Boja rashladne tečnosti

visaluteju

Well-known member
Prije koju godinu kada sam kupio c4 sam naletao na ovo pitanje ali eto svaki put kada se zagledam začudim se pa moram pitati opet...

Da li je normalno da mi je boja rashladne tečnosti onako odvratno prljavo smeđa ?
(C4 2011, 1.6 hdi 68kw)
Čak mi se nekad kroz onu posudu učini i da je crna ali onda kad zavirim vid8m da je smeđa umjesto rozkasto crvena ili kakva već treba biti.
Sjećam se da je takva bila kad sam kupio auto i da sam odmah odradio veliki servis i prema specifikacijama je usuta nova tečnost i znam da je odmah poslije mjesec dana postala smeđa. Na forumu sam nasao da je kod vise ljudi sa c4 ista stvar u pitanju, pa moze li mi neko jos jedno potvrditi da je to "normalno" i da li neko zna zasto postane takva?
Gledam juce kod prijatelja u audiju rozi se kao svježe iscjedjen ali malo razrjedjeniji sok od visanja a kod mene ona kaljuga :)

Auto kao auto me sluzi ekstra od prvog dana, jos malo ce 200 000 na satu
 

sir.Oliver

Well-known member
normalno je , jer nisi odradio čišćenje ( ispiranje ) rashladnog sistema . ono čto ti pokvari boju je zapravo korozija .... normalno pre zamene rashladne tečnoti odradi čišćenje i neće biti tako brze promene boje .
 

szahtila

Well-known member
normalno je , jer nisi odradio čišćenje ( ispiranje ) rashladnog sistema . ono čto ti pokvari boju je zapravo korozija .... normalno pre zamene rashladne tečnoti odradi čišćenje i neće biti tako brze promene boje .
Kako i čime to izvest?
 

Memphis

Active member
Smeđa obično bude ako je loš antifriz unutra pa brzo propadne i počne nagrizat rashladni sistem, druga mogućnost je da miješa ulje i vodu.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Postoje sredstva za ispiranje, al može se i vodu provrtit u sistemu prije zamjene. Problem je što uvijek ostane malo stare rashladne u bloku, a to je dovoljno da zamuti novu
 

sir.Oliver

Well-known member
ja uvijek ispiram običnom vodom , mada postoje i sredstva namenjena čišćenjima ... killer cleaner i slična ..... ( ostavim otvoren otvor za ispuštanje ili skinuto crevo i pustim vodu crevom za zalivanje . lepo ispere i posudu i sistem .... )
 

Cutac

Prèkaroš
Trebalo bi uliti destiliranu vodu i pustiti da se otvori termostat i tako par puta.
Ili, ako je lako dostupan termostat, izvaditi ga i par "voda" pustiti kroz sistem.
 

gule

Active member
Tvornički je Psa antifriz za taj model t.zelen, čak vuče na plavo. Kasnije u eksploataciji posvijetli, postane skoro žut. Šifra je 9735K1, 9735K2, dođe spreman za upotrebu i ne mrzne do -40. Pogodan je za sve Citro/Pugi modele, osim neke Japance iz koprodukcije.
 

gule

Active member
Na koliko se menja antifriz? Na 2 godine?
Može, a može i dulje. U biti mijenja se kad se radi veliki servis(izmjena svog remenja, pumpe rash. tekućinei svih rolera i zatezača, te remenice alternatora.
Ne znam jel ima veze što je dizel, ali moj benzinac iz 2011. je došao sa narančastim antifrizom.
Nov auto? Mi smo isporučili nekoliko benzinaca i bio je zelen.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Prije 10 dana u ovl. servisu na DS5 2.0 BlueHDi odradio zamjenu zupčastog remena, vodene pumpe i antifriza. Stavili mi crvenkasti antifriz, a takav je bio i prije. Ali boja je bila i sad je čista, ništa smeđa ili hrđava...
 

gule

Active member
Prije 10 dana u ovl. servisu na DS5 2.0 BlueHDi odradio zamjenu zupčastog remena, vodene pumpe i antifriza. Stavili mi crvenkasti antifriz, a takav je bio i prije. Ali boja je bila i sad je čista, ništa smeđa ili hrđava...
Ne znam zašto se na tome štedi. Taj crveni nije namijenjen za ta auto, odnosno možda ima odgovarajuča svojstva, ali definitivno nije original Citroen(PSA). To nije bio ovlašteni servis? U ovlaštenom cijena 5-6 litara antifriza trebala bi biti 80-100 kn. Ponavljam šifra 9735K1 ili 9735K2.
Evo ovaj...https://images.app.goo.gl/VU7nRgFY7sKMgCTj8
 
Na vrh