Istina bez šljive nikako, bilo je tu raznoraznih problema sa strujom nisu radili okretaji,km sat i pokazivač goriva i uz malo googlanja iskopao sheme pa se uhvatio u koštac sa strujom naravno km sat više nije preko sajle pa mi je to zadalo največe probleme, trebalo je na karoseriji izrezati rupu za pumpu goriva, drugi rezervoar, naprijed s lijeve strane na šasiji trebalo je napravit novu rupu za konektor motorne instalacije da ne kažem da ova karoserija od ax-a sporta uopče nije bila predviđena da se ugrađuje neki drugi motor s monopointom i multipointom jer nema na muldi nosača za kučište ecu centrale nema nosača za shock šalter nema nosača za relej pumpe goriva nema nosača releja i osigurača u motornom prostoru,noviji stup upravljača ne paše iz prve treba izbušit nove rupe da bi to leglo kako treba u odnosu na armaturu, na šasiji nema čak pripreme ni nosača za noviju armaturu uglavnom dosta toga treba na neki način preradit. Èak ni raspored žica na monopointu nije isti kod novijeg modela u odnosu na stariji monopoint od 1.4 ali riješeno je sve i sve radi.Radile se i dve nočne smijene samo da se auto vrati u vozno stanje jer bez njega sam bio ko bez desne ruke

. Komentirajte i pitajte sve kaj vas zanima
