• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Prodajem Citroen C4 2.0 HDi VTS 2007 (prodano)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

sharky07

New member
Dakle,
kao što naslov kaže, C4 VTS i to dizl sa 136 KS ili 100 kW. Ja sam prvi i jedini vlasnik i ja sam ga jedino vozio- što reći o meni? Ako poznajete nekoga sa french cars foruma, tamo imam sličan nick i registriran sam od 2007.g. Dosta sam tamo postao o autu..
Auto je registiran isključivo u ovlaštenim servisima i na njega su ugrađivani isključivo originalni rezervni dijelovi. Imam knjižicu zajedno sa svim računam itd..
Auto je u izvrsnom stanju, pogotovo iznutra. Volan uopće nije izlizan, kao niti sjedala ili komande.
Sve radi, nikad nisam imao nikakvih problema sa amortizerima(to su ljudi imali na c4 koliko znam), niti sa xenonima (zakretni) niti sa motorom. Ulje sam stavljao total 5w40 full sintetic. Auto je točen jedino na Tifonu.
Pošto živim u Jaski, svaki dan sam putovao autocestom do Zg i natrag tako da nema bojazni da je motor zagušen ili nešto slično..
Jedini problem koji sam imao je gašenje motora ali sam to riješio softverskim updateom 2 mj nakon kupnje.

A kako sam ga vozio dobro govori jedan podatak- pločice sam prvi puta mijenjao na 120.000 km (zajedno sa diskovima). Tj od 2007.g. do 8/2011 sam vozio na tvorničkim..

Ne dimi iz auspuha, u leru radi mirno, ulje nisam nikada nadotakao između servisa, ne vuče niti na jednu stranu, ne trese u vožnji.

Auto je na serijskim 17 " kotačima sa novim ljetnim gumama (kupljenie2011). A trenutno se vozi na 16 " AEZ Xylo felgama sa novim zimskim gumama kupljenim u 2011.g. Oba kompleta dajem uz auto.

sva pitanja na PM ili broj mob iz oglasa:weeabooface:

E da, zaboravih, cijena je fiksna, bez zamjena.
 

sharky07

New member
Cijena je 65.000 HRK.

napisao sam da je fiksna cijena jer kakva bi drugačije mogla biti? To ne znači da se nebi mogli nešto i dogovoriti (bi), ali to definitivno znači da ukoliko je takva istaknuta cijena, auto sigurno nebi otišao za neku smiješno nižu cijenu od istaknute.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jako lijep i rijedak primjerak. Vidi se da je pažen. Jedino je za moje poimanje VTS-a malo previsok. ;) Iako je prava šteta intervenirati u tvornički podešen ovjes. C4 VTS su trebali tvornički spustiti.

Smije li se znati razlog prodaje?
 

sharky07

New member
Na autu je sve tvornički podešeno- nisam dirao niti u motor niti u ovjes niti stavljao sportske filtere.

Jedino sam mu osobno obojao kočiona kliješta u crvenu boju, da bude u skladu sa VTS znakom sa strane- ali to je isključivo estetski. I to sam radio s kistom a ne sa sprejem jer sprej ne drži toliko dobro kao boja.
Dakle, sve je serijski na autu.

Prodajem ga jer bih uzeo potpuno novo vozilo srednje klase (508, C5, Mazda 6, A4). Kako glasi na poduzeće, auto je sada amortiziran i kupuje se novi radi novog troška..

Evo i nekih slika kada sam ga bojao i kada sam mu kod majstora stavljao kromirani nastavak auspuha koji je rađen po mjeri (mojim nacrtima).
 

Prilozi

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh