C 4 II 1.6 hdi

MR47

Member
A jbg,ja stvarno neznam,na jubito sam gledal,zvuči ko da je prenašpanan zuočasti,jednostavno ko mlinac za kavu,tak se čuje.Istina za ovo paljenje,na minusu puno ravnomjernije radi odmah nakon starta nego kad je plus 7 ili 8.
 

MR47

Member
Evo nešto novo,lupa mi nekaj tupo na zadnjem lijevom kotaču.Skidal sam amortizer dole,misleći da je ili on ili aluminijska šalica.Kad sam skinul amortizer dole,vidim da na šalici nema lufta.Zvao sam jednog mehaničara,veli da je to zbog hladnog vremena neki ventil u amortizeru.Do pred neki dan se manje osjetilo,sad sve jače.Ima neko sa sličnim ili istim problemom?
 

MR47

Member
Da li netko zna,da li se novi ležaj može uprešati ili se mora mijenjati zajedno s diskom?U pitanju je zadnji lijevi.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam, ali 99% posto sam siguran da se u kompletu mijenja. Tj. 99% posto sam siguran da ti nitko neće prodati disk bez ležaja(obratno možda i hoće, ali ne znam kako je izvedeno(makar, sve se da promijeniti)).
 

akiramar

Active member
Da li netko zna,da li se novi ležaj može uprešati ili se mora mijenjati zajedno s diskom?U pitanju je zadnji lijevi.
Ne budi lud... Kupi ležaj i disk zajedno (u jednom komadu), ako i uspiješ nekoga nagovoriti da ti prešom utisne ležaj, tko će ti jamčiti da je na točnoj dubini, da je ravnomjerno utisnuti, da neće vibrirati u vožnji... itd.

Za par sto kuna potpuno neisplativo.


Promjeni oba zadnja diska i ležejeve i disk plocice, pa si miran slijedećih nekoliko godina.
 

MR47

Member
Ni u ludilu ako ne moram,diskovi su ko novi,nema vibriranja ni ičega na diskovima, ne pada mi na pamet mijenjati nešto što je dobro, pa da sa 300 kn dođem na 1400. Najjeftinija je verzija SNR koji bi trebao biti prva ugradnja 660 kn i to je ležaj i disk.Jeftiniji je samo ležaj koji košta 300 kn.Èekam samo mehaničara za slobodni termin da i on to provjeri.Ja sam cimal na ručnoj dizalici i osjećam luft, tako da pretpostavljam da je ležaj,no neću prejudicirati dok stručna osoba ne vidi.
 
Posljednje uređivanje:

ivek

Member
Ne znam kako je napravljeno na C4 II, ali sam samo htio reći da nije nikakav problem promijeniti ležaj ako se može. Meni je čovjek promijenio na prvoj generaciji C4 sa ručnom dizalicom pročvršćenom na metalni okvir. Samo malo inovativnosti i koji stari primjerak ležaja koji je malo uži od ovoga što se vadi i stavlja. :palacgore:
 

MR47

Member
Evo da javim,bio kod majstora,ležaj skoro da i nema lufta,nego su otišli seleni,lijevi više nego desni,samo ja to od prljavštine nisam vidio.Znači to je sljedeće na rasporedu.
 

hhodzic

New member
Pozdrav svima,
Vlasnik sam Citroena C4 II 1,6 HDI, 2011 godina - 92 KS. Na satu je ca 110.000 km i prema informacijama koje sam dobio u servisu, zadnji servis (ovlasteni) je radjen u Francuskoj u februaru 2017 na 99.000 km. U zadnjih par dana imam problem pri jacem dodavanju gasa - crni dim ide iza mene k'o lokomotivu da vozim. Isprva sam imao problem sa zacepljenjem FAP filltera (izbaci onu poruku risk of particle filter clogging) i ja prema upustvu malo ga potjeram i nestane poruka. Prije mjesec dana sam nasu i aditiv u gorivo (liqui molly) za ciscenje FAP filtera i od tada cini mi se pusi auto. Sve ide, nemam nikakvih problema u voznji niti izbacuje gresku ali brate crno iza mene, stid me dati gas. Ima li iko neku ideju sta bi moglo da bude prije nego krenem po majstorima?
Hvala i lp,
 

gambler072

C5 enthusiast
Kada se ukine ekologija, auto obicno pusi nekih 400-500 km, dok ne izbaci naslage koje su se talozile u sistemu, tako je bilo kod druga na focusu 1.6 tdci (hdi motor), mozda je i kod tebe tako zbog aditiva.
 

hhodzic

New member
Vozio na dijagnostiku ali ne izbacuje nikakvu gresku. Kaze majstor vjerovatno si probio / otopio fap filtera sa aditivom sto mi se cini nevjerovatno da je to uopste moguce. Malo po forumu sto sam gledao, ima vise mogucih krivaca za crni dim: zacepljen zracni filter (sumnjam jer sam mali servis radio prije ca 3000 km), prljav egr ili zaprljan maf sensor. Da li neko zna da li mogu sam skinuti egr ili maf da ih ocistim ili je ovo posao za servis?
 

gambler072

C5 enthusiast
Kod kojeg si majstora isao? MAF bi trebao biti lako dostupan, pazi da ga ne ostetis kada budes cistio, erg ne znam koliko je zavucen na tom motoru, ako ga mozes dohvatiti i skinuti nije problem za ciscenje, pogledaj po googlu, postoje sprejevi za njegovo ciscenje
 

gambler072

C5 enthusiast
Kod Mirceta :) Njega sam ti htio i preporuciti, on i Eno su u Zenici najbolji za Francuze. MAF je jednostavno skinuti, odvrnes 2 selne sa crijeva zraka, iskopcas konektor i skines kutiju gdje je MAF. Za ERG zavisi od auta
 
Na vrh