Brzinomjer u vožnji pokazuje 0 kmh

Dalibor

Dado Tornado
povremeno servo prekida mojem c3 1,4 2002., nakon nekoliko kilometara vožnje kada brzinomjer pokazuje 0 km/h...

nakon svega sumnjam na nešto što se zove "multifuncion control module 2",
a koji se nalazi negdje na/u kutiji sa osiguračima i relejima ispod haube.
to je jedan dio BSM-a, odnosno nečega što upravlja sa svime osim sa radom motora (za motor je ECM računalo),
a drugi dio BSM nalazi se na kutiji s osiguračima u kabini i vidim da ga zovu BSI...

taj multifunction control modul 2 na el. shemama ima oznaku A11-II (i to je valjda taj BSM),
i zanima me šta je to :D
može li se zamjeniti njega, sa nekog drugog C3, ili taj modul kupiti novi...
da li to treba nakon zamjene prilagoditi laptopom na moj C3?
da li se taj modul mijenja zajedno sa cijelom kutijom sa osiguračima?!?!???

evo nekih slika o čemu pišem (gdje se taj modul i osigurači nalaze u motornom prostoru i kako to izgleda kada se izvadi):



 

Citru

New member
to nije BSI...to je BSM...tj kuciste osiguraca i releja

mozes ga slobodno zamijenit sa nekog drugog C3 za probu

ali po netu prije da te muci letva ili racunalo serva
 

Dalibor

Dado Tornado
računalo serva isto mogu zamjeniti sa nekog drugog c3?

taj BSM je dugo vremena imao potrgan poklopac,
pa je možda vlaga ušla jer je baš na takvom mjestu...

problemi nastaju kada brzinomjer pokaže nulu kroz nekoliko kilometar,
onda auto izgubi snagu (misli valjda da stoji na mjestu),
i onda nakon par minuta servo oteža ili potpuno olakša (ponekad kad tako pokaže nulu)...

gledao sam el. sheme i taj BSM čini mi se poveznica svih problema tj. ono zajedničko,
jer sam mjerio napone iz kompjutera serva, a preko OBD-a ostale karakteristike, zamjenio sam senzor koji mjeri kmh...
 

Dalibor

Dado Tornado
još uvijek mi brzinomjer ponekad pokazuje 0 kmh.
nisam zamjenio BSM, ali sam spojio dodatnu masu na masu instrument table.
sad displej reagira puno brže prilikom okreta ključa, i čuje se jači klik kod dodavanja kontakta.

trebam li prvom prilikom otići do peveca i kupiti aparat za gašenje požara???


 

Osinium

New member
Imam isti problem.
Primjer od jučer...automobil je stajao na suncu i kada sam ga upalio servo je bio ultra lagan, a kada sam počeo voziti brzina je 0 km/h, trenutna potrošnja 0, prosječna potrošnja raste (došla do 28l/100km). Nije pomoglo gašenje (2x). Nakon kraće vožnje je sve proradilo. Kao da se neki dio pregrijao pa kada ga je propuhalo opet je nadošao. :confused:
Nekada se zna dogoditi da usred vožnje prestane brojiti i nakon 1-2 min se vrati u normalu ...tu mi ova teorija o pregrijavanju pada u vodi ili bar postaje upitna.
Općenito neki bug vezan oko serva i brzine postoji jer se simptomi znaju pojavljivati nevezano jedan uz drugog (ne mjenjenje brzine, promjena tvrdoće serva)...i ovisi o vremenskim prilikama, pa pretpostavljam da mi auto ima reumu :grin: :grin: :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imaš puno računala, konektora i senzora po autu... nešto negdje šteka. Mene je najviše mučilo prodiranje vlage do glavne centrale ABSa...
 

Dalibor

Dado Tornado
zamjenio sam u međuvremenu BSM kutiju sa osiguračima/računalo i akumulator, te očistio mase, ali nije puno pomoglo. iako nakon zamjene aku. ovo se događa puno rijeđe.

ono što pomaže je procedura prilikom pokretanja auta da se ne uključuje niti jedan električni potrošač dok se ne krene (brzinomjer pokaže kmh), onda se može paliti ventilator i spuštati prozore i ostalo...

stanje akumulatora utječe na servo. tako da iako aku. pali auto, može utjecati na električni servo koji povremeno oteža, ne samo kod citroena.

trebalo bi pogledati što kaže diagbox dijagnostika, ne znam kada ću na to, jer treba viditi greške BSI kutije s osiguračima/računala i sve greške obrisati, da neka od zapamčenih grešaka ne bi radila blesiranje.
 

Osinium

New member
nemam ABS...jedan potencijalni kvar manje
Imao sam plan skinuti računalo serva i vidjeti jel negdje pušta vlagu/ima oksida...ali nikako
Konektore do njega sam pregledao i malo pročistio...nije pomoglo.
Danas ima malo zvukova i trzaja na servu (čitaj "naoblaka je bila tu u jutro i loša biometeorološka prognoza).
Pitanje!
Iza akumulatora je samo računalo za servo ili pokriva još toga???
 

