308 1.4vti - ne pali

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bratski je auto, pa neće valjda škoditi pitati tu... znači kaže sestrična auto ne pali od jutros. Mislio sam prvo da je baterija, ali vergla super.

Pitanje, dali se na C4II (ili ovom autu, svejedno) sa VTi motorom čuje pumpa goriva kada se da kontakt?

Kod mene na Citraću C3 se čuje, primjeti se. A čini mi se da ne čujem nikakvo zujanje u 308ici. To spominjem sa mišlju da je možda pumpa goriva crkla, pa zato ne pali.
Nešto je ona spominjala, da je meho reko da pumpa stalno radi. Neznam dali i to ima ulogu, niti šta točno znači... moguće da je došlo do pokvarenog telefona.

Greške ne izbacuje na displej, moram spojiti obd. Nitko ju ne želi primiti do sljedećeg tjedna pa se moram ja zezat :D
 

dinko1981

Well-known member
Ja bi prvo pokusao sa drugim kljucem (ako ima 2kom) to je najjednostavnije za eliminirat gresku koda pa onda dalje...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nebi li javljalo neki problem da je ključ u pitanju?
Ali javit ću da i to probaju...

Probao sam skinuti pumpu, al ona plastična matica se neda
 

Dalibor

Dado Tornado
imam na kompu tvorničke greške za taj model, novu i staru 308. provjerit ću ima li koja u vezi paljenja. javim sutra ujutro.

ps
inače, na mojem c3 1,4 pumpu nikad ne čujem, nakon kontakta na sekundu čuje se elektro ubrizgavanje(?!)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To je onaj zvuk od sprijeda, ispod haube... ovaj od pumpe je malo dublji zvuk. Uglavnom zapelo se na prstenu. Novi je cca 40ak kuna tako da će se ovaj rezati.
No to prepuštam drugima :D
Do ključa nije ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
za paljenje ima dvije različite greške.
i to samo varijanta sa 95 KS, koja je valjda išla do '11.?!
prva poznata greška je osigurač od 20 A na poz. F8 unutar kutije s osiguračima/relejima u motornom prostoru. treba staviti osigurač 25 A :D
druga poznata je često s upaljenom lampicom motora i spremljenom greškom od P0300 do P0304, ili nekom od P1336 do P1340. pojavi se zbog napukle svjećice uslijed pretezanja. steže se na 20-26 Nm. znači otprilike kao čep na karteru :D
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Daj pogledaj prvo sta ti fali da ne rastavljas bezveze, uzmi start sprej i nek neko vergla, da eliminiras/potvrdis nedostatak goriva. Ako radi na sprej nema goriva, onda ispitaj relej pumpe i pumpu. Ako ne upali, skini kabal sa svjecice, spoji testnu lampu na minus pol i drzi je ispred kabla. Iskra mora bit jaka i skakat oko cm ispred kabla. Pazi se struje. Ako nema iskre, provjeri signal sa senzora bregaste/radilice. Ako ima signal ostaje ti jedino da provjeris fazu motora i kompresiju. I jos nesto, nakon sto probas na sprej upalit, ako ne upalu pogledaj na nekom senzoru imas li 5v referntni napon i kad das kontakt cjeck engine lampica mora svijetlit. Ako ne svijetli racunalo nema komunikaciju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hvala svima, riješeno je. Zamjenjen je uložak pumpe na kraju i auto ponovno pali.
Pošto tu ima par žičica umočenih u benzin, a iznad toga je dječje sjedalo, prepustio sam posao montaže :D

Ukupni trošak kvara je 270 uložak + 40 prsten.

Nego, upali auto, a malo dalje prolazi moja draga i (neupućena u problem) pita jel to to, to šta lupa?
-nije draga, to je takav motor :D
 

sino

Member
Negdje oko 1200kn s time da su ruke bile gratis. Prijatelj mi radio besplatno. Uzeo sam Febi set i unutra su bili originalni dijelovi + brtva poklopca, semering radilice i još nekakve sitnice.
 

Cutac

Prèkaroš
Hmm, baš sam se nadao da ćeš reći cijenu ruku.
Koliko je komplicirano? Jel vadio motor ili je samo skidao veliki nosač?
 

topolino

Member
motor se ne skida samo nosač,set u intercarsu košta oko 600kn sa popustom.posla ima par sati,a ako ssu se raspale vodilice lanca treba skinut karter i očistiti sito uljne pumpe,za thp motor je set nešto preko soma kuna.
 

Cutac

Prèkaroš
iako po litri obujma razvija snage koliko i ferrari, ipak ne treba vadit motor kao tamo
:D:D

Super :)
Znači jedan dan posla, kod mehaničara cca. 600-800 kuna? Cca. 800 kuna Conti set lanac, španer, vodilice, 800 kuna ruke, znači 2000 kuna bi bila zamjena.
 

Dalibor

Dado Tornado
vjerojatno se radi o jednorednom lancu koji je preslab za predviđenu namjenu, zbog čega prebrzo prozvekeče, ali zamjena nije preskupa.
dijelovi bi bili 3x skuplji da se radi o dvorednom lancu iz boljeg čelika, ali onda bi tiho radio do 250.000 km
 
Na vrh