Auto godine?

Doomsday

U prolazu...
A tek sluzbeni i rent a car, to je bih uzeo nema toga.
Nema ni tu pravila... Jedan te isti tip i model auta, nakon 3-4-5 godina u RAc, neki primjerak se vozi ka da je novi, a neki je ajme majko, ka da će se svaki čas raspast...

Ja osobno sam uzeo Zafiru A nakon skoro 7 godina u RAC, vozio je još skoro 5 godina bez greške, samo set kumpluga mjenjao, i za ne povjerovat, iako obično ne uzimaju auta starija od 7 godina, Welt Auto je uzeo pod račun zbog stanja i održavanja...

Tako da, ka i kod bilo kojeg polovnjaka, srića je jedino šta ti triba... To je kako je uvik bilo... Ono šta mene osobno ljuti je da sve češće i kod kupnje novog trebaš više sriće nego pameti, a to ne bi trebalo bit tako...

Valjda...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Cutac, uuu to su inače jako pametni ljudi uopće auto prati po zimi, čemu!??
Hvala:)

Radi soli.

Uuu pa nisu loše te alteje
Isti problemi kao Golf, brave i limarija.

Tako da, ka i kod bilo kojeg polovnjaka, srića je jedino šta ti triba...
Istina.

Ali opet, hrabro je uzeti auto koji je 7 godina bio u RAC-u. Pogotovo jer većina koje sam vozio su trebali imati redovni davnih dana :D
A i dalje bi ih se vozilo, što bi Englezi(ili Ameri?) rekli, "like you stole it" :)
 

Profiler07

Well-known member
Danas gledam slike sto je postavila auto kuca Pavic od naredne sedmice pocinju i test voznje jer ce imati na raspolaganju i cijena je prihvatljiva od 44600km mislim da krece ali brateeeeee ruzan je da ruzniji ne moze biti,unutra je fin stvarno bar po slikama sad ne znam kakav je kvalitet materijala ali sa vana je isto Cactus na steroidima :) , Cactusov amidza ili otac ili neki svaler od mame....fuuuuuj!bar meni :)
 

track

Active member
Vidio ga danas u salonu, iznenadio me velicinom. Ocekivao sam nesto puno glomaznije pojavom. Gladam C3 Aircross is C5 Aircross jedan do drugoga...sa 20m udaljenosti bi ih bilo jako tesko razlikovati. :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Kao što i limuzine danas više ne označavaju (samo) velike aute za prijevoz putnika s odvojenim vozačkim prostorom, tako je i naziv SUV izgubio svoje izvorno značenje (4WD sport utility vehicle) pa je to danas svaki normalni povišeni auto kojeg nitko uračunljiv neće koristiti za camel trophy i dakar. Proći će tamo gdje su normalno prolazili 2CV-i i slični.
A povišeni položaj će olakšati ulazak i preglednost, dok će koji centimetar više od tla spriječiti oštećenje ne baš jeftinih dijelova podvozja kod penjanja na "rinzole", ne znam kako se bolje kolokvijalno može nazvati nepraktičan izraz "rubni kamen".
Ukratko - auto ko i svaki drugi, samo malo viši. Nikakav terenski auto. Pa na teren i tako nema smisla ići s gumama kakve se stavljaju na te suviće.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
To su Samo Uzdignuta Vozila, nista vise... Lada niva je isad zanjih zmaj :) a i Seronja je U Vozilu obicno, al stas, to je trendi, mi to ne kuzimo
 

Profiler07

Well-known member
Amaaa kome prave ovo???ionako su tanki sa modelima da ne mogu gori biti,dostigli su rang Fiata!c6 prekinuli,c5 prekinuli pa kako ocekuju da ih narod prati i uzima???vidi peugeota novi 3008 beton,5008 beton,508 beton
 

track

Active member
Katastrofa, ovi auto nema apsolutno nista specificno, ja ne vidim sta se dobije za te novce jer C3 i C3 Aircross mi izgledaju odlicno a novi C4 Cactus mi je patnja velika. Ovaj C5 Aircross...ne vidim sta se dobije za te novce pored vec nabrojanih modela. Stvarno crni dani za Citroen su pred nama.
 
Na vrh