Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Citroën oglasnik > Kupoprodaja rabljenih Citroëna > Potražnja
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 21.8.2019. , 07:34   #1
Lampičar
 
Član od: 20.08.2019.
Zadnja aktivnost: 30.8.2019. 21:42
Lokacija: Rijeka
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno c4

kupujem c4 u sto boljem stanju
od opreme mi je bitno samo da ima automatsku klimu i parking senzore

nalazim se u rijeci
gemmy je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 21.8.2019. , 11:09   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:49
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.704
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Motor?
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.8.2019. , 12:03   #3
Lampičar
 
Član od: 20.08.2019.
Zadnja aktivnost: 30.8.2019. 21:42
Lokacija: Rijeka
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

iskreno gledam da je u sto boljem stanju. 2010 nadalje
cijenom do 60tkn s rijesenim papirima i servisom odradenim

fokusirao sam se na primarno benzince jer radim cca 10tkm prigradske voznje duzine 15-20 min bez semafora, ali i 1.6hdi igra ako je ocuvan i ispod 150tkm

koliko citam 1.6 benzinci bas i nisu najbolji pa gledam sve solucije
gemmy je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.8.2019. , 12:38   #4
Stariji član
 
Član od: 01.05.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 19:28
Lokacija: Zagreb
Postovi: 539
Zahvala: 0
Zahvaljeno 19 puta u 17 postova
Originalno

Sretno Gemmy,ali bez obzira na kilometražu koju radiš, benzinca nemoj nikako, dobronamjeran savjet. Osim ako ti 8,9-9l/100 km te vožnje koju radiš nije bed,onda ok. Nađi dobar HDI i furaš se bezbrižan ( naglašavam dobar i u ispravnomm stanju!! ) . Međutim valjda ćeš prije nać dizel nego benzin,ne znam. Godišnje ti je razlika jedna plaća prosječna u cijeni goriva benzin/dizel. Ne forsiram ništa,samo sam realan. Ako ti se svidi benga baš eeee onda po tome vidi ali realno
Nakon 200 000tkm benzinci ti nisu isto kao i hdi,nebo i zemlja u istrošenosti. Vidi sam,anyway good luck,peace .
Ax boy je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.8.2019. , 14:24   #5
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.297
Zahvala: 477
Zahvaljeno 288 puta u 257 postova
Garaža
Originalno

Rabljeni dizeli su veci rizik nego benzinci. Dvomaseni, turbo, dizne, dpf, egr,...
Na atmo Prinčevima imas kao najvjerojatnije set lanca, neku tesko dostupnu brtvu, solenoida razvoda moze biti ako nije odrzavan,...
Kod rabljenog je bitno da uzmes propisno koristen primjerak, manje bitno za dizel, benzin, automatik, rucni...

A ako planira voziti samo gradom, jos gore je da uzme dizela jer ce začepiti dpf brzo(a rabljeni auti nemaju cist dpf), a zamjena je skupa, prisilna regen neucinkovita i stetna za motor...

Za 6000 eura ce najvjerojatnije dobiti rental dizel ili benzinac, oba sa puno km, benzinca koji ima 150 tisuca, a vozen je na ineo ecs po gradu uz upitno stanje...

Moj savjet je da ne gleda motore, mjenjace nego nadje par auta od privatnih prodavaca i pregleda.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.8.2019. , 17:57   #6
Lampičar
 
Član od: 20.08.2019.
Zadnja aktivnost: 30.8.2019. 21:42
Lokacija: Rijeka
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

hvala na savjetima

da. radi dpf/egr/dizne/dvomaseni me malo strah dizela
ali i prosli auto mi je bio auris 1.4d pa sam naviknut vozit dizela, pa prelazak na nes jos tromije bi bilo meh

prije kupnje bi sigurno isao provjerit stanje tih stvari u ovlasteni servis, ako se moze to provjerit preventivno. i iako ne vozim po gradu stani kreni, nego 15-20 min voznje iznad 60kmh, jednom tjedno bi trebao napravit duzu relaciju da se napravi prisilna regeneracija?

jel netko ovdje na forumu mjenjao egr/dpf/dizne pa da se znaju cijene i koliko cesto se to desava. na raznim forumima se svi boje toga, ali nisam vidio puno ljudi da im se to desilo

i jos jedno pitanje

dali svi modeli imaju hill hold ili hill help? ili je to dodatna oprema?
gemmy je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.8.2019. , 19:09   #7
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.297
Zahvala: 477
Zahvaljeno 288 puta u 257 postova
Garaža
Originalno

Citat:
gemmy: Pregled postova
jednom tjedno bi trebao napravit duzu relaciju da se napravi prisilna regeneracija?
Prisilna regeneracija ti je kad auto "na silu" pokušava skuriti čestice u DPF-u pa radi na jako bogatoj smjesi. Dizel ispire ulje sa cilindara, temperatura ispuha je jako visoka, a nema vjetra koji može hladiti išta, uglavnom je poželjno da do prisilne regeneracije niti ne dođe. Tome pomaže otvorena cesta i autocesta, tj. redovna "prirodno" visoka temperatura u ispuhu, tj. više opterećenje motora. Motoru ništa neće biti ako ga ti voziš 160 sat vremena, a DPF-u(i općenito ispuhu, bio benzinac ili dizel) će dobro doći. Problem je kad se ta temperatura postiže na leru.
Da kupuješ novi auto, boli te ona stvar, ali kupuješ rabljeni i ne znaš kako je auto vožen. Ako je u 3 godine nabrao 150 tisuća kilometara, bolje nego da je nabrao 30 tisuća, ali opet, treba pregledati auto da znaš na čemu si.

