BMW F11 520d

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bravo, nov auto. Uvoz?
Meni jedan od ljepših novijih karavana, nebi ga odbio :)
 

Hrvoje Marin

Active member
Bravo, nov auto. Uvoz?
Meni jedan od ljepših novijih karavana, nebi ga odbio :)
Uvoz iz Berghausena, DE. 2 godine jamstva.

osnovni ovjes, kad je spor, mekši od C5, ako je brži loša cesta zna biti naporna,

ima comfort i sport mode, na tipku.

a postoje i ovakvi

nije Activa

Vozio sam Camry sa Aisinom 8, tu je ZF, ima koju mušicu, ali u normalnoj vožnji, neprimjetan, iako ZG RI 8. stalno.
 
Posljednje uređivanje:

Hrvoje Marin

Active member
140kw, 400nm i u prvih 1000km prosjek je 5,8l, težak je oko 1690kg. 118gr je Co2 pa ti vidi.

što je bilo 3.0 prije 10 let, sad je 2.0.

piše na sve strane da je 1800kg težak, ali to je sa 75kg vozača i 90% spremnika, koji je 70 litara, doduše kuka 30kg mislim dodaje.

tako da je i u prometnoj krivo 1730kg.

usporedbe radi, C5 2.0HDi je 1520kg i ima 288mm i 240mm nazad, ovaj 330 naprijed i nazad. 17 minimum.

na tehničkom C5 2600, a ovaj 3600 kočnice prednje. i tako to. novi je x2, a u DE 3,5 godine mala razlika sa C5 i 508, koliko vrijedi 2 godine garancije dođe na isto.
Post je automatski spojen:

Pošto, skupa i PPMV?
23.500 tamo 17.000 ppmv, nešto manje od 200000 kn ukupno, novi je 500000 takav.
Post je automatski spojen:

140kw, 400nm i u prvih 1000km prosjek je 5,8l, težak je oko 1690kg. 118gr je Co2 pa ti vidi.

što je bilo 3.0 prije 10 let, sad je 2.0.

piše na sve strane da je 1800kg težak, ali to je sa 75kg vozača i 90% spremnika, koji je 70 litara, doduše kuka 30kg mislim dodaje.

tako da je i u prometnoj krivo 1730kg.

usporedbe radi, C5 2.0HDi je 1520kg i ima 288mm i 240mm nazad, ovaj 330 naprijed i nazad. 17 minimum.

na tehničkom C5 2600, a ovaj 3600 kočnice prednje. i tako to. novi je x2, a u DE 3,5 godine mala razlika sa C5 i 508, koliko vrijedi 2 godine garancije dođe na isto.
Post je automatski spojen:



23.500 tamo 17.000 ppmv, nešto manje od 200000 kn ukupno, novi je 500000 takav.

nema kotačić za visinu svjetla, kao ni C5, ima nazad zračni ovjes kao autobusi i vlakovi :) .

nisu BMW i Peugeot baš daleko jedan od drugog, mislim da ispod stola i poviše imaju suradnju poveliku.

kod ovog B47 je fora da ima FAP ali nema dodatne tekućine, ali zato garež skuplja EGR i usisna pa treba čišćenje ponekad.

ali kao i Peugeot NOx je 0. samo oni.
 
Posljednje uređivanje:

Hrvoje Marin

Active member
Upadam kao padobranac ali, postojao je nekakav opoziv za to ili spadaš u onih 1% kojima je EGR tako rano vrisnuo?
Rano, nikako, velim tako je napravljen da čađi, EGR ventil se mijenja, a i hladnjak s njime, jer tamo je još tanji prostor za prolaz i lakše se začepi.

pa onda tako, svakih 70,80 tkm. zadovoljstva premiuma.
 
Na vrh