Innuendo by Liberty

liberty

Well-known member
vjerovatno Scalinjo odlazi pa-pa sutra
jučer je zadnji put opran, namazan zaštito, tank je napunjen benzinom
u auto je spremljeno sve što mu pripada
i onda idemo u nove radne pobjede
nisam pametan
nova Toyota Berlingo, polovan Touran
jučer probao neki Suzuki - sx4 scross - ajmo reći korektan auto potpune opreme i normalne cijene koji je ipak malo zastario izgledom, voznim osobinama, a ponuda prostora je negdje na razini Scale

sugestije?
žena ne želi novi auo jer sam joj s čuvanjem auta dosadio, graknula je na mene

hoće taj 1.5 hdi prdnuti prije 10.000 km?
da li je budužnost u iznajmljivanju auta pa da si kupim dodatno tandrkalo poput golfa, staro i jednostavno?
kakav je Touran 1.6 tdi iz 2019. jel to ipak preslabo za njega obzirom je 200 kg teži od golfa?
ima tko u Rijeci da mi pogleda jedan Touran?
 

Cutac

Prèkaroš
Imaš auto koji je konfekcija, možeš ga zabit u tri jablana i za 2 dana ga od polovnih dijelova složit da ga ni farbat ne moraš i u njemu ful pouzdan motor, za šta ga čuvaš?

Ne razumijem, nije ni lijep, ni poseban, ni rijedak, tvoj ni ofarban, svrha tog auta je točno to što ti tražiš.
 

liberty

Well-known member
Imaš auto koji je konfekcija, možeš ga zabit u tri jablana i za 2 dana ga od polovnih dijelova složit da ga ni farbat ne moraš i u njemu ful pouzdan motor, za šta ga čuvaš?

Ne razumijem, nije ni lijep, ni poseban, ni rijedak, tvoj ni ofarban, svrha tog auta je točno to što ti tražiš.
ako se sjećaš moja je teorija da nakon berlinga nije ništa isto
tj. robusnost, praktičnost i neka jednostavnost unutar dužine iste ove koju ima Scala su nenadmašni
a moja paranoičnost oko čuvanja auta - ona je prešla sve granice
u biti da, najpametnije bi bilo koristiti tu Scalu idućih 8 godina i onda mijenjati

ali dolazimo do pitanja - zašto ne promijeniti?

što se tiće pouzdanosti
moj subjektivan osjećaj je da je 1.0 tsi odlično pogođen motor
ali da sve ostalo na današnjim škodama je prilično loše
ne kažem da su drugi bolji, ali vozim vw/škode 25 godina i sve je lošije
ne kod Scale, nego kod Škode općenito

evo primjer - kvaliteta diskova je loša, kvaliteta akumulatora je loša, način na koji su neki dijelovi karoserije pripasani jedni uz druge - loše
plastike unutra su sve liošije i nezanimljive teksture (kod Octavije još više to upada u oči)
u zadnjih par generacija škode se vidi da ih VW gura prema dolje i žele da je veći odmak škode od vw-a

ali da, slažem se, čuvanje auta mi je opsesija koje bi se valjalo riješiti
čuvao sam i rije ali ne toliko
i zato žena ne želi da kupim novi auto
ali kupiti rabljeni da je ok je zaista teško
 

Cutac

Prèkaroš
evo primjer - kvaliteta diskova je loša, kvaliteta akumulatora je loša, način na koji su neki dijelovi karoserije pripasani jedni uz druge - loše
plastike unutra su sve liošije i nezanimljive teksture (kod Octavije još više to upada u oči)
u zadnjih par generacija škode se vidi da ih VW gura prema dolje i žele da je veći odmak škode od vw-a
Eto, sve razlozi protiv toga da ju čuvaš :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
kakav je Touran 1.6 tdi iz 2019. jel to ipak preslabo za njega obzirom je 200 kg teži od golfa?
ima tko u Rijeci da mi pogleda jedan Touran?
Možda bi mogao drugi tjedan.
Ima poznanik koju godinu starijeg... pitanje je što ti znači slabo. Ne treba brzinu niže na AC kao Šenk da održiš 130 na uzbrdici, tempomat održava i 150 bez problema u normalnim uvjetima.
Tako da, auto se kreće... jedino što troši u dec dva kao i 2.0tdi kada se voze slično.
Motor sam po sebi dobar.

Što se auti tiče... kod mene su se počele kotiti Frontere opasno. Zanimljivo da C3 Aircross ne... za razliku u cijeno od Škode, cca 80.000km se voziš besplatno.
Samo naravno, treba ih prodati na isteku (ili prije) garancije.
 

