Čudan zvuk na 2000 o/min

yoko

New member
Poštovanje društvo.
Dakle, Saxo 1.1i 2003.g, oko 90.000km.
Kod pokretanja u prvoj na oko 2000 o/min čuje se neki čudan zvuk (poput škripanja ili slično) u području oko prednjeg lijevog kotača (približno), te auto na 2000-2150 polagano "zacukava". Kad se zagrije ne čuju se više ti zvukovi (nakon cca 5-10 min vožnje). Također u tih prvih 5-10 minuta kad se daje gas sve je ok, no kad se pusti papučica gasa da si auto sam smanjuje brzinu i okretaje čuje se taj isti zvuk i kod smanjivanja okretaja opet na tih 2000 o/min lagano cupka. Nije to tako cupkanje baš da se auto trese, ali se osjeti. No, više me interesira taj metalni zvuk.
To mi se počelo događati nakon što sam promijenio auspuh prije par mjeseci. Također se ponekad čuje i neki zvuk poput oduška (zvuk poput ispuštanja zraka, pogotovo kod paljenja).
Help i hvala na odgovorima.
 

yoko

New member
Misliš da bi bilo do toga? Da se baš kod tih okretaja zaguši ili što? Po zvuku motora se ništa ne mijenja.. Jel' postoji mogučnost da bi koja od svječica bila možda, al' opet na lergasu sve radi normalno, samo taj zvuk tih prvih 5-10min me zbunjuje, a kad se motor zagrije više se ne čuje. Da napomenem da se to dosta glasno čuje, svaki put kad motor cukne je naročito glasan škripavi zvuk, čini mi se iz područja kvačila (promjenjeno potisna ploča, lamela i tanjurasta opruga prije 6mj)... :hm:
Nisam rekao da i u vožnji, zvuk se čuje kod otpuštanja gasa nije bitno da li mijenjam brzinu ili ne, čim smanjim okretaje (otpustim papuču gasa bez da stisnem kvačilo, pustim da auto sam uspori u brzini) čuje se taj "cnk, cnk" zvuk..

PS. Recimo da se auto ponaša kod otpuštanja gasa kao da sam stisnuo i kuplung, pa onda opet kad dam gas kao da sam ga opet stisnuo ali puno nježnije..jel' možda ipak problem u kuplungu?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Spomenuo sam te nosače, jer se meni slično s auspuhom dešavalo... na određenim okretajima bi ''nešto'' treslo dok se ne zagrije, od toga sam umislio i da motor drugačije radi tada. I kod otpuštanja gasa bi više zatreslo.
No sa promjenom nosača i stezanjem ostalog je sve prestalo.
Za dublje ulazit nisam stručan...

No čini mi se da bi se u pravo radionici to moralo brzo detektirati.
 

yoko

New member
Evo da javim kvar, koji je u pravilu skroz banalan..
Naime, stavio sam zupčasti remen koji je malo bio previše plastičan pa je proklizavao po španeru. Malo sapuna po njemu i nema više problema :)
 

brezC4

New member
Naime, stavio sam zupčasti remen koji je malo bio previše plastičan pa je proklizavao po španeru. Malo sapuna po njemu i nema više problema
pretpostavljam da se radi o tip feleru, odnosno da nije zupčasti nego kanalni remen. da ti zupčasti to radi, ne bi se smiješio nego bi se držao za glavu :)
 

yoko

New member
Eto da pošaljem update...
Danas sam rasturio s kolegom serviserom to sve skupa jer mi je auto počeo trošit gorivo, a i počeo je zacukavat - motor se počeo mučiti..raspao se ležaj na pumpi vode i raspao se ležaj na španeru zupčastog. Da ne povjeruješ, a mijenjao sam to malo manje od 1g?!
Naravno, reklamirao sam to sve skupa i dobio besplatno (bilo pod 1g garancije) Contijev remen, INA španer i švapsku pumpu, sve to poslagao unutra pa ćemo vidjet.. :shock:
 
Na vrh