Dalibor

Dado Tornado
bilo bi dobro da imamo ABS barem bi znali o čemu se radi.
a na našim autima tko zna.
nekako mi se čini da je stvar u nekom od računala (centralnom ili BSI - ispod volana).
to što rikava servo nakon što u vožnji pokaže 0 kmh po meni je da rač. serva zapamti grešku.

iza akumulatora je računalo serva.
na njega ide napajanje (rač. i el.motora serva), upravljanje za el.motor i senzor momenta volana, i komunikacija prema BSM-u kutiji s osiguračima/računalu (iznad lijeve gume).

javi rezultat ako ćeš nešto raditi na autu po ovom pitanju.
 

opaki

Member
0 na kilometar satu-povremeno

Ima neko iskustva s ovakvim kvarom,dakle povremeno bez nekog pravila auto ne pkazuje brzinu,stoji 0 na satu,i to tako zna bit par kilometara onda sam od sebe proradi.Grešku ecu ne bilježi ni kao privremenu ni stalnu.Nema smetnji u radu motora ili na servu volana.Ponekad ako ugasim i uplaim par puta auto,onda proradi.Gdje se nalazi taj senzor koji očitava brzinu i ako neko ima sliku istog,da probam samo kontakte očistit možda su samo korodirali.Kvar je sporadičan nema nekog pravila kad će se pojavit ovo je sad drugi put to mi se već jednom dogodilo ljetos,a trebao bi na neki dulji put sad za praznike.Svaka ideja dobrodošla.
 

Dalibor

Dado Tornado
ako imaš ABS tvoj C3 nebi trebao imati mjerenje brzine na tom mjestu,
nego se brzina mjeri preko ABS, mislim da na kotaču ili je greška u centrali ABS-a (poznat problem C3) navodno je vlaga zezne.

ako nemaš ABS, prema mojem sudu radi se o softverskom problemu nekog od računala.

da li auto izgubi snagu u vremenu kad pokazuje 0kmh (moraš davati više gasa)???
o kojem je C3 riječ, model i godina?
 

DS9

Active member
Reset ECU serva - triput kontakt bez paljenja u roku od 10 sekundi (ili manje).

Btw, suva istina.
stanje akumulatora utječe na servo. tako da iako aku. pali auto, može utjecati na električni servo koji povremeno oteža, ne samo kod citroena.
 

opaki

Member
nema ABS,1,1 motor i 2009g
probao danas zavuć se ispod auta la nisam mogao odspojit konektor,malo usko morat će sačekat da vidim negdje neki kanal,dizalicu
 

opaki

Member
senzor zamjenjen,usput i stazni remen jer je ispucao nije imao ni 1g od kad je stavljen.Senzor 200kn okruglo.proizvođač-dobavljač njemački autlog oznake as4344 i dolazi zajedno s pužnim prensom.posao 5 min,jedino što prilikom skidanja izletilo je vani 1dcl ulja iz mjenjača.senzor je smješten kod zgloba poluosovine na kućištu mjenjača,drži ga imbus vida.Pristupačan je odozdo iako malo zafrkava cjev od auspuha,a može se prić i odozgo kad se makne kutija filtra zraka.Na dijagnostici nije imao grešku senzora jer kad smo mjenjali je radio.Greške nisu zapisane.U modulu od bsi zapisane su greške pozicije od tablice i stop lampe z.l. kao i treće stop svjetlo.Jedna od grešaka je bila i neka atipična greška u bsi-u tako d ato nismo uspjeli dokučit al možda je vezano s ovim sijalicama šta su izgorile,a možda i s stanjem akumulatora kojeg nismo testirali,jbg. zaboraviš pa se sjetiš naknadno.za sad radi za vikend imam put od cca 2000km pa kad se vratim,znaćemo dali je do senzora.Kod kupnje bilo je više tih ponuđenih neki su fizički slični ali kad se zaglavi gore taj pužni prenos,onda landara osovina ima nekog lufta cca 1mm tako da je odluka pala na ovaj koji dolazi s već postavljenim pužnim prenosom.U starom pošto je valeo bio plastike su ajmo reć donekle prozirne i idi se ulje u kućištu što bi moglo bit uzrok p roblema al o tome više kad ga raskopam.Inače radi se o hall senzoru,moje sumnej idu u pravcu da je ta osovina koja ima puž,i koji se vadi van,izglodala osovinu koju vrti od senzora obzirom da je osovina puža metalna a ovaj dio četvrtaste osovine senzora plastika koaj ulazi u metalnu osoviu puža.No vidjet ćemo dali je stvar do tog senzora valjda će se u tih 2000km kvar pojavit ako je nešto drugo.:cool:
 
Na vrh