina sa 300k km, njemu je najgore na hladnjaku, na isparivaču, na spojevima, na mjestima gdje su crijeva krimpana za cijevi, na ventilima, na kompresoru i tako... :D :D

U pravilu, kad riješiš jedan dio, ubrzo ide iduća najslabija karika.
 

Cutac

Prèkaroš
A ove ranije bi održavao na životu dulje?
Ovi raniji su rađeni i održavani pod drugom politikom.

Imam C4 prve generacije i C4 druge generacije. C4 prve generacije je mehanički daleko bolje i kvalitetnije izrađen. Drugi ima bolje materijale u interijeru, nešto je bolje sastavljen interijer, ali što se tiče mehanike, prvi je puno solidniji.
Vidi se na puno mjesta kako je na dvojci pala odluka na lošija rješenja koja su u stilu that'll do.

Kopče, izolacije, vijci, zaštita, debljina plastike, brtve, jednostavno se manje štedilo.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Kratki update. C4 gazi jako i dalje! Trenutno na 302tkm+. Osim redovne izmjene motornog ulja i filtera, šta reć, družimo se dalje :)

A trebao bi i novu temu otvoriti, kupio si vikend auto, igračku, hobi, nekej za šerafat i brigat o tom...neka želja otprije, ne specifičnog toga auta, ali sam na to naišao, pa eto, odlučio se na potez. Mislim da bi mogao biti zanimljiv, a i trebat ću oko nekih detalja info i pomoć u pronalasku dijelova. U pitanju je Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 '97
 

dinko1981

Well-known member
Kratki update. C4 gazi jako i dalje! Trenutno na 302tkm+. Osim redovne izmjene motornog ulja i filtera, šta reć, družimo se dalje :)

A trebao bi i novu temu otvoriti, kupio si vikend auto, igračku, hobi, nekej za šerafat i brigat o tom...neka želja otprije, ne specifičnog toga auta, ali sam na to naišao, pa eto, odlučio se na potez. Mislim da bi mogao biti zanimljiv, a i trebat ću oko nekih detalja info i pomoć u pronalasku dijelova. U pitanju je Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 '97
Svakako otvori temu
 

liberty

Well-known member
Kratki update. C4 gazi jako i dalje! Trenutno na 302tkm+. Osim redovne izmjene motornog ulja i filtera, šta reć, družimo se dalje :)

A trebao bi i novu temu otvoriti, kupio si vikend auto, igračku, hobi, nekej za šerafat i brigat o tom...neka želja otprije, ne specifičnog toga auta, ali sam na to naišao, pa eto, odlučio se na potez. Mislim da bi mogao biti zanimljiv, a i trebat ću oko nekih detalja info i pomoć u pronalasku dijelova. U pitanju je Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 '97
predivan vikend auto. Bravo!
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Eto, tema otvorena, pa ću pisati kak se što napravi, možda i listu što sve planiram, vidjet ću.
U Samoboru sam non stop :)

A što se tiče C4, zaboravih podijeliti apsurdno iskustvo sa prekidačem električne ručne kočnice. Apsurdno da se to uopće može 'potrošiti/slomiti', smatram da bi taj prekidač trebao trajati koliko i automobil, ali eto...Zamijenio prekidač prije koji mjesec

Naime, dogodilo se to da više nije išao u zamišljenom 'pravcu', već je bio razlohan, razmrdan, i nije ponekad hvatao kako je trebalo ili uopće nije radio ili najgora opcija, palio lampicu ručne kočnice i bacao 'Service', dajte popraviti vozilo i sl. A sve zato jer se unutra odlomio mali komadić ležišta plastike. Ne znam koliko će se vidjeti na slikama.
Zamjena toga je u biti vrlo jednostavna. Mali štift ili dva koji drže prekidač uglavljenim u njegovom mjestu, treba pritisnuti i izvaditi sve zajedno van, otkopčati priključak, nakon toga je prekidač slobodan i samo ga bacite u tri nemile. Nakon toga novi prekidač priključiti i vratit u ležište da legne, klikne i to je to, te ostatak plastika naravno. Veća mi je frka bila kako izvaditi sve plastike oko toga...gledao sam mali milijun videa, ali nigdje točno toga što sam tražio, a bio sam u strahu da ne polomim nešto usput. Zapravo samo treba nekako čvrsto pritisnuti i na silu iščupati tu posudicu za sitniš ili što je već...Nakon toga je lagani dio, demontaža ostatka.
Evo par slika, možda kome pomogne nekad.
20250805_163657.jpg20250805_164321.jpg20250805_163652.jpg

I da pitanje, vidio sam već po forumu, ona guma između šoferšajbe i motornog prostora mi pušta, ima lufta, ništa ju ne drži da je vodonepropusna. Najbolje zalijepiti? Sikaflex? Neki drugi prijedlog? Prije toga alkoholom i tjt?
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam lepio sa Sika 11FC+, lepak za oluke. Ocistis malo da ne bude baš blato. Kod mene na C4P nije bio problem samo spoj gore. Vec taj "levak" u sredini koji se spaja sa posudom iznad motora. To je neki francuz fantastično smislio, da se voda ne moze skupljati duz cele soferke, vec se sve grupiše u sredinu. Tu mi curilo ozbiljno, i to bas na stranu gde je BSM. Sipao vodu i stavljao taj lepak dok je sve bilo mokro, dok nije prestalo curiti
 
Na vrh