Evo malo updatea,
Prije 20ak dana DS je dobio nove cipelice, Hankook Kinergy 4S2 (Allseason). Ne mogu podijeliti previse iskustava o njima, ali za sada mi se cine ok, nisu bucne, upravljivost je ok, nisu ni pretvrde.
Prilikom montaze tockova je proklizao jedan navoj, pretpostavljam jos ranije ostecen, jer sam licno montirao taj tocak i vec pod rukom (nisam fan aku odvijaca) se nije cinilo da saraf glatko nalijeze na navoj. Cim sam pokusao malo dotegnuti kljucem, proklizao je, tako da je DS neplanski dobio i nove zadnje diskove i plocice TRW. Plocice su vec bile gotove, tako da nije neka steta. Ako nista, rijesio sam se skripanja kocnica. Nakon toga je dosao na red set mikroremena jer je INA spaner koji nije presao ni 10tkm i koji nije star ni godinu dana poceo slabije zatezati, pa samim time i remen skripati na hladno. Nema veze, nije strasno ulaganje, ali... Kada smo skinuli spaner vidjeli smo da je njegov alu nosac pukao, vjerovatno jos prije nekog vremena i da ga je samo saraf spanera drzao na mjestu. Buduci da ne volim neka alternativna rjesenja (ljepljenje, varenje, ostavljanje spanera na 2 sarafa umjesto na 3 i sl.) odlucim da ostavim auto tako napola raskopan i da trazim nosac. Nosac je 4 u 1, nosi alternator, kompresor klime, i oba spanera. OEM dio nekoristen sam uspio naci na ebay, nije pljacka, 60e, ali je zamjena avantura. Mora se dosta toga raskopati, cca 3h posla, ali rijeseno je i to.
Uglavnom, DS se ponovo kotrlja.
Kao i kod
MacSlavko, i mene ceka zamjena airbaga, dobio sam termin za kraj januara.