Berlingo by Sink.as

Ax boy

Active member
Sink.as
Pozdrav, nadam se da ćeš brzo otkloniti sve kvarove na berlingaću. Koji je motor unutra, 2.0hdi? Koja god i km? Lijepo ti izgleda Berlać. Čestitke, odličan izbor 🥳🥳🥳
Vidi pile, prave makine. Kakve Švabe, BMW i sl. gluposti.
2 Berlingaća i 1 C3, friška prinova.
P. S. : Na drugoj slici iza berlinga stane još ženin c2
 

Prilozi

Sink.as

New member
Sink.as
Pozdrav, nadam se da ćeš brzo otkloniti sve kvarove na berlingaću. Koji je motor unutra, 2.0hdi? Koja god i km? Lijepo ti izgleda Berlać. Čestitke, odličan izbor 🥳🥳🥳
Vidi pile, prave makine. Kakve Švabe, BMW i sl. gluposti.
2 Berlingaća i 1 C3, friška prinova.
P. S. : Na drugoj slici iza berlinga stane još ženin c2
Je 2.0hdi ima 330000km, 2003, uglavnom sam zadovoljan, ima par stvari za popravit ali nista strasno. Sta vi u kuci vozite po dva auta 😃😃
 

Ax boy

Active member
Ooo još barem toliko će ti berlingo napravit, ma moraa 😎👍👍👍. Jel kuplung mijenjan, injektori?
Ma tako nekako tj, ja c3, tata berlingo a ovaj zlatni trenutno žena dok je njen c2 na popravku. Taj zlatni je prvi tatin berlingo, trenutno 635,000tkm. Služi još i za odvoz starih stvari dok uređujemo kat. Šteta je u novom zasad bar. Do 300xxx.🤣🤣
 

Sink.as

New member
Kupio sam ga prije 3 mjeseca pa neznam za injektore al kumplug je idealan, vidi se da je mijenjan, na pregledu kod mestra je vidjeno da je auto odrzavano, dosta novih djelova po ovjesu, u ladici ispod sjedala sam nasa hrpu racuna i servisnu do 220000km. Najvise me brine turbina jer zvizdi, ali kad sam ga uzima sve mi je odgovaralo pa da s vremenom repariram turbo opet sam zadovoljan. Ovo mi je prvi citrac u zivotu i uzeo sam ga iskljucivo radi prakticnosti i posla, ali mi se svakim danom sve vise svidja, cak i zena kad je berlingo slobodan ide sa njim a passata ostavi🤣🤣. Sta je ovo na zlatnim, neki panorama krov ili...
 
Posljednje uređivanje:

Ax boy

Active member
Kupio sam ga prije 3 mjeseca pa neznam za injektore al kumplug je idealan, vidi se da je mijenjan, na pregledu kod mestra je vidjeno da je auto odrzavano, dosta novih djelova po ovjesu, u ladici ispod sjedala sam nasa hrpu racuna i servisnu do 220000km. Najvise me brine turbina jer zvizdi, ali kad sam ga uzima sve mi je odgovaralo pa da s vremenom repariram turbo opet sam zadovoljan. Ovo mi je prvi citrac u zivotu i uzeo sam ga iskljucivo radi prakticnosti i posla, ali mi se svakim danom sve vise svidja, cak i zena kad je berlingo slobodan ide sa njim a passata ostavi🤣🤣. Sta je ovo na zlatnim, neki panorama krov ili...
Ma bitno da se redovno održava i trebao bi preko 500,000tkm, pogotovo 2.0hdi. Kakav passat, uzmite c5 radije istog godišta, udobniji i ljepši, bolji opet Hdi nego Tdi. Zezam se naravno, no hard feelings 🤣🤣.
Zlatni ima Modutop, tzv. panorama krov. Tada, 2002 je koštao oko 6,000 kn, čini mi se,dodatni dio. Bili su i multispace bez krova tog.
Turbina cvili kažeš, moguće da je dala svoje tj polako kreće svom kraju. Koji može doć nakon ohoho još vremena. Nema pravila kad će otić. Svakako reparacija je dobra stvar ili ako imaš keša viška, i nova turbina još bolje.
Tek na 630,000 na zlatnom počela isto turbina zezat, pogotovo kad se doda gas.
Nevjerojatno ali originalna prva turbina je još na njemu. Motor od 2015 i 490,000 drugi, stavljen tada sa 115,000....
Jel radi elektronika još, npr. centralno, daljinsko?
 

Sink.as

New member
Klima i stakla rade, centralno zeza, nekad zakljuca i ostane zakljucan a nekad se odma odkljuca, onda otvorim vozaceva vrata i zatvorim i zakljuca se, to je brava na vozacevim vratima ali mi to nije bitno. Iinako ga rijeko kad kljucam, radije cu rjesavat ove bitnije stvari
 

Ax boy

Active member
Aha, na tatinom zlatnom tj bivšem klima već neko vrijeme, godine ne radi. Niko nije mogao otkriti gdje pušta, curi kiler.
Međutim s obzirom na godine i kilometražu to je nevažno sada. Znači zeza otključ, zaključi... Brava zapravo.? Kod nas kad se otključ i zaključ, ide kvrccccc zvuk Al radi.
 
Na vrh