Phantom

Drajver
kakav je Touran 1.6 tdi iz 2019. jel to ipak preslabo za njega obzirom je 200 kg teži od golfa?
ima tko u Rijeci da mi pogleda jedan Touran?
ako mene pitas ja bi bježao od 1.6 ili kupi 2.0 TDI ili radije uzmi bencinera. Meni sa 2.0 TDI i 190 HP u golfa nekad čini da fali snage kada sam pretovaren i idem sa odmora nazad iz Dalmacije prema Lučkom.
 

liberty

Well-known member
ništa ono dobar dan - kako si - šta ima - jesi prodo yougo
jesam
kaj buš kupil sad
ne znam

probal sam sx4 scross i vitaru
volio bi probati c3 aircross ali u mojoj županiji nitko ne prodaje citroene

sx4 cross mi odgovara veličinom tj. prostorom na zadnjoj klupi i u gepeku
ali mi ne odgovar svime ostalime (lošije izrađen od vitare, dublje se sjedi, manje udobna sjedala, izrazito ružan zadnji kraj

u svemu osim po prostoru na zadnjoj klupi i u prtljažniku vitara mi je bolja
kod vitare se na stražnju klupu ulazi preko zadnjeg kotača jer ima 10 cm manji međuosovinski razmak a prtljažnik je cca 370 litara u odnosu na večeg brata koji je 430 litara

iako depotenciran motor ide dobro, tih je i uglađen, pedale dolje su dobre (mekano kvačilo kratkog hoda, kočnicu se treba naviknuti kako dozirati

sx4 scroo ima kriminalnu plastiku gornjeg dijela instrument table i na vratima - tu je vitara bolja
infotainment kod vitare je niže - meni takve stvari više odgovaraju da me ne zasljepljuje

ne znam da li doplatiti cca 1.300 EUR za ljepše presvlake sjedala (umjetna koža + neka vrsta "jelenje kože" i prednji parking senzori i drukčije fečge (izgled) - ostalo je sve isto kao i na jeftinojoj verziji koja ima ružniju tkaninu sjedala, a uzmimo i obzir prljanje nogica od djeteta na poleđini sjedala gdje je umjetna koža u prednosti
ali me brine da se i ne griju previše ljeti

automatik nisam probao
ručni mjenjač im je tradicionalno precizan ali traži čvrstu ruku, s vremenom to postane malo bolje (iskustvo drugih)

vitara mi se oduvijek sviđala sx4 scross ne


ne znam

žena urla da ne kupujem novi auto jer sam lud/imbecil/radim budalaštine (ko da slušam Cutaca) - ali polovno ništa posebno ne vidim ili je precijenjeno ili ima previše km

kako mi je ultra zeznut ulaz na parking - povišeni auto je potreba....jbg. malo je vitara tijesna, ali vozili smo se i u fičekima zar ne

doplata za kuku da tako dođe iz tvornice = 1.200 eur da se žena može 2x godišnje provozat na bicikli

koja boja
bijela - ne bi
metalik bijela - ne bi
tamno siva metalik - pretamna je sad verzija
crvena - ne bi (sorry Cutac)
crna - ne bi
ima neka boje pijeska (nužno je dvobojna pa košta auto više i onda je crni krov) - zahvalna boja ali ne bi zbog navedenog
obična silver - da, može iako djeluje plehasta ali najjednostavnija za održavanje i ne grije se
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Uz C3, probaj možda i KGM Torres, vidim da je i u Puli (i Ri, Grlica).
Meni izgleda dobro izvana, nutra je hmmm moderan ajmo reć, znači nisam oduševljen.
Puno mjesta, djeluje solidno.
Vozi se kao i više manje svaki suv (Ili suvremeni Citroen), lagan volan, nema previše feedbacka.
Na 2025. modele daju ekstra popust… nakrcanović 4x4 automatik je 33, a fwd ručni 26, sa više nego dovoljno opreme po meni.
 

liberty

Well-known member
to sigurno
ali oba mi imaju primjerenu svrhu
vitaru volim oduijek i zaista je zgodan autić (okretan, visok, pouzdane tehnike)
a kod ovog škodilaka me muči što je crn, što mu cijena i nije visoka s obzirom tko ga prodaje i što ima ad blue
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne sviđaju mi se ni novi gumeni tepisi na prljavom podu. A i podloga u gepeku kao da je do pola oprana… a na prljavoj polovici ili je ležala tuna ili nekakva gravitacijska bomba.
Možda su samo žurili za slikanje…

No sutra je novi dan, možda se ponovno probudiš sa C3A u glavi
 

liberty

Well-known member
Ne sviđaju mi se ni novi gumeni tepisi na prljavom podu. A i podloga u gepeku kao da je do pola oprana… a na prljavoj polovici ili je ležala tuna ili nekakva gravitacijska bomba.
Možda su samo žurili za slikanje…

No sutra je novi dan, možda se ponovno probudiš sa C3A u glavi
teško
ne da mi se ići do Rijeke probati ga (nema Citroena u Istri) - stignem samo vikendom
da, te gumene tepihe (tog izgleda) ti uvijek daju uz auto
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma samo reci da te ne zanima C3 :D
Koliko vidim, bliže ti je ić probati njega nego Škodinku Zg.

Aa tepisi su ok, sami po sebi... samo ne volim kada ih se stavi preko prljavog. Kao da obučeš čistu majcu, a nisi se tuširao danima... šteta majce.
 

liberty

Well-known member
zanima me c3 aircross ali treba otići do Ri
auto u Zg (govorimo o polovnjaku) prvo ionako provjerim po šasiji i tablici (ako je registriran) - tereti, kazne, leasing, osiguranje, servisiranost, stanje km, a tek onda ga idem vidjeti koliko i šta je lakirano....ali da, za uštekati OBD treba netko i tamo da ga očita - nije za polovnjaka 17 malo - idući mjesec ima 7 godina to je ko da je žena rodila 3 djece (tunnel sindrom)
 
Na vrh