E da, dok nisam zaboravio...priča o autu prijašnjeg vlasnika.
Navodno ga je kupila prije njega neka odvjetnica iz Zagreba i vozila ga dugo, a potom otišao kod njega u La Zagorje 2019te. Imao je već prije jednog ili dva 406C, pa ga je ponovo uzeo i onda mu je trebala lova za radni auto i prodao ga meni. Bio je garažiran. Prije 3 godine odrađene glave motora i novi zupčasti remen u kompletu sa pripadajućim stvarima. Povod tih radova je bilo pucanje zupčastog remena. Čini se da je sve dobro složeno, na tehničkom mali HC (15) baca, tak da i po papiru i ispada ok. Fino i mirno radi moj osobni dojam. Nešto malo je zauljen (ne oko brtve glave, to moram još pregledati), ali ništa strašno. Ne pregrijava se, dođe do max 90 što sam vidio za sada. Zadnje je promijenio zadnje kočnice komplet. Klima radi full.
A da, ono što bi trebalo je - nova pumpu goriva. Veli njegov prethodni mehaničar da bi to trebalo bit, da zna tu i tam malo zacuknuti (osjetio sam to možda par puta do sad, a vozim ga relativno često), tak da bude uskoro i to na redu da se preventivno promijeni.
Mislim da je to to, kolko se sjećam.
---
Danas sam ga odfurao na pranje iznutra i izvana. Koža, dobar dio tvrd još, al je bolje nego je bilo. Vidjet ću ak se da još malo omekšati nakon par tretmana sa nekim produktom za njegu kože. Al inače beba.
Prošli tjedan odrađen novi auspuh kod Lastovčića. Dobio je fini, dublji malo glasniji zvuk. Promijenjen prednji i zadnji lonac, stavljena malo šira (fi 55) cijev od inoxa, te nastavak da popuni izrez u braniku. Ništa prenapadno.
Pogledajte privitak 11223Pogledajte privitak 11224Pogledajte privitak 11225
Za vikend zamijenjeno ulje (5W40 Pantherol), mora na test 1000km da vidimo jel će popiti što ili ne, pa dalje odluka 5W40 ili 10W40. Baš me zanima kak bu ispalo. I dodatno skinute neka naljepnica i bedž što je bio, look na prvu mi je odmah bolji.
Pogledajte privitak 11226Pogledajte privitak 11227
I bio na jesenskom điriću u brdima pred kraj prošlog tjedna.
Pogledajte privitak 11228
Nadam se da bude dobrog vremena za vikend pa da protegne noge na neki izlet

---
EDIT: drugi post zapravo, ali je spojilo zapravo.
U međuvremenu najveću muku mučim sa ključem i dalje. Zamijenio baterije, duple idu. Bio sam kod lokalnog ključara, kaže emitira signal, tako da je ključ kao takav ok. Još sam ga rastavio i očistio komplet kontakte i sve. Čak sam išao do toga raskopati i tipkala, i njih lagano alkoholom očistit i ostale zmazanoće. Bolje čak rade gumbi. Tu na slici tri se vidi i bez gumba. Mali limić, gumica preko i onda metalni okvir. Kako jednostavno zapravo.
Pogledajte privitak 11230Pogledajte privitak 11231Pogledajte privitak 11232
Probao po uputama na webu upariti, ali ništa. Bio je danas i kod autoelektričara, ali kaže da ću morati do ovlaštenog ipak. Navodno bi trebala postajati: Peugeot vehicle security card, tada bi mogao odraditi kodiranje, a ovako ništa...
Na vozačkim vratima, prekidač za dizanje/spuštanje prozora slabo hvata, pa sam i njega za vikend rastavio, očistio. Bilo je malo hrđe ili oksidacije, nebitno, sad je čisto. Bolje je, i odziv na pritisak, ali i dalje šteka (niže na slikama zelena tiskana pločica). Mislim da ću probati zamijeniti pozicije prekidača i vidjeti ponašanje, bar da mi vozački radi 100% (kad sam ga kupio, idem na naplatne kućice, prvo ne mogu spustiti, a poslije plaćanja ne mogu podići prozor haha). A sumnjam da ima ikakve razlike, bez obzira što pišu druge brojke 7*11 i 7*12 na kućištima.
Pogledajte privitak 11234Pogledajte privitak 11235Pogledajte privitak 11236Pogledajte privitak 11238Pogledajte privitak 11239Pogledajte privitak 11240Pogledajte privitak 11233
Dodatno hvala
rakonja, vidio sam post pa bio inspiriran i sebi instalirati AutoData-u 3.45 u VM, zgodno za pogledati neke stvari. Jedino što sam se izje prije toga. Instalirao WinXP, sve pogasio, i ne radi mi file share...instalirao Win7, iz prve proradilo, prebacio sa hosta (Win11) na VM Autodatu, instalirao po uputama, i frkće veselo.
Razmišljam uzeti Haynesa, ali nema za Phase 1 Coupe baš kolko sam vidio...