• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Kupujem c4

gemmy

New member
kupujem c4 u sto boljem stanju
od opreme mi je bitno samo da ima automatsku klimu i parking senzore

nalazim se u rijeci
 

gemmy

New member
iskreno gledam da je u sto boljem stanju. 2010 nadalje
cijenom do 60tkn s rijesenim papirima i servisom odradenim

fokusirao sam se na primarno benzince jer radim cca 10tkm prigradske voznje duzine 15-20 min bez semafora, ali i 1.6hdi igra ako je ocuvan i ispod 150tkm

koliko citam 1.6 benzinci bas i nisu najbolji pa gledam sve solucije
 

Ax boy

Well-known member
Sretno Gemmy,ali bez obzira na kilometražu koju radiš, benzinca nemoj nikako, dobronamjeran savjet. Osim ako ti 8,9-9l/100 km te vožnje koju radiš nije bed,onda ok. Nađi dobar HDI i furaš se bezbrižan ( naglašavam dobar i u ispravnomm stanju!! ) ;). Međutim valjda ćeš prije nać dizel nego benzin,ne znam. Godišnje ti je razlika jedna plaća prosječna u cijeni goriva benzin/dizel. Ne forsiram ništa,samo sam realan. Ako ti se svidi benga baš eeee onda po tome vidi ali realno ;)
Nakon 200 000tkm benzinci ti nisu isto kao i hdi,nebo i zemlja u istrošenosti. Vidi sam,anyway good luck,peace :) ;).
 

Cutac

Prèkaroš
Rabljeni dizeli su veci rizik nego benzinci. Dvomaseni, turbo, dizne, dpf, egr,...
Na atmo Prinčevima imas kao najvjerojatnije set lanca, neku tesko dostupnu brtvu, solenoida razvoda moze biti ako nije odrzavan,...
Kod rabljenog je bitno da uzmes propisno koristen primjerak, manje bitno za dizel, benzin, automatik, rucni...

A ako planira voziti samo gradom, jos gore je da uzme dizela jer ce začepiti dpf brzo(a rabljeni auti nemaju cist dpf), a zamjena je skupa, prisilna regen neucinkovita i stetna za motor...

Za 6000 eura ce najvjerojatnije dobiti rental dizel ili benzinac, oba sa puno km, benzinca koji ima 150 tisuca, a vozen je na ineo ecs po gradu uz upitno stanje...

Moj savjet je da ne gleda motore, mjenjace nego nadje par auta od privatnih prodavaca i pregleda.
 

gemmy

New member
hvala na savjetima

da. radi dpf/egr/dizne/dvomaseni me malo strah dizela
ali i prosli auto mi je bio auris 1.4d pa sam naviknut vozit dizela, pa prelazak na nes jos tromije bi bilo meh

prije kupnje bi sigurno isao provjerit stanje tih stvari u ovlasteni servis, ako se moze to provjerit preventivno. i iako ne vozim po gradu stani kreni, nego 15-20 min voznje iznad 60kmh, jednom tjedno bi trebao napravit duzu relaciju da se napravi prisilna regeneracija?

jel netko ovdje na forumu mjenjao egr/dpf/dizne pa da se znaju cijene i koliko cesto se to desava. na raznim forumima se svi boje toga, ali nisam vidio puno ljudi da im se to desilo

i jos jedno pitanje

dali svi modeli imaju hill hold ili hill help? ili je to dodatna oprema?
 

Cutac

Prèkaroš
jednom tjedno bi trebao napravit duzu relaciju da se napravi prisilna regeneracija?
Prisilna regeneracija ti je kad auto "na silu" pokušava skuriti čestice u DPF-u pa radi na jako bogatoj smjesi. Dizel ispire ulje sa cilindara, temperatura ispuha je jako visoka, a nema vjetra koji može hladiti išta, uglavnom je poželjno da do prisilne regeneracije niti ne dođe. Tome pomaže otvorena cesta i autocesta, tj. redovna "prirodno" visoka temperatura u ispuhu, tj. više opterećenje motora. Motoru ništa neće biti ako ga ti voziš 160 sat vremena, a DPF-u(i općenito ispuhu, bio benzinac ili dizel) će dobro doći. Problem je kad se ta temperatura postiže na leru.
Da kupuješ novi auto, boli te ona stvar, ali kupuješ rabljeni i ne znaš kako je auto vožen. Ako je u 3 godine nabrao 150 tisuća kilometara, bolje nego da je nabrao 30 tisuća, ali opet, treba pregledati auto da znaš na čemu si.

