Aftermarket player .

diegos

Well-known member
Da, njega bi trebao moći upaliti i da ga spojis samo na akumulator. Ne znam koji je radio, neki imaju od iza na samom radiju osigurac pa provijeri i to
 

Milosh

Test
Jbg, baš peh, nadam se da ćeš uspjeti ostvariti garanct.

To se inače u međunarodnoj (i kineskoj) korespondenciji zove DoA (Dead on Arrival).
 

2mario2

Well-known member
Možeš dobit drugi player. Ovaj ako je preko oceana ti 99% ostaje i daš ga popravit za siću, prodaš ga i eto ti drugog skoro đabe
 

imation

New member
Otvarao je autoekektricar da vidi da li je neka sitnica i kako rece popravak bi kostao kao i sam player , mozda cak i vise . Uglavnom ne isplati se popravljati .

U narednim danima bice kupljen novi player .
 

imation

New member
Danas sam ugradio novi player . Funkcionise bez problema . Sema u prilogu (za zvucnike) je uredna .



Što se tiče C3 :

1. Narandzasta - NEMA NAPONA (NISAM UTVRDIO ZA ŠTA JE)
2. Zeleno-zuta - MINUS
3. Zelena deblja - STALNI PLUS
4. Zelena tanja - NEMA NAPONA (NISAM UTVRDIO ZA ŠTA JE)
5. Crvena tanja - NEMA NAPONA (NISAM UTVRDIO ZA ŠTA JE)
6. Svijetlo smedja - DIGITALNI SAT (DISPLAY IZNAD PLAYERA)
7. Smedja - IMA 12V (NISAM UTVRDIO ZA ŠTA JE)
8. Crvena deblja - PLUS SA BRAVE




Sto se tece player-a tu mi je jedino visak plava zica (antena power) , ostalo je povezano u funkcionise normalno . Ne primijetim da nesto fali, vjerovatno su preostale 4 zice (1 , 4 , 5 , 7) za komande na volanu ili su imale funkcije za nesto na originalnom player-u .

Ako neko sa sigurnoscu utvrdi koja im je funkcija neka pise ...
 

niko33

Member
Jucer sam zamijenil origigi radio s dva din kinezom i sad imam"manje" probleme. Koristil sam adapter s ebay-a(citroen prikljucak u iso) i od upaljaca povukel + za paljenje na kontakt.
Auto je stajal cca desetak dana i prilikom paljenja je isel u ecenomy mode i automatski mi gasi stalnih+12 na conectoru,i vjerojatno bi origigi trebalo radio brisat lexiom jer se novi gasi kad upalim zmigavac???
Od kud povuci stalnih+12v da ne ovise o bsi-u(kod brave??)
Ili kakva druga ideja?
 

Milosh

Test
Nešto si ti tu zeznuo sa strujom, čini mi se.

Stalnih +12V bi već trebao imati na samom korektoru od original radija, kao i 12V na kontakt. I oem radio koristi tih stalnih i na kontakt +12V, trebao bi.

Prvo ispitaj multimetrom oem konektor od radija, gledaj da li imaš ta dva napona na njemu, a onda ispitaj taj adapter koji koristiš, možda on nije dobar.

Na utičnici od upaljača bi trebao imati osigurač od 20A, a taj kinez ne može toliko struje povući, ako je ispravan. Pogledaj koliki ti je osigurač postavljen za utičnicu.
 

niko33

Member
Stalnih 12v imam, kontakt 12 nema na konektoru-njega sam od upaljaca izvukel. Danas sam naokolo po forumima nacitaval da masa problema sa zamjenom origigi radia.
Za probu sam mu spojil 12v sa upaljaca i nema problema nikakvih osim kaj ne pamti postavke.
Zato bi uzel stalnih 12 od negdje...
Di je najblize radiu da mogu ukrast sitnicu?
 

Milosh

Test
Stalnih 12v imam, kontakt 12 nema na konektoru-njega sam od upaljaca izvukel. Danas sam naokolo po forumima nacitaval da masa problema sa zamjenom origigi radia.
Za probu sam mu spojil 12v sa upaljaca i nema problema nikakvih osim kaj ne pamti postavke.
Zato bi uzel stalnih 12 od negdje...
Di je najblize radiu da mogu ukrast sitnicu?
Èek, upravo si rekao da stalnih 12V imaš?

Ne pamti ti stanice i podešavanja jer nema stalnih +12V.

Spoji ti njega za početak na stolu na stalnih 12V i na "kontakt" 12V (preko običnog prekidača), da vidiš ponaša li se ispravno.

99% da nemaš dovoljno dobar adapter za spajanje na auto instalaciju. Pogledaj adaptere napravljene isključivo za tvoj auto na http://www.connects2.com/
dovod na kontakt bravu
Tako je. Možda ima još negdje, ali to je sigurno.
 

niko33

Member
Milosh-pogodak iz prve!!
Danas sam uzel malo vise vremena i provjeril sve.
12v na origigi konektoru je stalnih i to je ok.
Greska je bila u kontakt 12 koje sam povukel sa upaljaca(ali od zaruljice upaljaca i blesiralo se)
Spojil sam bas na upaljac i sad je sve 5!!
Hvala svima
 
Na vrh