1.5 blue hdi bregasta

Ruske

Active member
dan danas ne znam, nisam vise vezan s tom bijedom od proizovdaca...
radije gledajte druge marke koji imaju normalnije i kvalitetnije motore
 

Hrc1234

Member
Ja u svog berlinga sipam jednom godišnje 10 litara ad blue, 2. sistem još radi sada je na kilometraži kada bi trebao riknuti drugi put, za nove nisam čuo da imaju ad blue problem.

Moj ad blu riknuo na 55k km,od tada nisam imao problema,jedino pazim da je uvijek pun rezervar,i kupujem po 5 litara cim predem 6000 km,ne tociti na pumpama iz pistolja.sad prodaju i aditiv uz njega neki,sad sam na 145k
 

liberty

Well-known member
dajte mi savjet oko tog Adbluea
znači:
- spremnik je bolje da je pun nego poluprazan?
- zašto je bolje ne točiti na pumpama, mislio sam da je iz pištolja svježiji/noviji?
- da li pod obavezno stavljati aditiv u Adblue?
 

Mirage

Well-known member
Ja svoj ad blue punim iz kanistara zato što je taj jeftiniji kupim gdje ja želim. Aditive nisam sipao nikada sad sam na 155 k, prije su mi sipali redovno na servisu sad im više ne dam pošto je kod njih ad blue duplo skuplji sipam jednom godišnje nije mi se nikada upalila lampica da ga moram nasuti.
 

Ruske

Active member
sta god radio, ne puni ispod 10l inace desi se da ne registrira, pa moras na resetiranje i tih 5min dode lijepo 50 60 80 eura, kako gdje...savjet: cekaj da pocne odbrojavati 2400km i onda tankaj do cepa. aditiv mozes, nece skoditi, pa i da ga stavljas svako punjenje, neces propast. a navodno kao pomaze protiv kristalizacije. koliko je istina, ne znam, nisam rastavljao tankove i injektore od onih koji su koristili, jer su poceli koristiti ga nakon sta smo im savjetovali, pa kako ce dalje bit ne znam...
 

Hrc1234

Member
sta god radio, ne puni ispod 10l inace desi se da ne registrira, pa moras na resetiranje i tih 5min dode lijepo 50 60 80 eura, kako gdje...savjet: cekaj da pocne odbrojavati 2400km i onda tankaj do cepa. aditiv mozes, nece skoditi, pa i da ga stavljas svako punjenje, neces propast. a navodno kao pomaze protiv kristalizacije. koliko je istina, ne znam, nisam rastavljao tankove i injektore od onih koji su koristili, jer su poceli koristiti ga nakon sta smo im savjetovali, pa kako ce dalje bit ne znam...
Je da to je nekaj novo,prije par mj su mi poceli nuditi na tank ide bocica mala 3 eura kosta
Ja se ne usudim cekati odbrojavanje,jer tako sam naj...zadnji put,kad su zamjenili tank u jamstvu,vise trosi na 6 000 sigurno uzme 5 litra,ja si namjestim na odbrojavanje,onaj trip computer desna rucica na nulu pa tako pratim ...
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ja natočim (iz kante) po cca. 5L svakih 4-5 mjeseci, s aditivom protiv kristalizacije. Znači da se uvijek vozim s 5-15L ureje u spremniku i nakon njegove zamjene prije 4 god. još nije (ponovno) crk’o!

To dolijevanje u kraćim intervalima prakticiram radi sprječavanja nastanka vakuuma u spremniku. Postoji onaj neki odušak na (revidiranom) plavom čepu, ali najbolje je kad ga 2-3 puta godišnje odvrnem! 😎

PS: šteta što ne postoji neki mjerač u tom spremniku (osim one poruke na displayu da mogu prijeći “više od 5000 km”).
Ne sjećam se vidi li se barem u Diagboxu točna razina ureje u spremniku…
 

Ruske

Active member
na tank ide bocica mala 3 eura kosta
ide na tank, al nikako 3 eura. prije 15-20. moooooooozda 3 eura neka fus marka kojeg ne bi stavio ni u radni stroj
ugl, zasto bi najebao ako sipas cim pocne odbrojavati? pa imas 2400km vremena, neces to u 2h napraviti...
sta god radio, nemoj sipati manje od 10l, jer kad ti ne registrira (jaaako cesto) onda ti ne gine 100eur u ovlastenom
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Za opoziv AdBlue spremnika?
Obično crkne senzor pritiska, pa onda pumpa, a sve je integrirano sa spremnikom…

Meni su to uradili u ovl. Citroen servisu (za cca. 900€), iako je vozilo DS5. Auto bilo starije od 5 god. i prešlo više od 150tkm (tad još nije bilo ovo produljeno i djelomično jamstvo)…
 

Ruske

Active member
crkne i sam injektor, tj ostane otvoren pa prelijeva...vidi se jasno dal je unutrasnjost cijevi auspuha bijela, dal ima naslage
i ne vidim zasto ne bi citroen, peugeot radili DS-ove
prešlo više od 150tkm (tad još nije bilo ovo produljeno i djelomično jamstvo)…
znaci ipak su sad produzili na 150tkm? nacuo sam da ce mozda bit netom prije nego sam dao otkaz
 

Hrc1234

Member
ide na tank, al nikako 3 eura. prije 15-20. moooooooozda 3 eura neka fus marka kojeg ne bi stavio ni u radni stroj
ugl, zasto bi najebao ako sipas cim pocne odbrojavati? pa imas 2400km vremena, neces to u 2h napraviti...
sta god radio, nemoj sipati manje od 10l, jer kad ti ne registrira (jaaako cesto) onda ti ne gine 100eur u ovlastenom

U tokicu prodaju 3,25
Doslo mi za lanac i bregastu.
Sa adblue jos neman problema
Kazu meni, da ako se cuje na hladno kad ga ujutro upalis, zveckanje kao dvije zlice ,desetak sekundi,onda da dodem,ako odes, a ne cuje se, kampanju ti poniste i nemas ponovo pravo...javi kako si prosao
 

drago_st

Well-known member
Donator foruma
Ma ja sam im poslao mail da ne mogu doci, jer nije fer da skoro misec dana budem bez auta, pogotovo u ovo doba kad ga jedino i vozim, realno ostatak godine lezi. Zato sam ga i uzea
 

Hrc1234

Member
Ma ja sam im poslao mail da ne mogu doci, jer nije fer da skoro misec dana budem bez auta, pogotovo u ovo doba kad ga jedino i vozim, realno ostatak godine lezi. Zato sam ga i uzea
Odi samo na dijagnozu,obave ti u dogovorenom terminu
 

Ruske

Active member
Kazu meni, da ako se cuje na hladno kad ga ujutro upalis, zveckanje kao dvije zlice ,desetak sekundi,onda da dodem,ako odes, a ne cuje se, kampanju ti poniste i nemas ponovo pravo
pa postoji jednostavno rjesenje za to: ako se cuje, odneses im ga na kraju radnog vremena, ostavis kljuc na prijemu i das zadatak covjeku da ga ujutro upali, nakon sta provede cijelu noc ugasen naravno. ako im ne vjerujes, onda dodes lijepo u 7 i pol netko te odbaci i pred tobom neka ga upale pa neka cuju...barem sam tako ja radio kad je trebalo nesto cut na hladno...
 
Na vrh