A za dijelove...
Prije će otići injektori na HDi-ju nego neka od solenoida razvoda na Princu, prije će otići brtva glave na Princu nego na HDi-ju i tako...

Za 6000€ možeš kupiti ragu u bilo kojoj kombinaciji motorizacije, prijenosa, kilometraže, ...

dali svi modeli imaju hill hold
Mislim da imaju.
 

gemmy

New member
thanks cutac!

vidim da ima za 6k eura posta primjeraka, nije mi problem ic jos gore s novcima (budget je 8k max) ako je u super stanju. najvise bi volio kad bi nasao nekog ispod 80k od prvog vlasnika ali to je lutrija.

racunam da cu morat radit barem veliki servis, jer vecinom ljudi ih prodaju prije toga, ili ih prodaju s obavljenim servisom, ali nema racuna i nacina provjere istog

EDIT:
htio bi poslat par poruka ovim sta prodaju na forumu c4 ali nemam mogucnosti slat im poruke.
 

Cutac

Prèkaroš
racunam da cu morat radit barem veliki servis
Trebao bi napraviti veliki(ako nema dokaza da je rađen), sve tekućine, lako moguće da će te dočekati barem jedan set guma, još kakva sitnica, možda kočnice, skupi se toga. Ostavi si 1000€ sa strane od budžeta za svaki slučaj.

Sad sam pogledao oglasnik za cijenu od 5800 do 7000. Slaba ponuda. Ili ima hrpu kilometara, ili nema opreme.
Recimo, ovo ti je ex furgon, znaš po blijedoj crvenoj, retrovizorima i kvakama u gloss crnoj, plus što ima BT, a nema zadnja stakla na struju. Isto kao što ex RAC ima navi i ratkape...

https://www.index.hr/oglasi/citroen-c4-1-6-hdi-2011-godina-82-kw-6-brzina-registriran-03-2020/oid/1778101
Ovaj izgleda zanimljivo, ali mene osobno odbijaju prljavo sjedalo, jeftine aftermarket(ili su to možda original sa nekog starog citra?) felge i to što je dosta nešto kopano po njemu.

Ovaj bi vrijedilo pogledati.
https://www.index.hr/oglasi/citroen-c4-1-6-hdi/oid/1706138
Nema puno km, ima ružne ratkape i malo pogužvano suvozačko sjedalo, ali čini se uredan.

Zadnji, ovaj, je vožen na budžetu i to bih izbjegao.
https://www.index.hr/oglasi/citroen-c4-c4-1-4-vti-seduction/oid/1865887
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije ''prejeftin''?
Jesi li ti spominjao, ti motori su tek od 2012. nešto poboljšani bili?
 

Cutac

Prèkaroš
Nije ''prejeftin''?
To ne znam procijeniti.

ti motori su tek od 2012. nešto poboljšani bili?
2009. su dobili novi razvod, 2010. je nešto mijenjano oko karika(to sam na nekom forumu našao), 2010. je bila revizija solenoida bregastih, varijatora faze i PCV-a.
Uglavnom, od 2011. ne bi trebali imati "tipične" probleme koje su prije imali. Druga generacija C4 sa VTI motorima(ne i THP) ima probleme potrošnje ulja(makar, zavisi od primjerka, koje ulje se koristi i kako je vožen) i brtvi(poklopac ventila, kućište filtra ulja, glava(ali nisam ih puno sreo s tim problemom)). Vodilica španera lanca se voli izlizati pa lanac ronda, ali zavisi od serije motora. Znam da su mijenjali proizvođače razvoda pa su sa jednim imali problema, ali ne sjećam se o kojima je riječ.
Najveći problem tog motora je propisani 5W-30 INEO ECS :D
 

gemmy

New member
ovaj iz rijeke je prodan
vecina oglasa je od AK koje izbjegavam, a hrpa oglasa je prodano samo sta ljudi ne micu oglase.
 
Na vrh