Bijeli dim iz auspuha (coldstart)

exampLe

Member
Vozdra raja.

Sad sam odvukao auto majstoru.
Naime, kad ga tek upalim iz auspuha pusi bijeli dim jedno 15-20 sekundi dok se auto malo ne zagrije. Cim se zagrije nema vise dima.

U pitanju je C4 2005 1.6 HDI i majstor kaze da je to normalno kod tih motora, popravka je skupa a to ne skodi motoru i preporucuje mi da ne barcem nista.

Je li neko imao iskustva s tim?
 

Milosh

Test
Ja sam imao bijeli dim kad su riknuli injektori. Imao sam prvu generaciju tog motora u dva auta i sad imam drugu generaciju i mogu ti samo reći da to nije normalno.

Odakle si?
 

exampLe

Member
ako je dim bijele boje , radi se o vodi u cilindru/drima .... kako stojiš sa antifrizom , dosipaš li ga povremeno ? koliko često i koju količinu ?
Skoro sam uzeo automobil pa bas nisam ni upratio.

Uglavnom, dimi samo,15-20 sekundi kad je motor hladan sto mi iskreno i ne smeta, samo me kopka da li ce to otici na neki veci kvar.
 

Cutac

Prèkaroš
Miloš dobro kaže, to je najvjerojatnije dizel.
Zašto, pitanje je. Dizne koje puštaju, problem sa senzorom nečega pa je smjesa prebogata, preskočio zupčasti, bogata smjesa jer nešto nije u redu sa blow offom ili wastegateom (ali to bi senzori trebali prepoznati).

Igraj se, ja bih prvo dao dizne očistiti jer može pomoći u svim aspektima, nikako odmoći.
 

sir.Oliver

Well-known member
Ne može nabit kompresiju pa poplavi cilindar i onda to odjednom sagori i bude bijelo.
a što ako je dihtung glave , pa usisava i vodu ( antifriz ) .... pa dok je u cilindru više ili jednako antifriza i nafte bude bijeli dim iz auspuha ..... da je crni ili olovnoplavi , bilo bi to ulje ....
 

sir.Oliver

Well-known member
Onda bi u vožnji bilo problema sa rashladnim sustavom. Tj. imao bi bolje pokazatelje od bijelog dima na paljenju.
ne mora značiti . oštećenje ( rupa ) ne mora biti velika , tako da ne usisa odmah pola litra vode .....
 

Cutac

Prèkaroš
može biti samo jedan injektor koji se reparira za 150 KM
Ja sam četiri benzinska, sa računom, očistio za 400 kuna. I to u nekom novom Bosch stroju, sve po P.S.-u.
Mislim da su četiri dizelska injektora u tom servisu 600-tinjak kuna.

Zato kažem da se njih svakako očisti. Sigurno će poboljšati stanje, a nije skupo. Plus ako ih se vadi, treba sve potrošne dijelove zamijeniti, pa je grehota izvaditi ih (tipa za mjerenje kompresije) i ne očistiti ih odmah.
 

exampLe

Member
Kako god,motor treba generalku.Racunaj 600€
Samo da se javim radi ostalih koji budu imali slican problem i da kazem da je Profiler07 Profiler07 bio upravu.

Nakon obilazenja milion majstora, dijagnostika, pregleda i svega i svacega ustanovilo se da se moraju srediti dizne, ako koja ne radi logicno reparirati istu, promijeniti podloske dizni.

Ukratko, oko 600€ je trosak pa ako jos neko bude imao slican problem da zna sta ga ceka.
 
Na vrh