Škripi kvačilo

visaluteju

Well-known member
Kada stisnem papučicu kvačila škripne - cijukne i prilikom stiskanja i otpuštanja, na ovo sam više puta naletao na forumu i pisalo se ali nikako da iskopam (ako admin nadje izvinjavam se - može premještaj).

Ne mogu da dokučim da li se čuje na spoji papučice i one poluge ili je negdje dublje ? Šta da podmažem, počelo me baš nervirati...

pričam o ovoj polugici na spoju sa pedalom gdje je ova bijela plastika
https://static.silux.si/media/cache/gl/glavni-cilindar-kvacila-6284-600-715-citroen-c4-ii-09-5ec757d6185f0b7a89e200882b6bdc1c.jpeg
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Meni se ovo manifestira samo u toplijim danima i eventualno nakon duže vožnje, valjda usred koje se sve ugrije. Radi normalno, možda je placebo efekt, ali imam dojam kao da je tvrđe kvačilo u tom slučaju. Pretpostavljam neka tvornička/dizajnerska greška (ne nužno greška, ali iritantna pojava ajmo to tako nazvati), obzirom da je ovo dosta često, koliko sam shvatio i proučio.
Valjda se neki element raširi i nastaje luft i onda se čuje zvuk škripanja.
 

Cit ZG

New member
Tak je meni na cactusu bilo, zvuk je dolazio ispod haube a ne u kabini. Sto znaci da popravak nije samo podmazivanje sa wd-40 nego je trebao bit nesto gore, vjerojatno promjena glavnog cilindra kvacila.
Isto se culo samo nakon 10ak minuta voznje kad bi se auto tj taj dio zagrijao. Valjda se od topline taj dio prosiri i pocne strugat sa nekom sajlom.
Nisam isao kod mehanicara al sam siguran da je popravak skup ko vrag jer sam citao na stranim forumima da on ukljucuje zamjenu cijelog tog seta kvacila pod haubom.
Definitivno najiritantnija stvar na cijelom autu, uz jos 10 stvari kaj je trebalo popravit pa sam ga odlucio prodat
 

visaluteju

Well-known member
I kod mene se cuje kad je toplije, na hladnom i kiši ne.

Mislim da nije do seta kvačila jer se meni čulo i sa starim kvačilom a od prosle godine sam mjenjao komplet set i opet se počelo čuti kako su vrućine krenule

Ne znam moze li se ovako slično i kod nas rijesiti

 

Machi89bg

Member
ja sam imao slican problem, ali meni je bio cilindar papucice kvacila, poslije zamjene (60-70e), svi problemi su nestali, nema skripanja a i da je nekada kvacilo mekse ili tvrdje poslije duze voznje...
Majstor mi je govorio obicno kada tako krenu neke promjene da se osjete ili cuje u predjelu kvacila ili same pedale kvacila - promjeniti glicerin pa pratiti, ili ako nije zao para promjeniti i tecnost (glicerin) i cilindar papicice kvacila, jer ako ona propadne onda auto vec mora da se slepa, a samo slepanje je dosta skuplje nego sama popravka...
 
Na vrh