A za dijelove...
Prije će otići injektori na HDi-ju nego neka od solenoida razvoda na Princu, prije će otići brtva glave na Princu nego na HDi-ju i tako...

Za 6000€ možeš kupiti ragu u bilo kojoj kombinaciji motorizacije, prijenosa, kilometraže, ...

Citat:
gemmy: Pregled postova
dali svi modeli imaju hill hold
Mislim da imaju.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.8.2019. , 22:29   #8
Lampičar
 
Član od: 20.08.2019.
Zadnja aktivnost: 30.8.2019. 21:42
Lokacija: Rijeka
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

thanks cutac!

vidim da ima za 6k eura posta primjeraka, nije mi problem ic jos gore s novcima (budget je 8k max) ako je u super stanju. najvise bi volio kad bi nasao nekog ispod 80k od prvog vlasnika ali to je lutrija.

racunam da cu morat radit barem veliki servis, jer vecinom ljudi ih prodaju prije toga, ili ih prodaju s obavljenim servisom, ali nema racuna i nacina provjere istog

EDIT:
htio bi poslat par poruka ovim sta prodaju na forumu c4 ali nemam mogucnosti slat im poruke.
gemmy je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.8.2019. , 10:00   #9
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:49
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.704
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Moraš skupiti 10 postova za slanje poruka
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.8.2019. , 11:32   #10
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.297
Zahvala: 477
Zahvaljeno 288 puta u 257 postova
Garaža
Originalno

Citat:
gemmy: Pregled postova
racunam da cu morat radit barem veliki servis
Trebao bi napraviti veliki(ako nema dokaza da je rađen), sve tekućine, lako moguće da će te dočekati barem jedan set guma, još kakva sitnica, možda kočnice, skupi se toga. Ostavi si 1000€ sa strane od budžeta za svaki slučaj.

Sad sam pogledao oglasnik za cijenu od 5800 do 7000. Slaba ponuda. Ili ima hrpu kilometara, ili nema opreme.
Recimo, ovo ti je ex furgon, znaš po blijedoj crvenoj, retrovizorima i kvakama u gloss crnoj, plus što ima BT, a nema zadnja stakla na struju. Isto kao što ex RAC ima navi i ratkape...

https://www.index.hr/oglasi/citroen-...20/oid/1778101
Ovaj izgleda zanimljivo, ali mene osobno odbijaju prljavo sjedalo, jeftine aftermarket(ili su to možda original sa nekog starog citra?) felge i to što je dosta nešto kopano po njemu.

Ovaj bi vrijedilo pogledati.
https://www.index.hr/oglasi/citroen-...di/oid/1706138
Nema puno km, ima ružne ratkape i malo pogužvano suvozačko sjedalo, ali čini se uredan.

Zadnji, ovaj, je vožen na budžetu i to bih izbjegao.
https://www.index.hr/oglasi/citroen-...on/oid/1865887
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.8.2019. , 12:34   #11
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:49
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.704
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Cutac, daj ovog prokomentiraj

https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n...oglas-29008721
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.8.2019. , 12:39   #12
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.297
Zahvala: 477
Zahvaljeno 288 puta u 257 postova
Garaža
Originalno


Taj izgleda normalno, nista ne upada u oci.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.8.2019. , 12:50   #13
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:49
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.704
Zahvala: 143
Zahvaljeno 910 puta u 749 postova
Originalno

Nije ''prejeftin''?
Jesi li ti spominjao, ti motori su tek od 2012. nešto poboljšani bili?
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.8.2019. , 13:03   #14
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.297
Zahvala: 477
Zahvaljeno 288 puta u 257 postova
Garaža
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
Nije ''prejeftin''?
To ne znam procijeniti.

Citat:
ivan222: Pregled postova
ti motori su tek od 2012. nešto poboljšani bili?
2009. su dobili novi razvod, 2010. je nešto mijenjano oko karika(to sam na nekom forumu našao), 2010. je bila revizija solenoida bregastih, varijatora faze i PCV-a.
Uglavnom, od 2011. ne bi trebali imati "tipične" probleme koje su prije imali. Druga generacija C4 sa VTI motorima(ne i THP) ima probleme potrošnje ulja(makar, zavisi od primjerka, koje ulje se koristi i kako je vožen) i brtvi(poklopac ventila, kućište filtra ulja, glava(ali nisam ih puno sreo s tim problemom)). Vodilica španera lanca se voli izlizati pa lanac ronda, ali zavisi od serije motora. Znam da su mijenjali proizvođače razvoda pa su sa jednim imali problema, ali ne sjećam se o kojima je riječ.
Najveći problem tog motora je propisani 5W-30 INEO ECS
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 22.8.2019. , 13:06   #15
Lampičar
 
Član od: 20.08.2019.
Zadnja aktivnost: 30.8.2019. 21:42
Lokacija: Rijeka
Postovi: 6
Zahvala: 0
Zahvaljeno 0 puta u 0 postova
Originalno

ovaj iz rijeke je prodan
vecina oglasa je od AK koje izbjegavam, a hrpa oglasa je prodano samo sta ljudi ne micu oglase.
gemmy je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Uređivanje



Sada je 06:25. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger