Peugeot 406 Coupe 3.0 V6

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Pitam zato jer me zanima kakvo ti je sjedalo bilo? Meni osobno preusko malo, ili me C4 razmazio, a ako se dobro sjećam pisao si u svojoj temi da si mrga :D Al vjv novija generacija ima i dosta drugačija sjedala, a nju nisam vozio, pa nezz
Stigli tepisi jutros - preporod za vožnju. Gore tekstil, ispod onak hrapava površina, nagripana, ne skliže se, nakon one krpe, zakon :D
Vozački tepih.jpegSuvozački tepih.jpeg
 
Posljednje uređivanje:

Hummer0

Active member
Donator foruma
Zbog boje sam jedino i mislio da bi ti pasalo. Pola čovjek, pola crvena! Btw piješ crvenu pivu?
A na tom su mi boja, šiber i felge top. Tražim i sam neke 19", ali nema ništa 4x108 65.1...sve traži adaptere, a to bi htio izbjeć...tak da mislim da ću na 18" nešto za ljetni set


Jel tak? To sam si i ja mislio. Bilo je svakakvih ideja. I BMW 3, 5, VW 6GTI, Alfu boxer, TypeS, u jednom trenu i VTS...al sve je ili razvaljeno ili 10k+, tako da nije imalo ništa baš nekog smisla. A gledao sam i prije već 406 Coupe, zato mi je i ostao taj crveni u mislima, i reko idemo :)

Za sad:
-naručeni poklopci perača farova
-čekam termin za kemijsko čišćenje unutrašnjosti
-čekam termin za polimerizaciju farova
-komplet tepiha za kabinu (trenutno je samo ko neka krpa doslovno, najviše se borim sa njom...). Mislim da bi sutra trebali stići, oko toga sam trenutno najuzubđeniji

A druga stvar što sam mislio da ću već riješiti je popravak centralnog otključavanja. Ključ je lošem stanju trenutno, nema gumba, ali tipke kao, tipke rade, tj. vidim crvenu signalnu ledicu na ključu da zasvijetli pritiskom na tipke.
Centralno na ključ radi, na bravi jel.
Pogledajte privitak 11076
Pitao sam kod ovih za sad, ali neuspješno:
-ASK City West - Može mi narezati još jedan ključ, nije imao na stanju takvih.
-Brave vještica - telefonski rekao da je automobil prestar, da nema dijagnostiku za njega.

Ima netko prijedlog gdje još otić?
Svojevremeno su mi ovi iz ASK City West preporučili nekoga na staroj Karlovačka prema Jaski više se ne sjećam imena. Kao taj tip može kodirati ključ koji oni nisu mogli.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Ništa, piva se pije na litre, ne na gutljaje :D
Budem ja odlučio za tebe :)

Taxi movie type?

Svojevremeno su mi ovi iz ASK City West preporučili nekoga na staroj Karlovačka prema Jaski više se ne sjećam imena. Kao taj tip može kodirati ključ koji oni nisu mogli.
A naći ću nešto. Prvo sad što gledam je samo da utvrdim jel radi, tj. jel emitira frekvenciju. Pa dalje. To mislim da mogu kod frenda.

Odrađeni farovi, mljac!
Far (2).jpeg
Sad gledam da promijenim sve žarulje iz žutih u bijelo. Oko 5000K, budem vidio kaj ima u ponudi. Plavo mi je no go.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ove zadnje su mi japanski đir, ja sam više za OEM+ šemu, nešto tvornički novije generacije
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
E da, dok nisam zaboravio...priča o autu prijašnjeg vlasnika.

Navodno ga je kupila prije njega neka odvjetnica iz Zagreba i vozila ga dugo, a potom otišao kod njega u La Zagorje 2019te. Imao je već prije jednog ili dva 406C, pa ga je ponovo uzeo i onda mu je trebala lova za radni auto i prodao ga meni. Bio je garažiran. Prije 3 godine odrađene glave motora i novi zupčasti remen u kompletu sa pripadajućim stvarima. Povod tih radova je bilo pucanje zupčastog remena. Čini se da je sve dobro složeno, na tehničkom mali HC (15) baca, tak da i po papiru i ispada ok. Fino i mirno radi moj osobni dojam. Nešto malo je zauljen (ne oko brtve glave, to moram još pregledati), ali ništa strašno. Ne pregrijava se, dođe do max 90 što sam vidio za sada. Zadnje je promijenio zadnje kočnice komplet. Klima radi full.

A da, ono što bi trebalo je - nova pumpu goriva. Veli njegov prethodni mehaničar da bi to trebalo bit, da zna tu i tam malo zacuknuti (osjetio sam to možda par puta do sad, a vozim ga relativno često), tak da bude uskoro i to na redu da se preventivno promijeni.

Mislim da je to to, kolko se sjećam.
---
Danas sam ga odfurao na pranje iznutra i izvana. Koža, dobar dio tvrd još, al je bolje nego je bilo. Vidjet ću ak se da još malo omekšati nakon par tretmana sa nekim produktom za njegu kože. Al inače beba.

Prošli tjedan odrađen novi auspuh kod Lastovčića. Dobio je fini, dublji malo glasniji zvuk. Promijenjen prednji i zadnji lonac, stavljena malo šira (fi 55) cijev od inoxa, te nastavak da popuni izrez u braniku. Ništa prenapadno.
01 prije auspuh.jpg02 poslije auspuh.jpg03 poslije auspuh od ispod.jpg

Za vikend zamijenjeno ulje (5W40 Pantherol), mora na test 1000km da vidimo jel će popiti što ili ne, pa dalje odluka 5W40 ili 10W40. Baš me zanima kak bu ispalo. I dodatno skinute neka naljepnica i bedž što je bio, look na prvu mi je odmah bolji.
04 naljepnice.jpg05 bez.jpg

I bio na jesenskom điriću u brdima pred kraj prošlog tjedna.
06 đirić.jpg
Nadam se da bude dobrog vremena za vikend pa da protegne noge na neki izlet :)
---
EDIT: drugi post zapravo, ali je spojilo zapravo.

U međuvremenu najveću muku mučim sa ključem i dalje. Zamijenio baterije, duple idu. Bio sam kod lokalnog ključara, kaže emitira signal, tako da je ključ kao takav ok. Još sam ga rastavio i očistio komplet kontakte i sve. Čak sam išao do toga raskopati i tipkala, i njih lagano alkoholom očistit i ostale zmazanoće. Bolje čak rade gumbi. Tu na slici tri se vidi i bez gumba. Mali limić, gumica preko i onda metalni okvir. Kako jednostavno zapravo.
Ključ (1).jpgKljuč (2).jpgKljuč (3).jpg

Probao po uputama na webu upariti, ali ništa. Bio je danas i kod autoelektričara, ali kaže da ću morati do ovlaštenog ipak. Navodno bi trebala postajati: Peugeot vehicle security card, tada bi mogao odraditi kodiranje, a ovako ništa...

Na vozačkim vratima, prekidač za dizanje/spuštanje prozora slabo hvata, pa sam i njega za vikend rastavio, očistio. Bilo je malo hrđe ili oksidacije, nebitno, sad je čisto. Bolje je, i odziv na pritisak, ali i dalje šteka (niže na slikama zelena tiskana pločica). Mislim da ću probati zamijeniti pozicije prekidača i vidjeti ponašanje, bar da mi vozački radi 100% (kad sam ga kupio, idem na naplatne kućice, prvo ne mogu spustiti, a poslije plaćanja ne mogu podići prozor haha). A sumnjam da ima ikakve razlike, bez obzira što pišu druge brojke 7*11 i 7*12 na kućištima.
Prekidač prozora vrata (5).jpgPrekidač prozora vrata (6).jpgPrekidač prozora vrata (7).jpgPrekidač prozora vrata (9).jpgPrekidač prozora vrata (10).jpgPrekidač prozora vrata (11).jpgPrekidač prozora vrata (1).jpg

Dodatno hvala rakonja rakonja, vidio sam post pa bio inspiriran i sebi instalirati AutoData-u 3.45 u VM, zgodno za pogledati neke stvari. Jedino što sam se izje prije toga. Instalirao WinXP, sve pogasio, i ne radi mi file share...instalirao Win7, iz prve proradilo, prebacio sa hosta (Win11) na VM Autodatu, instalirao po uputama, i frkće veselo.

Razmišljam uzeti Haynesa, ali nema za Phase 1 Coupe baš kolko sam vidio...
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
E da, dok nisam zaboravio...priča o autu prijašnjeg vlasnika.

Navodno ga je kupila prije njega neka odvjetnica iz Zagreba i vozila ga dugo, a potom otišao kod njega u La Zagorje 2019te. Imao je već prije jednog ili dva 406C, pa ga je ponovo uzeo i onda mu je trebala lova za radni auto i prodao ga meni. Bio je garažiran. Prije 3 godine odrađene glave motora i novi zupčasti remen u kompletu sa pripadajućim stvarima. Povod tih radova je bilo pucanje zupčastog remena. Čini se da je sve dobro složeno, na tehničkom mali HC (15) baca, tak da i po papiru i ispada ok. Fino i mirno radi moj osobni dojam. Nešto malo je zauljen (ne oko brtve glave, to moram još pregledati), ali ništa strašno. Ne pregrijava se, dođe do max 90 što sam vidio za sada. Zadnje je promijenio zadnje kočnice komplet. Klima radi full.

A da, ono što bi trebalo je - nova pumpu goriva. Veli njegov prethodni mehaničar da bi to trebalo bit, da zna tu i tam malo zacuknuti (osjetio sam to možda par puta do sad, a vozim ga relativno često), tak da bude uskoro i to na redu da se preventivno promijeni.

Mislim da je to to, kolko se sjećam.
---
Danas sam ga odfurao na pranje iznutra i izvana. Koža, dobar dio tvrd još, al je bolje nego je bilo. Vidjet ću ak se da još malo omekšati nakon par tretmana sa nekim produktom za njegu kože. Al inače beba.

Prošli tjedan odrađen novi auspuh kod Lastovčića. Dobio je fini, dublji malo glasniji zvuk. Promijenjen prednji i zadnji lonac, stavljena malo šira (fi 55) cijev od inoxa, te nastavak da popuni izrez u braniku. Ništa prenapadno.
Pogledajte privitak 11223Pogledajte privitak 11224Pogledajte privitak 11225

Za vikend zamijenjeno ulje (5W40 Pantherol), mora na test 1000km da vidimo jel će popiti što ili ne, pa dalje odluka 5W40 ili 10W40. Baš me zanima kak bu ispalo. I dodatno skinute neka naljepnica i bedž što je bio, look na prvu mi je odmah bolji.
Pogledajte privitak 11226Pogledajte privitak 11227

I bio na jesenskom điriću u brdima pred kraj prošlog tjedna.
Pogledajte privitak 11228
Nadam se da bude dobrog vremena za vikend pa da protegne noge na neki izlet :)
---
EDIT: drugi post zapravo, ali je spojilo zapravo.

U međuvremenu najveću muku mučim sa ključem i dalje. Zamijenio baterije, duple idu. Bio sam kod lokalnog ključara, kaže emitira signal, tako da je ključ kao takav ok. Još sam ga rastavio i očistio komplet kontakte i sve. Čak sam išao do toga raskopati i tipkala, i njih lagano alkoholom očistit i ostale zmazanoće. Bolje čak rade gumbi. Tu na slici tri se vidi i bez gumba. Mali limić, gumica preko i onda metalni okvir. Kako jednostavno zapravo.
Pogledajte privitak 11230Pogledajte privitak 11231Pogledajte privitak 11232

Probao po uputama na webu upariti, ali ništa. Bio je danas i kod autoelektričara, ali kaže da ću morati do ovlaštenog ipak. Navodno bi trebala postajati: Peugeot vehicle security card, tada bi mogao odraditi kodiranje, a ovako ništa...

Na vozačkim vratima, prekidač za dizanje/spuštanje prozora slabo hvata, pa sam i njega za vikend rastavio, očistio. Bilo je malo hrđe ili oksidacije, nebitno, sad je čisto. Bolje je, i odziv na pritisak, ali i dalje šteka (niže na slikama zelena tiskana pločica). Mislim da ću probati zamijeniti pozicije prekidača i vidjeti ponašanje, bar da mi vozački radi 100% (kad sam ga kupio, idem na naplatne kućice, prvo ne mogu spustiti, a poslije plaćanja ne mogu podići prozor haha). A sumnjam da ima ikakve razlike, bez obzira što pišu druge brojke 7*11 i 7*12 na kućištima.
Pogledajte privitak 11234Pogledajte privitak 11235Pogledajte privitak 11236Pogledajte privitak 11238Pogledajte privitak 11239Pogledajte privitak 11240Pogledajte privitak 11233

Dodatno hvala rakonja rakonja, vidio sam post pa bio inspiriran i sebi instalirati AutoData-u 3.45 u VM, zgodno za pogledati neke stvari. Jedino što sam se izje prije toga. Instalirao WinXP, sve pogasio, i ne radi mi file share...instalirao Win7, iz prve proradilo, prebacio sa hosta (Win11) na VM Autodatu, instalirao po uputama, i frkće veselo.

Razmišljam uzeti Haynesa, ali nema za Phase 1 Coupe baš kolko sam vidio...
AutoData mi je malo zastarila u usporedbi sa ostalim opcijama.Neznam dali i dalje ima podršku,ili je stala na nekoj godini. Zašto Haynes, kad imaš Peugeot Service Documentation(SBox), kao i za Citroen. Čak ga i imam na nekoj VM.
 

Cutac

Prèkaroš
Na vrh