Auto se gasi u voznji

Myrnas

New member
Pozdrav, vozim c2 već dosta dugo cirka 5-6 god. Do sada nisam imao problema sve je radilo kako treba. Naime sada mi se desilo kada sam krenuo na put, auto se ugasilo u vožnji i pokušao sam ga upaliti par puta ali se upali pa brzo se ugasi. Super vergla sve je odlično samo neće da upali. I sjetim se trika sa starter sprejem i nasprejam i auto upali i vratim se kući sa puta i više se nije gasio. Danas sam ga odvukao majstoru auto sada ide normalno zamjeniti ću mu filter goriva jer sumnjam na to ali nema mi logike da kada sam ga upalio sa starter sprejem da od tada auto radi normalno jer ako je filter opet bi se gasio valjda. Jestel imali vi takvih iskustava.
 

Mrki5

Well-known member
Pozdrav, vozim c2 već dosta dugo cirka 5-6 god. Do sada nisam imao problema sve je radilo kako treba. Naime sada mi se desilo kada sam krenuo na put, auto se ugasilo u vožnji i pokušao sam ga upaliti par puta ali se upali pa brzo se ugasi. Super vergla sve je odlično samo neće da upali. I sjetim se trika sa starter sprejem i nasprejam i auto upali i vratim se kući sa puta i više se nije gasio. Danas sam ga odvukao majstoru auto sada ide normalno zamjeniti ću mu filter goriva jer sumnjam na to ali nema mi logike da kada sam ga upalio sa starter sprejem da od tada auto radi normalno jer ako je filter opet bi se gasio valjda. Jestel imali vi takvih iskustava.
Ako si ga tako upalio, mislim da je do regulatora pritiska na pumpi.
 

Myrnas

New member
A jel' moguće da sada taj regulator radi jer auto radi sve normalno pali i ide. Danas sam mu zamjenio filter goriva onako radi preventive.
 

DS9

Active member
Na mojoj c3ojci, 1.4 hdi, 2006. ubrizgavanje Siemens SiD 806, do skoro se dešavalo slično.

Sticajem okolnosti, pre toga su par meseci ranije promenjena komplet creva za gorivo, uz koja ide i ručna pumpica. Dakle nakon par meseci se desilo da je auto posle normalne vožnje parkiran, i oko pola sata akon toga nije hteo da upali. Rešeno je tako što se gorivo dovelo ručnom pumpicom.

Taj događaj je bio pre oko godinu ipo, i nakon toga do pre mesec dana nije bilo sličnih problema.

Međutim, pre mesec dana se desilo gotovo isto triput za nedelju dana, pa je auto završio kod majstora. Prilikom pumpanja ručnom pumpicom primećeni su mehurići. Majstor je skinuo filter vazduha kako bi proverio creva i i njihove konektore - i prilikom provere nije nađeno ništa bitno, odnosno sve je delovalo ok. Odlučili smo da promenimo filter dizela (koji je bio dve godine star, i prešao jedva 20,000 km, dakle formalno nije bio za zamenu, inače firme Ufi). Stavili smo Filtron varijantu, i nadrukali gorivo. Auto je upalio, ali se nakon oko minut rada ugasio. Videli smo da opet ima mehurića prilikom pumpanja goriva.

Nadrukali smo gorivo opet - i od tada je bilo više desetina paljenja, i dva puta do mora (nekih oko 2500 km ukupno) međutim problema više nema, bar za sada.

Cela stvar je delovala da od negde vuče vazduh, što nije redak slučaj ukoliko su stara creva za gorivo i pumpica čija je guma problematična - međutim ovo se dešavalo sa skoro izmenjenim kompletom.

Da li će se opet desiti ne znam, a nisam siguran da li se eventualno radi i o kombinaciji sa problematičnim nekim od senzora.

Mislim, ono što čovek može sam da uradi kada problem liči na nedostatak goriva je da proba nadrukati gorivo pumpicom.

Srećno
 
Posljednje uređivanje:

Myrnas

New member
Na mojoj c3ojci, 1.4 hdi, 2006. ubrizgavanje Siemens SiD 806, do skoro se dešavalo slično.

Sticajem okolnosti, pre toga su par meseci ranije promenjena komplet creva za gorivo, uz koja ide i ručna pumpica. Dakle nakon par meseci se desilo da je auto posle normalne vožnje parkiran, i oko pola sata akon toga nije hteo da upali. Rešeno je tako što se gorivo dovelo ručnom pumpicom.

Taj događaj je bio pre oko godinu ipo, i nakon toga do pre mesec dana nije bilo sličnih problema.

Međutim, pre mesec dana se desilo gotovo isto triput za nedelju dana, pa je auto završio kod majstora. Prilikom pumpanja ručnom pumpicom primećeni su mehurići. Majstor je skinuo filter vazduha kako bi proverio creva i i njihove konektore - i prilikom provere nije nađeno ništa bitno, odnosno sve je delovalo ok. Odlučili smo da promenimo filter dizela (koji je bio dve godine star, i prešao jedva 20,000 km, dakle formalno nije bio za zamenu, inače firme Ufi). Stavili smo Filtron varijantu, i nadrukali gorivo. Auto je upalio, ali se nakon oko minut rada ugasio. Videli smo da opet ima mehurića prilikom pumpanja goriva.

Nadrukali smo gorivo opet - i od tada je bilo više desetina paljenja, i dva puta do mora (nekih oko 2500 km ukupno) međutim problema više nema, bar za sada.

Cela stvar je delovala da od negde vuče vazduh, što nije redak slučaj ukoliko su stara creva za gorivo i pumpica čija je guma problematična - međutim ovo se dešavalo sa skoro izmenjenim kompletom.

Da li će se opet desiti ne znam, a nisam siguran da li se eventualno radi i o kombinaciji sa problematičnim nekim od senzora.

Mislim, ono što čovek može sam da uradi kada problem liči na nedostatak goriva je da proba nadrukati gorivo pumpicom.

Srećno
Isto se i meni desilo, kada auto nije htio da upali ja sam pumpao gorivo sa tom pumpicom i vidio sam mjehurice. Majstor je sve pregledao isto kao kod tebe i sve je uredu, zamjenio sam filter goriva majstor kaže da je bio uzasano prljav pun mulja i prljavštine. Auto sada normalno ide ali ja za svaki slučaj nosim Starter sprej u autu nek se nađe jer mi je pomogao kada je auto stalo valjda je povukao gorivo onda.
Također uradio sam i dijagnostiku i izbacilo je grešku sa protokomjerom vazduha pa mi je rekao ako se opet desi da ugasim taj senzor i da probam upaliti a ako ne uspijem onda na sprej da upalim i da mu ga odvucem da ga rastavi na sitne komadiće dok se ne nađe kvar. Sretno nam bilo hehe
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Protokomer se proba očistiti, ili se zameni. Sa skinutim napajanjem protokomera auto ce ici na neke prosečne vrednosti. Ako ni tada nece da upali, ili da ide kako treba. Nesto drugo je u pitanju.
 
Na vrh