Atestiranje većih promjena

bogec AX

New member
Re: atestiranje

Hvala, ma auto je tek na početku i između ostalog samo mi je 17 godina pa mislim da izgleda okej za nekog početnika poput mene. :)

a kaj veliš da za izvana ne treba, mislim zbog mjenjanja dimenzija i to :)
 

Dujo

New member
Re: atestiranje

Svako atestiranje je "isto"..Znaci mjere se na novo sve promjene na autu..Od sirine,visine,duljine,razmaka kotaca pa da ne nabrajam dalje..Motor ako mijenjas moras imati "racun" da si ga kupio..Znaci dali od otpada ili kupoprodajni sa knjzicom vozila gdje je vidljivo da je taj motor bio u tom vozilu..Sve skupa kosta kao i za atest "plina" jer uvijek je ista procedura atesta i mjerenja za takve radnje..Cijena je oko 900kn.Uvijek nesto mijenjaju pa od 1100 do 870kn.su u dva puta bile cjene za auta koja sam ja atestirao na plin..Ono sto mene buni kada sve to "izmjere" i provjere na teh.pregledu moras opet platiti i proci redovni tehnicki kao da uopce "atest" nije mjerodavan za to... :confused:
 

deda

New member
Re: atestiranje

Meni je kompić rekao koji je nedavno atestirao auto,znači auto,ne plin u autu da ga je došlo 1 200 kn,e sad kaj je toćno neznam,nazovi i pitaj pa ćeš biti siguran.
 

AX-ja

èudo jedno
Re: atestiranje

pa sta ne bi bilo bolje da si uzeo auto s 2 vrata??
kad si se vec toliko trudio oko plastike..
 

Ciki vts

New member
Re: atestiranje

Isuse moj boze!!!!!! :surprised:

Od danas sam prosvjetljen, majke mi. Pa bogec, sta si isao plasticariti ovako po autu? Nemoj se ljutiti ali ne shvacam sto ti se zbrikalo u glavi.... :wtf:

Uglavnom, ako mislis na ovaj auto ugraditi neki motor i atestirati, nema boga da to napravis cim vide kako auto izgleda izvana, ALI ako zanemarimo to onda ide ovako info:

Atest ti inace kosta oko 1400kn sa svim papirima i obrascima.
Treba ti jako puno dokumentacije za to, ukljucujuci i slike svih radova koji su radeni na autu i elaborat.
Naravno, ako mislis atestirati motor koji se nikad nije ugradivao u tvoja kola, onda ti je bolje da ovo gurenes u savu i kupis auto sa jacim motorom jer atest (i studije kako se auto ponasa s tim motorom) u tom slucaju kosta puno vise.


Sretno.

PS. divim ti se!
 

bogec AX

New member
Re: atestiranje

pa sta ne bi bilo bolje da si uzeo auto s 2 vrata??
kad si se vec toliko trudio oko plastike..
imao sam ja dva ax jednog bijelog sa dvoja vrata i ovaj sa 4 ugl bijelog nisam mogao spasiti jer je sav struljavio.. pa smo poceli na 4 vratnom ja i moj brat, za 15 i 17 godina dost dobro izgleda :grin:

Isuse moj boze!!!!!! :surprised:

Od danas sam prosvjetljen, majke mi. Pa bogec, sta si isao plasticariti ovako po autu? Nemoj se ljutiti ali ne shvacam sto ti se zbrikalo u glavi.... :wtf:

Uglavnom, ako mislis na ovaj auto ugraditi neki motor i atestirati, nema boga da to napravis cim vide kako auto izgleda izvana, ALI ako zanemarimo to onda ide ovako info:

Atest ti inace kosta oko 1400kn sa svim papirima i obrascima.
Treba ti jako puno dokumentacije za to, ukljucujuci i slike svih radova koji su radeni na autu i elaborat.
Naravno, ako mislis atestirati motor koji se nikad nije ugradivao u tvoja kola, onda ti je bolje da ovo gurenes u savu i kupis auto sa jacim motorom jer atest (i studije kako se auto ponasa s tim motorom) u tom slucaju kosta puno vise.


Sretno.

PS. divim ti se!


Hvala

trebao bih ici motor od nekih 130 ks, a koliko bi me doslo sa kad bih kupio taj motor koji se nikad nije ugrađivao u moj auto.... otprilike

sta radis ax-a za cestu ili :confused:

trebao bi biti za cestu, samo da uspijem atestirat ga... :)
 
Na vrh