Sat sam ja imao na 309 i necete vjerovat na 406, to mi je nakak uvijek izazivalo tugu.
Za kilometre govorim jer sam kupio tiskano izdanje Auto Kluba, gdje se vidi da je unutrašnjost potpuno pohabana, iz mog iskustva s autima sto mojim sto mojih kolega, koje voze svasta i Citroene i Renaulte ja Škode tako pohabana unitrašnjost nije ni na autima koji imaju preko 200000 km.
Što Auto Klub opisuje kao jeftine ugrađene materijale, dok poznajem koleginu Xsaru Picasso iz 2003 auto ima 230 tk i spram ovoga je "salonski prmjerak"
Opet moguce je i da je vlasnik svaki put kad bi skocio po kruh usput obavio dostavu građevnog materijala, ugasio koji čik na sjedalima, i konstantno otvarao i zatvarao vrata kako bi potrgao obloge i kvaku

U svakom slucaju znam da je to dobar auto, ali obloge i materijali nisu bas tako jeftini u njima sigurno.